Citat:
Ursprungligen postat av
pyssen87
kom precis på att patrik westberg blir totalt dissad av Tv4 att kommentera slutspel?
Han får bara vara med i grundserien

Tack och lov
Dryg att lyssna på
Man önskar Edlund fick sluta med men han knullar ju frun i nyhetsmorgon så därför han får så många matcher och få vara kvar på tv 4
Olden är bäst och även Lena före Edlund
Lena har spottat upp sig rejält