2026-04-22, 22:23
Medlem
Ja, men precis, det är ju sex o fylla man vill se som det är nu hinner man inte med att lära känna deltagarna alls. De byter dessutom ut alla mer frekvent. Vid parceremonin känner jag mig ganska likgiltig inför vem som ska ryka och då är ju hela kärnan i programmets spänning borta. Hoppas de kommer att bli bättre, antingen om de går mer tillbaka till det gamla eller att nåt nytt växer fram.

Det är väl ett par år sedan de kortade programtiden till typ 30 minuter. Förmodligen är det ett medvetet val från produktionen, ett "tajtare" koncept med mer fokus på spelet. Kanske i symbios med att man ville modernisera från det tidiga 2000-talets typ av skandalsåpa. Men jag tycker inte heller riktigt att det funkar. Allt det dagdriveri (plus fylla och sex) som klipps bort är väl egentligen varför tittarna flockades från första början?
[/quote]
Citera
2026-04-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWhat
Har också reagerat på att det verkligen inte ens ser ut som att de har roligt, ens på festerna 😅

Nej, precis, de ser ut som de sitter och lider, eller så är det gap och skrik. Skulle önska att de kunde ta in lite fler deltagare som typ Anton, det skulle muntra upp stämningen. Söta och gulliga med huvudet lite uppe i det blå. Det blir mycket roligare att se på
Citera
2026-04-23, 07:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdeoo
Fick man se i tv vad Toby gjorde?

Minns inte om man fick se när han fingrade den ena tjejen. Var åtminstone inget jag uppfattade förrän efteråt. Men man fick se när han slet av bhn på den andra.
Citera
2026-04-23, 08:18
Medlem
Twizzs avatar
Vet inte om den hemliga regeln som fanns förut. Att så länge det finns någon som sitter på en stol och inte har en partner så måste man välja den.

Alla har redan innan valet sagt till produktionen vem dom kommer att välja. Därför är det produktionen som bestämmer i vilken ordning folk ska gå så dom kan välja lite om dom vill rädda någon eller inte.
Citera
2026-04-24, 17:58
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Elona Jashari från Malmö.
Ännu en person som förstör sitt liv genom att uppföra sig som en äkta WT från the hood.

Fattar inte att hon får vara kvar i programmet efter att hon hotade Johannes Magnussen från Norge.

Hon skulle även vinna genom att vara snygg undrar när hon ska bli snygg?

Tycker att hon är en äkta psykiskt sjuk tjej som borde söka hjälp istället för att vara med i ett TV program.
Citera
2026-04-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvvalsta00
Är det ingen som hört spoil än om vem som vinner?
Har hört från flera håll att;

Har inte heller hört något kring om kulan kastas eller inte men vinnaren finns det tydligen relativt säkra källor på.
Citera
2026-04-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin

Har inte heller hört något kring om kulan kastas eller inte men vinnaren finns det tydligen relativt säkra källor på.

Citera
2026-04-26, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coinin

Citera
2026-04-26, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvvalsta00

Citera
2026-04-27, 12:10
Medlem
Claes producenten m fl i ledningen måste vara psykopater. Fy fan rent ut sagt vilken människosyn och hur de behandlade framförallt Toby. Se dokumentären på SVT!
Citera
2026-04-27, 15:30
Medlem
Tittar på dokumentären nu, spännande. Antar att Svt kunde begära ut råmaterialet från förundersökningen, eller hur kan det annars ha gått till?

Det förvånar mig inte att de som arbetar som producenter av reality är smått cyniska i sin inställning till deltagarna, att de är ett arbetsredskap för att skapa underhållning.

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Claes producenten m fl i ledningen måste vara psykopater. Fy fan rent ut sagt vilken människosyn och hur de behandlade framförallt Toby. Se dokumentären på SVT!
Citera
2026-04-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SailorSoul
Tittar på dokumentären nu, spännande. Antar att Svt kunde begära ut råmaterialet från förundersökningen, eller hur kan det annars ha gått till?

Det förvånar mig inte att de som arbetar som producenter av reality är smått cyniska i sin inställning till deltagarna, att de är ett arbetsredskap för att skapa underhållning.

Ja, det är intressant hur de fick tillgång till detta material! Producenten och hela produktionen borde stå med byxorna neddragna nu, när det visat sig att de i princip kan gå över lik för att skapa vad de anser bra teve och låtsas dessutom som om de inte kunnat förutse konsekvenserna för Toby! Det håller varann bakom ryggen, fegisarna. Och hoppar raskt över till nästa projekt när livet slås i spillror för den de utnyttjat. Sånt gör mig riktigt upprörd. Hoppas Toby får upprättelse nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in