2026-04-20, 14:16
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
Inte enligt Facebook. Men återstår att se.

Okej, intressant... Du kan ha rätt. Albanska efternamn verkar kunna stavas lite hur som helst, men ändå vara samma.
Citera
2026-04-20, 15:02
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Dottern, född 2000, förekommer på lexbase. För vad vet jag inte.

Hittar dotter på fejjan hon jobbar på klockmaster Falkenberg troligen affärer med dyra tjuvade klockor som säljs på butiken bara spekulationer
Citera
2026-04-20, 15:11
Medlem
Citat:
Den andra sitter väl som ledamot för S i riksdagen? Varför döttrarna har två olika efternamn vet jag dock inte.
Nej! Det är inte riksdagsledarmotens familj! Släktskap finns dock! Rikspolitikerns mamma bor på annan adress!
Senast redigerad av frideken 2026-04-20 kl. 15:19.
Citera
2026-04-20, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Det har skett en explosion i ett bostadsområde i Falkenberg.
Polisen har spärrat av ett stort område och bombskyddet är på väg till platsen.
– Det var en kraftigare smäll, säger Morten Gunneng, vakthavande befäl vid polisen.

Räddningstjänst och polis har larmats om en explosion i ett bostadsområdet i Falkenberg.

Räddningstjänsten bekräftar att ett larm har inkommit men hänvisar till polisen. SOS larmades vid 01.50 under natten till måndagen.

– Det har varit en kraftigare explosion, det är inte bara vanlig pyroteknik, säger Morten Gunneng, vakthavande befäl vid polisen.

Vi har spärrat av ett större område och inväntar bombskyddet. De ska kolla så att det inte är något kvar som kan detonera, säger Morten Gunneng.

Polisen har inlett en förundersökning om allmänfarlig ödeläggelse.

Gp.se

Inte så jätteofta det är bus i Fbg va?
Citera
2026-04-20, 20:53
Medlem
dogsoldiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Hittar dotter på fejjan hon jobbar på klockmaster Falkenberg troligen affärer med dyra tjuvade klockor som säljs på butiken bara spekulationer

Tror jag sprang på henne där för några månader sedan, när jag skulle försöka hitta någon att värdera några smycken och ett par klockor. Hon visste inte, och chefen var inte tillgänglig. Trevlig i övrigt.

Tror f.ö. att det stället är rätt legit, så det spekulationen känns en smula onödig.
Citera
2026-04-20, 22:26
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dogsoldier
Tror jag sprang på henne där för några månader sedan, när jag skulle försöka hitta någon att värdera några smycken och ett par klockor. Hon visste inte, och chefen var inte tillgänglig. Trevlig i övrigt.

Tror f.ö. att det stället är rätt legit, så det spekulationen känns en smula onödig.

På många ställen där invandrarna jobbar så är det smutsiga affärer många invandrare förvarar droger på arbetsplatser .
Citera
2026-04-20, 22:35
Medlem
dogsoldiers avatar
Citat:
På många ställen där invandrarna jobbar så är det smutsiga affärer många invandrare förvarar droger på arbetsplatser .

Ja, men kanske inte i en lokal som ligger på stadens absolut populäraste gågata. Inte för att det säger särskilt mycket. Falkenberg är litet. ZzZzZ🌛
Citera
2026-04-21, 10:39
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ja, men kanske inte i en lokal som ligger på stadens absolut populäraste gågata. Inte för att det säger särskilt mycket. Falkenberg är litet. ZzZzZ🌛
Att den ligger lokalt är ju bara bra om man ska använda den som knarkbas, gå in och hämta de kund frågar om. Man slipper röra sig långt med narkotikan liksom.
Citera
2026-04-21, 11:36
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Inte enligt Facebook. Men återstår att se.

Citat:

Klockmaster är 100% legit. Nu är jag utflyttad sen många år men går alltid in när jag är där, och har även handlat klockor av dem. Det är inget shady med dem öht.
Citera
2026-04-21, 23:42
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:

Dom förvarar knark på köpcenter exempel Jysk butiker Bauhaus Tre butiker där invandrarna jobbar så finns det garanterat knark eller stulna gods som förvaras som på invandrar frisör salonger pizzerior .
Citera
2026-04-21, 23:46
Medlem
dogsoldiers avatar
Citat:
Dom förvarar knark på köpcenter exempel Jysk butiker Bauhaus Tre butiker där invandrarna jobbar så finns det garanterat knark eller stulna gods som förvaras som på invandrar frisör salonger pizzerior .

Ja, det förekommer, men långt ifrån på samtliga ställen. Detta säger jag ändå i egenskap av motståndare till folkutbytet.

Finns det inga bevis, eller ens troliga teorier, tycker jag vi släpper spåret i vilket Klockmaster är en front för typ kurdiska röven...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in