2026-04-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbaHosi
Jag är själv från Malmö det var inte förens idag att jag hitta helt okej röka, finns den Watermelononz kvar ?

Den finns kvar, men jag vet bara en person som har den i Malmö och sen finns den i Köpenhamn (10g kostar 900 danska kronor, ca 1400 svenska).

Men är du med i Malmö signal grupper så borde du hitta säljaren.

Sen finns det en annan säljare som har WPFF, Static Sift och Dry från Concrete Farms, Frozen och Dry från Hashpatty plus wax och massa olika gräs sorter men han är väldigt dyr, överpriser men bra sortiment.

Men det finns flera andra som hämtar Dry "från DK" som Caviar Kings och så, ändå tipset är att hitta signal grupper för Skåne/Malmö.

Malmö och Göteborg har det bästa sortimentet i södra Sverige, Helsingborg är inte så hett.
Senast redigerad av Gelato33 2026-04-19 kl. 09:09.
Citera
2026-04-20, 11:29
Medlem
obe*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Bajs lamousse

Citat:
Ursprungligen postat av HobbaHosi
Inte alls bra, jusr nu är Liverpool den bästa la mouse i Malmö för tillfället och static Hamps

Haha ja, fick ett sample.. Det räckte 😂
Fick tag på black cherry istället helt ok!
Citera
2026-04-20, 14:19
Medlem
haschoglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Testade den "hemp" med grön text såld som static, fräsch dry till bra pris, man är nöjd
Luktar din också mer åt weed hållet ? Blev fan skeptisk när jag hämta den.
Senast redigerad av haschoglass 2026-04-20 kl. 14:23.
Citera
2026-04-20, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschoglass
Ja då men all fräsch dry gör det typ, den va najs! Försvann lika snabbt som kom in men samma kvalitet som sinaloa/chapo dock fräschare kanske något steg bättre
Citera
2026-04-21, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschoglass

Du borde istället vara skeptisk om det inte doftar gräs.
Citera
2026-04-21, 07:55
Medlem
Citat:
Ja då men all fräsch dry gör det typ, den va najs! Försvann lika snabbt som kom in men samma kvalitet som sinaloa/chapo dock fräschare kanske något steg bättre

Den finns fortfarande kvar, kanske inte hos din kontakt men den finns på många håll fortfarande. Fan inte testat den än men satsade på en annan sort och fick även tag på lite Chemdawg x Gorilla Glue svensk odlat till 420.

Säljer några tobaksaffärer fortfarande backwoods, swishers eller liknande i Skåne, har inte sett det på ett tag här jag bor iallafall. Skulle helst vilja få tag på sådana lösa tobaksblad som "loose leaf " fast utan smak tillsatser.
Senast redigerad av Gelato33 2026-04-21 kl. 07:59.
Citera
2026-04-21, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Den finns fortfarande kvar, kanske inte hos din kontakt men den finns på många håll fortfarande. Fan inte testat den än men satsade på en annan sort och fick även tag på lite Chemdawg x Gorilla Glue svensk odlat till 420.

Säljer några tobaksaffärer fortfarande backwoods, swishers eller liknande i Skåne, har inte sett det på ett tag här jag bor iallafall. Skulle helst vilja få tag på sådana lösa tobaksblad som "loose leaf " fast utan smak tillsatser.
Ja klart den finns någonstans 😅 men de finns säkert bättre sorter, jag tyckte den va schysst för priset, angående bluntsen har jag typ aldrig sett, vet att de fanns i nån Ängelholm kiosk men de kostade typ 89 kr
Citera
2026-04-21, 20:34
Medlem
Backwoods och swisher sweets fanns på möllan förr. Men de försvann i takt med att de smaksatta ciggen blev förbjudna.
Citera
2026-04-23, 09:46
Medlem
Orange cookies "static" någon provat?
Citera
2026-04-23, 10:40
Medlem
Citat:
Ja klart den finns någonstans 😅 men de finns säkert bättre sorter, jag tyckte den va schysst för priset, angående bluntsen har jag typ aldrig sett, vet att de fanns i nån Ängelholm kiosk men de kostade typ 89 kr

Har för mig Swishers Sweets var helt ok, var aldrig något stor fan av Backwoods. Men första gångerna vi rökte blunts för många år sedan så var det Phillies som fanns, första bunten med Super Skunk kommer jag ihåg.

När man inte kan få tag på lösa tobaks blad i Sverige så kan man ju istället satsa på en lite finare cigar och rulla blunt på men har ingen aning vad man ska köpa? Tips nån?
Citera
2026-04-23, 14:29
Medlem
Drysift gelato platta med en glass på, någon provat?
Citera
2026-04-23, 18:02
Medlem
Drysift gelato va mid, orange cookies eller OG lemon blir väl nästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här