2026-04-20, 15:40
Medlem
Mayorns avatar
Nått sladdsyskon till Jessica Hageltorn eller bara en slump?
Citera
2026-04-20, 15:56
Medlem
Jo det är hon, har hennes dom nu ringde tingsrätten
Citera
2026-04-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Kan det verkligen stämma? Hon är skriven i Sundsvalls kommun och enligt tidningen ska kvinnan bo i Örnsköldsviks kommun?

Ja det är Ida!

Samtliga brott begicks i Sundsvalls och Örnsköldsviks kommun under 2023 och 2024!

Ö-vikskvinnans nya domar
Kvinnan har dömts för följande brott:

Misshandel vid fem tillfällen. Hon har bland annat ha klöst, slagit och sparkat sina brottsoffer.

Olaga hot vid sex tillfällen. I ett av fallen har kvinnan hotat om att sprida en nakenbild på en av målsägande.

Olaga integritetsintrång. Kvinnan har därefter spridit ovanstående nakenbild.

Grov falsk angivelse. Kvinnan har anmält en våldtäkt som inte har ägt rum. Anmälan ledde till att målsägande frihetsberövades.

Försök till utpressning. Den 23-åriga kvinnan har försökt få målsägande betala 2000 kronor för att hon inte skulle anmäla honom för brott.

Förgripelse mot tjänsteman vid två tillfällen. Kvinnan har spottat två tjänstemän i ansiktet, båda vid samma händelse.

Ocker. Genom att utnyttja målsägandes oförstånd har kvinnan fått en överföring på 182 654 kronor.

Våldsamt motstånd. Vid en händelse på Sundsvalls sjukhus har kvinnan försökt att hindra ett avvisande med våld.

Våld mot tjänsteman. Under samma händelse som ovanstående har kvinnan rivit en tjänsteman i ansiktet.
Citera
2026-04-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomenvisst8585
Jo det är hon, har hennes dom nu ringde tingsrätten

Kan du dela den? Vilken tingsrätt ringde du? Jag mailade Ångermanlands idag men fick bara äldre så tolkade de som att den här nya inte fanns hos dom. Ringde även Sundsvall idag och där fanns de inte sa dom?
Citera
2026-04-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayorn
Nått sladdsyskon till Jessica Hageltorn eller bara en slump?

Ska stämma att dom är släkt iallafall sen vet jag inte hur, I.H mamma är C.H
Citera
2026-04-20, 17:46
Medlem
Hur delar man? Har den på min mail bara, Sundsvalls tingsrätt ringde jag.

Citat:
Ursprungligen postat av vattenflaska23
Kan du dela den? Vilken tingsrätt ringde du? Jag mailade Ångermanlands idag men fick bara äldre så tolkade de som att den här nya inte fanns hos dom. Ringde även Sundsvall idag och där fanns de inte sa dom?
Citera
2026-04-20, 17:55
Medlem
Citat:

Spara som ett dokument, gofile.io är lätt att använda. Du kan förhandsgranska o se att det fungerar

https://gofile.io/
Citera
2026-04-20, 18:02
Medlem
Citat:

Får prova ringa dom på nytt imorgon👍🏽 såg att du redan fått svart på hur man kan dela de här i tråden
Citera
2026-04-20, 18:05
Medlem
Hon ska ju ha en lång historia av att ljuga om graviditeter, missfall och våldsbrott av olika slag. Tydligen påstår hon nu att hennes senaste kille (som hon påstår sig blev gravid och fick missfall med) ska ha våldtagit henne inatt i hennes lägenhet och att han nu ska vara anmäld. Den här tjejen ger sig verkligen aldrig…
Citera
2026-04-20, 18:12
Medlem
Den här typen av brottslighet skulle inte finnas om vi hade hederskultur i sverige.
Citera
2026-04-20, 18:15
Medlem
IceEyess avatar
Citat:

Hon flyttade nyss till Sundvall. Och det var i tingsrätten i Sundsvall hon blev dömd. Såg för typ en månad sedan att hon la ut på tiktok att hon varit på rättegång

Är vän med henne på Snapchat. Trodde inte att hon var en sådan gangster
Citera
2026-04-20, 19:15
Medlem
https://gofile.io/d/YBla0O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in