2026-04-19, 20:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Du menar att matchen mot Djurgården (1-9) var målrikare?
Ja, det är det som hjonet far efter.
Citera
2026-04-19, 20:38
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Sent inlägg kanske men ät skit grindif! Sen vill man gärna undra hur förståndshandikappad den där WT-kurvan på långsidan är.

Men gråtrunkande får mittbenorna ägna sig så fortsätter vi att vinna både med värdighet och shithousery.

Korsbandsskadan på Ponne kom vid sämsta möjliga tidpunkt nu när Migge har fått ihop ett lag med karaktär så försvinner den med störst ledaregenskaper.

Nu är det upp Colin, Bleon och Djuric att visa vem som ska axla hans roll och även samtliga i truppen att spela för Ponne under hela säsongen!

Flabben jävla deltagare!
Citera
2026-04-19, 20:40
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Harry Hilvenius. Herregud!
Ändå ett solitt namn. Funkar inte fotbollskarriären så finns ingångar som både deckare och porrskådis.
Citera
2026-04-19, 20:42
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ändå ett solitt namn. Funkar inte fotbollskarriären så finns ingångar som både deckare och porrskådis.

Porr-Birger behöver kanske en sidekick?
Citera
2026-04-19, 23:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ja, det är det som hjonet far efter.

Hahahahaha tack för det ”hjonet” saknar jag i vårt svenska språk
Citera
2026-04-20, 06:55
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi normala förstod inte din hyllning kan du inte förklara den bara?
Varför behöver du en förklaring kring "Bajen är på riktigt"?
Citera
2026-04-20, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahahaha tack för det ”hjonet” saknar jag i vårt svenska språk

Pöbelhjon är användbart också. Använder det ofta i ironiska sammanhang mellan t.ex. "eliten" på Södermalm d.v.s. journalister och deras syn på resten av befolkningen.
Citera
2026-04-20, 09:55
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Alltså. En svensk 18-årig mittback som går in och dominerar så i ett derby. Sanslöst! Visade redan förra året att han var bra men såhär dominant redan!?

Sedan ser han ut som 30 både i ansikte och kropp men det är en annan sak.

Jag spottade ut kaffet när jag insåg att mannen som syntes i TV-rutan bara var arton. Kul att det fortfarande görs människor som skulle passa på 80s footballers ageing badly.
Citera
2026-04-20, 17:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Jag spottade ut kaffet när jag insåg att mannen som syntes i TV-rutan bara var arton. Kul att det fortfarande görs människor som skulle passa på 80s footballers ageing badly.
Hade Han varit afrikan hade alla varit säkra på åldersfusk! 🤣
Citera
2026-04-20, 18:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Hade Han varit afrikan hade alla varit säkra på åldersfusk! 🤣
Efter att ha sett Blåvittsupportern som storma planen ifjol med ölkagge, flintskalle och helskägg som åtminstone såg ut att närma sig 40 men visa sig inte ens va myndig och bara 17 bast så köper jag helt å hållet att Harry Hilvenius är 18 år. Finns betydligt värre exempel.

Mjällbys "tonåring" för en tid sedan kanske t.o.m var såpass ung?
Citera
2026-04-20, 19:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Efter att ha sett Blåvittsupportern som storma planen ifjol med ölkagge, flintskalle och helskägg som åtminstone såg ut att närma sig 40 men visa sig inte ens va myndig och bara 17 bast så köper jag helt å hållet att Harry Hilvenius är 18 år. Finns betydligt värre exempel.

Mjällbys "tonåring" för en tid sedan kanske t.o.m var såpass ung?
Kanske ska kvalificera detta med att poängtera att jag inte anklagar någon, särskilt inte fettot i Blowit, men dopingpreparat åldrar folk otroligt mycket utseendemässigt.
Citera
2026-04-20, 21:24
Medlem
50-Cents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det existerar nog inte en vidrigare pöbel än Dif i grupp. Aldrig varit med om maken till självömkande, bölande och verkligen vidriga supportrar. Det är inte bara en liten klick när det kommer till Dif. Inget annat lags supportrar hade suttit och jublat åt en korsbandsskada på någon spelare oavsett vem.

Det finns ett lag till som gör sånt- Allmänna IK

Vi glömmer aldrig Er pöbelmentalitet när Israelsson sänkte ert skitlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in