2026-04-19, 14:59
Avstängd
Tearsinrains avatar
Varför i Stockholm? Kan de inte åka till Gaza och göra det med Hamaz? Det är ju samma personer som älskar båda.
Citera
2026-04-19, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Moderaterna drev igenom en lagförenkling om det i början av mandatperioden.
Det handlar om pronomen och inte om några kirurgiska ingrepp.
Citera
2026-04-19, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Varför i Stockholm? Kan de inte åka till Gaza och göra det med Hamaz? Det är ju samma personer som älskar båda.
Varför inte göra det utanför ditt hus eftersom du hatar dom lika mycket som hamas?
Citera
2026-04-19, 15:19
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Tycker mest synd om Stockholms renhållningsarbetare som efter denna dekadenta tillställning måste städa upp all sperma och annat som dessa människor spridit på gator, väggar och i buskage.
Citera
2026-04-19, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Könsbyten är såklart något som förknippas med pride-rörelsen, därav tog jag upp det som exempel.

Att någonting är avvikande är ju ett matematiskt samband och ingenting jag bör lastas för.

Jag har inte sagt att Trump förbjudit Pride, det är inte det jag diskuterar.

Då frågar jag igen eftersom du ännu inte svarat på frågan: Är det bara transpersoner du är emot? Är Pride således ok om transpersoner exkluderas från Pride?

Rent matematiskt är det du som står för den avvikande åsikten. Ditt resonemang om att SD är emot Pride stämmer till mycket liten del. SD är emot Pride-flaggning på statliga/kommunala byggnader och att myndighetspersoner deltar i uniform, samt könsbyte för yngre personer. SD är inte emot Pride som helhet.

Du är däremot emot Pride som helhet, eller?

Fortsättning apropå avvikande åsikt nedan:

Att du inbillar dig att alla som röstar på SD är positiva till SDs motstånd mot Pride är för övrigt så dumt så att klockorna stannar. Majoriteten som röstar på SD taktikröstar mot massinvandringen, bl a av skälet att det kommer hit en massa muslimer som är kritiska till Pride. Dina meningsfränder har du snarare inom Islam än hos de som taktikröstar på SD.

Vad är det du diskuterar, vilka partier är det du diskuterar? Vet du ens själv vad du diskuterar?
Citera
2026-04-19, 15:40
Medlem
ziracorns avatar
Sluta med PRIDE nån gång för helvete!

Helt absurdt!

Och sluta med NMR!

Och sluta med 1 maj! Sossarnas "högtid"...

Gå hem & laga mat, eller spela gitarr...
Citera
2026-04-19, 15:52
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Varför inte göra det utanför ditt hus eftersom du hatar dom lika mycket som hamas?
Helt orimligt resonemang. Jag argumenterade ju för att de borde göra det hos Hamaz som de påstår sig älska lika mycket som Pride. Varför skulle de göra det utanför mitt hus för jag hatar Hamaz? Hatar inte ens Pride. Undrar bara varför de gör det i Stockholm eller Sverige öht. Här har de redan fått sina rättigheter.
Citera
2026-04-19, 16:08
Medlem
FuckSwedens avatar
Jag skyr detta som pesten, men tanken på att få lära sig smiska sönder någon random villig på rätt sätt lockar i varje fall lite. Det är typ det.
Citera
2026-04-19, 16:09
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Haha, ja, helt rätt! +1.
Citera
2026-04-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Jag minns att jag var i Stockholm ett år och hade ingen aning om att det var pridefestivalen och lyckades råka hamna mitt i galenskaperna. Jag trodde att jag höll på att förlora förståndet. Sedan gick det något år och jag var i England och samma jävla sak hände igen haha, jag fick nästan löpa gatlopp för att komma undan alla håriga läderarslen och strap-ons.
Nej det behövde du inte.
Citera
2026-04-19, 17:05
Medlem
Citat:
Helt orimligt resonemang. Jag argumenterade ju för att de borde göra det hos Hamaz som de påstår sig älska lika mycket som Pride. Varför skulle de göra det utanför mitt hus för jag hatar Hamaz? Hatar inte ens Pride. Undrar bara varför de gör det i Stockholm eller Sverige öht. Här har de redan fått sina rättigheter.
Du hatar inte pride men vill inte ha det här i landet...

Du är inte heller bög men har bara grinder och åker frekvent på gaycations...
Citera
2026-04-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Jag skyr detta som pesten, men tanken på att få lära sig smiska sönder någon random villig på rätt sätt lockar i varje fall lite. Det är typ det.
Du ser, det finns nog en liten smygbög i dig också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in