Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Könsbyten är såklart något som förknippas med pride-rörelsen, därav tog jag upp det som exempel.
Att någonting är avvikande är ju ett matematiskt samband och ingenting jag bör lastas för.
Jag har inte sagt att Trump förbjudit Pride, det är inte det jag diskuterar.
Då frågar jag igen eftersom du ännu inte svarat på frågan: Är det bara transpersoner du är emot? Är Pride således ok om transpersoner exkluderas från Pride?
Rent matematiskt är det du som står för den avvikande åsikten. Ditt resonemang om att SD är emot Pride stämmer till mycket liten del. SD är emot Pride-flaggning på statliga/kommunala byggnader och att myndighetspersoner deltar i uniform, samt könsbyte för yngre personer. SD är inte emot Pride som helhet.
Du är däremot emot Pride som helhet, eller?
Fortsättning apropå avvikande åsikt nedan:
Att du inbillar dig att alla som röstar på SD är positiva till SDs motstånd mot Pride är för övrigt så dumt så att klockorna stannar. Majoriteten som röstar på SD taktikröstar mot massinvandringen, bl a av skälet att det kommer hit en massa muslimer som är kritiska till Pride. Dina meningsfränder har du snarare inom Islam än hos de som taktikröstar på SD.
Vad är det du diskuterar, vilka partier är det du diskuterar? Vet du ens själv vad du diskuterar?