Citat:
Ursprungligen postat av
EnoughisEnough
Läst det många ggr i tråden och hade t.o.m. kunnat ge dig namn på flera som tydligt deklarerat att mullaregimen är väldigt trovärdig överlag men sånt intresserar ju inte dig.
Jo, det intresserar mig jättemycket faktiskt. Har gladeligen fel om du kan styrka detta med citat från användare som påstått detta. "Tydligt deklarerat att mullaregimen är väldigt trovärdig överlag" Löser du det? Nu lär du väl säga att du inte har tid, eller orkar.
Citat:
Du verkar leva i din egen värld där dina påståenden och avfärdande har verkligt stöd i opinionen.
Du tar kollektivt ansvar och talar för alla vilket är lite gulligt om det inte vore så sanslöst beljuget.
Ja du tycker att USA och Israel stärker regimens ställning, efterblivet deluxe
Haha! Då läser du bara dåligt. Finns inte en människa som kan ta mina argument för att vara någonting annat än mina egna tankar och åsikter. Jag erkänner också när jag inte kan eller vet, eller när jag är osäker.
Att diskutera handlar inte om att vinna, utan om att utvecklas. Det gör jag inte om jag bara skjuter ner och kritiserar andra, utan det kräver att man vågar spekulera och teoritisera.
Jag TROR att USA och Israels invasion har stärkt regimen mer än det försvagat den. Vet jag detta? Nej. Jag kan ändå ventilera den åsikten här. Helt okej är det!