2026-04-15, 18:35
Medlem
Det verkar nästan som att hon är besatt av att hela tiden visa sitt leende (hon tycker väl det ser så fint ut yadda yadda…) så när hon pratar fokuserar hon på att hela tiden le och se ”bra ut” att det ser helt skevt ut. Hon visar ju liksom tänderna väldigt tydligt när man normalt inte gör det vid tal. Svårt att förklara men ni fattar ju säkert vad jag menar och har sett själva. Sen kanske hon har gjort botox också men med tanke på hennes ekonomi borde hon knappt haft råd till det…
Citera
2026-04-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
När bör man kunna se hennes företags omsättningar etc för 2025? Kan se för 2024 och tidigare men då jag också kan noll om företagande sägwr mig inte alla siffror så mycket. Förstår givetvis utiftån sifftorna att det går sämre och sämre. Kan någon förklara för mig som om jag vore fem år gammal hur allt fungerar. Vad är omsättningen, vinstmarginalen och utdelning etc? Har hon skulder i företaget?
Hon har helår så årsredovisning behöver vara klar före 30/6.
Citera
2026-04-15, 20:20
Medlem
Hennes smink i ansiktet stör mig, såg det när hon var på en drejar sak med sin syster och dotter.
Hon var brun i ansiktet och sedan kritvit på resten av kroppen. Det var någon som kommentera att hon borde dra ner på bronzer och personen fick till svar att hon känner sig fin så och förstod inte felet.
Det ser lite galet ut 😅.
Citera
2026-04-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desideria1387
Hennes smink i ansiktet stör mig, såg det när hon var på en drejar sak med sin syster och dotter.
Hon var brun i ansiktet och sedan kritvit på resten av kroppen. Det var någon som kommentera att hon borde dra ner på bronzer och personen fick till svar att hon känner sig fin så och förstod inte felet.
Det ser lite galet ut 😅.

Haha det har jag också tänkt skriva här men inte orkar, men ja hur sminkar hon sig egentligen 😅
Citera
2026-04-16, 07:57
Medlem
Den sista TikToken så försvarar hon mammor och tycker inte de ska bli så kritiserade.

Hon avslutar med:

"Från botten av mitt hjärta stort grattis till era bebisar."

Hon skickar ut enormt mycket kärlek.

Det är mycket viktig med kärlek ,kanske det mest viktiga när man har med barn att göra. Naturligtvis måste de ha mat och vara rena , men Linns kärlek gör underverk och det smittar.
Citera
2026-04-16, 19:34
Medlem
XtraXs avatar
Hur jäkla svårt kan det vara att hitta nån som säljer majblommor.
Citera
2026-04-16, 20:01
Medlem
Mitt första inlägg här. Men kan säga med inside information på väldigt nära håll att allting ni ser är fake. Hon är galen på riktigt och förstår det inte själv. Narcissist, psykopat, manipulativ ut i fingerspetsarna. Förstår att detta låter som ett troll men tyvärr värre än vad ni vet.
Citera
2026-04-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaminghub
Mitt första inlägg här. Men kan säga med inside information på väldigt nära håll att allting ni ser är fake. Hon är galen på riktigt och förstår det inte själv. Narcissist, psykopat, manipulativ ut i fingerspetsarna. Förstår att detta låter som ett troll men tyvärr värre än vad ni vet.
Yes, jag har oxå hört det från nära håll
Citera
2026-04-16, 21:03
Medlem
Citat:

Berätta mer! På vilket sätt? Hur framträder detta?
Citera
2026-04-16, 21:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Hon har helår så årsredovisning behöver vara klar före 30/6.

Tack för svar, får vänta lite då och kolla om några månader.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hur jäkla svårt kan det vara att hitta nån som säljer majblommor.

Eller hur, åk in till centrum eller typ närmsta ica så kommer det stå minst en ungajävel där och sälja.
Citera
2026-04-16, 21:23
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Tror inte alls på något troll. Just narcisst är något vi ofta tagit upp här i tråden, så många tecken visar på det. Lyssnade på ett par avsnitt av podden "älskade psykopat", kan varmt rekomendera den förövrigt. Ett avsnitt var med en psykolog som tog upp om kvinnliga narcissister och en där en man berättade om ett ex som var narcissist. Försökte verkligen att inte se Linn framför mig, men i princip allt stämde in. Detta då utifrån vad vi utifrån sett på ig hur hun är i relationer, sin syn på sig själv och ja beteendet i stort
Citera
2026-04-16, 21:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Haha det har jag också tänkt skriva här men inte orkar, men ja hur sminkar hon sig egentligen 😅

Haha reagerade på exakt samma, hon har helt fel nyans på sin foundation och utifrån sminkvideo vi sett allt för mycket contour/brownser. Meningen med contour är inte att se smutsig/randig ut utan att det ska smälta in bra med resten och få lite mer markanta kindben exempelvis. Linn får stora bruna fläckar och då framhäver hon inte kindbenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in