2026-02-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
tja om jag säger till dig som dom andra byfånarna i tråden som häckar runt Dildung:- SÖK i tråden.

Men jag ska vara hygglig, han fick 3 år och 6 månader, lite väl magstarkt tycker jag men nicket furiluran tycker väl livstid plus att dildungs fru ska tillhöra furiluran, han verkar lite väl inriktad på paret nämligen.

Men vi får väl höra om nån månad från furiluran då hans avstängning upphört här på grund av hans fantasier om vem som är vem i tråden och outar vem som, betänk att han startat sitt konto enbart för att vara i denna tråd, den personen är lite fixerad, ungefär som Dildung med trosor

Jodå jag glömde nämna av att den befolkningen som är inavlad i Figeholm, dvs gifta med kusiner och sysslingar osv och bott där sedan urminnes tider tycker om Dildung, sen finns det någon eller några inflyttade som inte vill ha med vare sig dildung eller diverse andra figgisar att göra, dom sköter sitt

Tack för uppdatering. Verkar vara en härlig kombo av WT och inavel i byn, och även i tråden. Det är alltid komiskt när inläggare i förbannelse ska försöka försvara en uppenbart pervers person som i detta fall snott använda trosor från alltifrån 4-åringar till 94-åringar. Läskigt dock med att kraftiga buntband hittades bland alla hundratals trosor, höll han på ta sina perversiteter till nästa nivå? Det här är en mycket sjuk människa som behöver kliva över nya gränser för att få upp sin lilla pillesnoppp. Vidret behöver vård och förmodligen kastrering, annars kommer vi få höra mer om denna sjuka person i framtiden
Citera
2026-02-03, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Tack för uppdatering. Verkar vara en härlig kombo av WT och inavel i byn, och även i tråden. Det är alltid komiskt när inläggare i förbannelse ska försöka försvara en uppenbart pervers person som i detta fall snott använda trosor från alltifrån 4-åringar till 94-åringar. Läskigt dock med att kraftiga buntband hittades bland alla hundratals trosor, höll han på ta sina perversiteter till nästa nivå? Det här är en mycket sjuk människa som behöver kliva över nya gränser för att få upp sin lilla pillesnoppp. Vidret behöver vård och förmodligen kastrering, annars kommer vi få höra mer om denna sjuka person i framtiden

vem vet vad kan tänkas hittat på genom åren som varit?
Citera
2026-02-05, 20:03
Medlem
Fick man skriva att hovrätten tar upp målet i april? Det är väldigt oklart nu med alla hot från…. Ja.
Citera
2026-02-10, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Censuren är en våt filt över byn. Dildungs perversiteter är inget man får prata om.
Citera
2026-02-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurifuran
Censuren är en våt filt över byn. Dildungs perversiteter är inget man får prata om.

Har han sin bekantkrets kvar menar du ? Du som "nykomling" i tråden kanske kan svara på det?

Hänger deras umgänge fortfarande ihop?
Citera
2026-02-11, 16:16
Medlem
Fast jag tycker nog att det pratats ganska mycket. Lång tid har ju gått och nu väntar väl alla på en dom gissar jag. Sen tror jag det kommer pratas ännu mer om det nåt straff att tala om.
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Har han sin bekantkrets kvar menar du ? Du som "nykomling" i tråden kanske kan svara på det?

Hänger deras umgänge fortfarande ihop?
Citera
Parongatans avatar

Moderatormeddelande

Postat av Parongatan 2026-04-05, 16:07
Moderator
Tråden tidigare tillfälligt låst och rensad från diverse gräl och OT-inlägg.
Nu är tråden öppen igen. Och med det sagt, hårdmodererad.

Tack på förhand.

/Moderator
2026-04-05, 16:13
Medlem
upplysas avatar
Förundersökningsprotokoll
Fup & Dom
Kalmar tingsrätt
B 3768-23
https://fup.link/tr/kalmar/b-3768-23

Citera
2026-04-05, 21:45
Medlem
Den 7 april( dvs nu på tisdag) kommer målet upp i Göta Hovrätt.

Blir spännande att se påföljden. Dröjer väl 2-3 veckor innan vi får veta.
Citera
2026-04-08, 16:39
Medlem
Dom meddelas 21/4 kl 11:00
Citera
2026-04-08, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caprice666
Är hans fru efterbliven? Varför i hela helvete väljer hon att vara med en som uppenbart i nästa steg kommer att vara en sexförbrytare?
Man kan undra varför hon valde en man som är kortare än henne själv? Enligt vad jag har läst så finns det en relation till längd och sexualbrott.

Kortare män är mer benägna att begå sexbrott än sina längre jämnåriga.
Citera
2026-04-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Man kan undra varför hon valde en man som är kortare än henne själv? Enligt vad jag har läst så finns det en relation till längd och sexualbrott.

Kortare män är mer benägna att begå sexbrott än sina längre jämnåriga.

Det där låter mest som att du suttit och byggt din egen lilla teori av halvt förstådd info. Samband mellan längd och sexualbrott? Källa: magkänsla eller?

Och att ge sig på hans fru är bara lågt. Hon är också en av de som får leva med konsekvenserna av det här. Att stå kvar, tro på förändring och försöka få ihop livet igen kräver mer ryggrad än att sitta anonymt och kasta ur sig dumheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in