2026-04-15, 21:33
Medlem
Säg du bokat biljett
Citera
2026-04-15, 21:44
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reflexdjur
Det finns ju live-filter som gör att äldre och träskpaddor kan se ut som kvinnliga skönheter. Och covidfaran är ju över. Tillåtlig mig tvivla.

Jag förstår till fullo ditt resonemang. Känner också viss skeptism, minst sagt...
Citera
2026-04-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
För ett tag sen började jag chatta med en kvinna jag matchade med på en dejtingsida.
Hon kommer från ett asiatiskt land.
Hon var ganska rolig så vi fortsatte på Instagram.
Hon ser inte ut som den vanliga kvinnan jag blir kåt av, hon är medelålders, kropp 7/10, ansikte 6/10, så ingen supermodel precis.
Men jag blir kåt när jag tänker på henne och jag tänker på henne hela tiden.
Från då jag vaknar på morgonen och till jag somnar på kvällen har jag stånd.
Jag får utlösning i kalsongerna hela tiden.
Det här är inte bra för jag sover också dåligt.
Hon vill ha mig som pojkvän och att jag ska besöka henne i hennes hemland så kommer hon ta hand om mig.
Det är inte riktiga sexchattar vi gör, mer soft och fantasier vad vi ska göra när vi träffas.
Jag blir kåt nu när jag tänker på det.
Jag måste ha hjälp att sluta chatta med henne men hon har mitt Instagramkonto och kan sprida våra chattar till dom jag följer.

😂 du chattar med en 45 årig bög i filipinerna!!!!
Citera
2026-04-15, 22:13
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
😂 du chattar med en 45 årig bög i filipinerna!!!!

Han ser väl i videon om det är äkta vara eller ej. Är det bara textchat så är det 100% fake men videochat är svårt att lura någon med.
Citera
2026-04-15, 22:28
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Detta kan vara ett romansbedrägeri av en gubbe med flint som sitter i Bangladesh. Blocka henne och gå ut i köttrymden!
Citera
2026-04-15, 22:33
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Så är inte min chattkvinna.
Hon är ingen sexgalning har hon skrivit.
Och hon jobbar på en bank så hon är loaded.
Men hon vill ha en vit man.
Utseende är inte allt. Hon är rik och gillar dig, om hon nu inte sitter och tigger pengar så kan det ju vara på riktigt och inte trams.
Citera
2026-04-15, 22:47
Avstängd
Citat:
För ett tag sen började jag chatta med en kvinna jag matchade med på en dejtingsida.
Hon ser inte ut som den vanliga kvinnan jag blir kåt av, hon är medelålders, kropp 7/10, ansikte 6/10, så ingen supermodel precis.
Hon vill ha mig som pojkvän och att jag ska besöka henne i hennes hemland så kommer hon ta hand om mig.
Det är inte riktiga sexchattar vi gör, mer soft och fantasier vad vi ska göra när vi träffas.
Jag måste ha hjälp att sluta chatta med henne men hon har mitt Instagramkonto och kan sprida våra chattar till dom jag följer.
Jävla cuck. Du måste bli klar med henne först teenage boy. Sätt på henne. Knulla henne bra, sen blir hon din. 🤗
Citera
2026-04-15, 23:04
Medlem
Vitiss avatar
Citat:

Skriv att hon ska resa till Dig.
Och Du ska inte bidra till hennes resa.
Citera
2026-04-16, 01:25
Medlem
Varför skulle någon bryr sig om att sprida eller läsa era privata chattar? Du verkar överdrivet paranoid?

Och innan du reser någonstans så lär du kräva att ni har röst samtal och eller video samtal så att du får något typ av bevis för att du inte blir lurad av någon snubbe.
Citera
2026-04-16, 02:42
Medlem
RiMaXs avatar
Du är en svag människa, helt enkelt!
Citera
2026-04-16, 06:00
Moderator
Nospheratus avatar
Jag fattar inte ens problemet. Hon kanske sprider chattarna till de du följer? Ja, jo, det låter ju kanske pinsamt i hela fem minuter. Men det är ju inte som att du sitter och chattar med någon som utger sig för att vara ett barn eller att du sysslar med olagligheter. Vad är det du tänker dig att dina kompisar eller familj ska tänka om att du sexchattar med en brud?

Det är ju lite som de där scam-försöken som trendade för ett par år sedan. Alltid samma upplägg i spammen "Aah jag har hackat din dator och din webcam, och spelat in när du runkar till porr. Om du inte betalar massa bitcoin kommer jag sprida detta till alla du känner". Min polare och jag satt faktiskt och garvade lite åt det där.

Bortsett från att spammen var skitsnack, skulle jag få något klipp skickat till mig på när min polare sitter och runkar vid datorn, för att han vägrade betala begärda bitcoins...alltså det hade ju tagit två sekunder innan jag stängt av datorn. Fy fan. Men ärligt talat, vad skulle jag i så fall haft för åsikt om det, hade scammern tänkt sig? Alla runkar. Det är väl lite som att filma när någon skiter. Det vill jag inte heller se. Men alla skiter. Jag ser liksom inte utpressningsvärdet i det.

Så jag begriper liksom inte vad du egentligen är orolig för. Låt oss säga att hon nu skulle sprida chattarna. Det är förstås pinsamt. Men du kan ju inte i din vildaste fantasi föreställa dig att folk i din bekantskapskrets kommer sitta och läsa igenom chattarna när de upptäcker att det är någon jävla sexchat med någon brud. Och vad skulle de ha för åsikt om att du sexhattar med en vuxen kvinna, tänker du? Om något lär de väl snabbt konstatera att hon verkar kvalificerat dum i huvudet som sitter och sprider era chattar.

Det är ju liksom inte Dumpen-nivå på något av det du skriver.
Citera
2026-04-16, 06:23
Medlem
SysterMorbids avatar
Bor i ett annat land? Du sexchattar med någon random med ditt riktiga namn?

Good luck, idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in