2026-04-15, 18:54
Medlem
Pillerburks avatar
Vet en nyskild byggarbetare i 55-årsåldern som, enligt honom, har sin blivande hustru i Thailand. Dom har aldrig träffats IRL, men tanken är att hon skall föda hans barn. Han har hjälpt henne och hennes sjuka mor genom att varje månad skicka över pengar för hjälp med sjukvård till hennes sjuka mor. Hon som han skriver och sex-chattar med (ej modern) har inte kunnat komma till Sverige pga Covid-19. Enligt honom så ser hon ut som skådespelerskan Lucy Liu och har bjudit på en cam-show där hon onanerade med en morot, där de fick orgasm samtidigt.
Citera
2026-04-15, 19:01
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Vet en nyskild byggarbetare i 55-årsåldern som, enligt honom, har sin blivande hustru i Thailand. Dom har aldrig träffats IRL, men tanken är att hon skall föda hans barn. Han har hjälpt henne och hennes sjuka mor genom att varje månad skicka över pengar för hjälp med sjukvård till hennes sjuka mor. Hon som han skriver och sex-chattar med (ej modern) har inte kunnat komma till Sverige pga Covid-19. Enligt honom så ser hon ut som skådespelerskan Lucy Liu och har bjudit på en cam-show där hon onanerade med en morot, där de fick orgasm samtidigt.

Så är inte min chattkvinna.
Hon är ingen sexgalning har hon skrivit.
Och hon jobbar på en bank så hon är loaded.
Men hon vill ha en vit man.
Citera
2026-04-15, 19:06
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Det där med kär skrev jag väl lite "tongue-in-cheek" så att säga.

Men ja, om du verkligen vill sluta så får du väl faktiskt bestämma dig för att göra det helt enkelt. Bara förklara läget för henne, och om hon är en vettig person som inte knasar så är nog risken väldigt liten att hon sprider några chattar till andra.

Jag vill egentligen inte sluta, men det är jobbigt att ha stånd och utlösning i kalsongerna hela tiden.
Citera
2026-04-15, 19:07
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag vet inte vad du menar med "tänk på Lars".
Ett varnande exempel:
(FB) Resa till Afrika en 18 år yngre kvinna är orsaken.

En bra tanke om denna typ av dejting är det här... det är inte så att det råder total brist på män där kvinnan du skriver med finns. Det är inte heller så att du är den enda mannen som är intresserad av henne.

Så då är den rimliga tanken du bör ställa dig: varför söker hon dig specifikt?

Ja, det kan vara en av Armors förlupna pilar som träffat er i skinkan. Men det finns anledning till att hon (och du) inte lyckats/vill vara med någon av människorna i en radie av iaf köravstånd.
Citera
2026-04-15, 19:08
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Så är inte min chattkvinna.
Hon är ingen sexgalning har hon skrivit.
Och hon jobbar på en bank så hon är loaded.
Men hon vill ha en vit man.

Aha, nice! Iofs synd att hon ej är en sexgalning, men det är ju skönt att hon har ett stabilt jobb och mycket pengar. Det är bara att gratulera. Kör hårt! 🙌
Citera
2026-04-15, 19:20
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Ett varnande exempel:
(FB) Resa till Afrika en 18 år yngre kvinna är orsaken.

En bra tanke om denna typ av dejting är det här... det är inte så att det råder total brist på män där kvinnan du skriver med finns. Det är inte heller så att du är den enda mannen som är intresserad av henne.

Så då är den rimliga tanken du bör ställa dig: varför söker hon dig specifikt?

Ja, det kan vara en av Armors förlupna pilar som träffat er i skinkan. Men det finns anledning till att hon (och du) inte lyckats/vill vara med någon av människorna i en radie av iaf köravstånd.

Hon är nyskild och har en dotter i tonåren så hon kanske trött på männen i hennes land.
Varför hon söker mig är för att hon tycker att jag är vacker och hennes väninna har en pojkvän från USA och det funkar med deras långdistansrelation.
Hon är ingen smal toppmodel som jag skrev men jag blir kåt av att chatta med henne.
Citera
2026-04-15, 19:23
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Hon är nyskild och har en dotter i tonåren så hon kanske trött på männen i hennes land.
Varför hon söker mig är för att hon tycker att jag är vacker och hennes väninna har en pojkvän från USA och det funkar med deras långdistansrelation.
Hon är ingen smal toppmodel som jag skrev men jag blir kåt av att chatta med henne.
Träffa henne då.
Teori till praktik.
Gör en John Walker Lindh (bildligt talat)
Go Go Go.
Citera
2026-04-15, 19:26
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:

Åk dit och se om det funkar, vad har du att förlora?

Edit: mer än alla dina besparingar då.
Citera
2026-04-15, 19:28
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Träffa henne då.
Teori till praktik.
Gör en John Walker Lindh (bildligt talat)
Go Go Go.

Men jag finner inte henne tillräckligt attraktiv, det är bara i min fantasi som hon är attraktiv.
Hon är kort som dom flesta asiatiska kvinnor.
Men hon är rolig att chatta med.
Och jag vill inte ge henne falska förhoppningar men det är nog försent för det.
Långdistansrelation skulle inte fungera för mig.
Citera
2026-04-15, 19:30
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Åk dit och se om det funkar, vad har du att förlora?

Edit: mer än alla dina besparingar då.

Jag har kollat flygbiljett, 15.000 sek.
Och eftersom hon har ett bra jobb så har hon vant sig med lyxkonsumtion.
Jag är tvärtom.
Citera
2026-04-15, 19:35
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Jag har kollat flygbiljett, 15.000 sek.
Och eftersom hon har ett bra jobb så har hon vant sig med lyxkonsumtion.
Jag är tvärtom.

Lite dyrt men om du ändå lever snålt så kanske det är värt pengarna? Om inte annat får du en trevlig resa till Asien och det är rätt nice att resa där.

Men om du inte är intresserad av att träffa henne irl och på riktigt tycker att det är jobbigt att gå runt å vara kåt hela tiden så är det väl bara att avsluta det? Helt dödfött att sitta och vara amorös på internet med en person man aldrig tänker träffa på riktigt imo.
Citera
2026-04-15, 20:15
Medlem
Reflexdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk

Det finns ju live-filter som gör att äldre och träskpaddor kan se ut som kvinnliga skönheter. Och covidfaran är ju över. Tillåtlig mig tvivla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in