2026-04-15, 11:27
Medlem
0.1s avatar
Anjo som ligger och bänkar 10-kiloshantlar är bland det sjukaste jag sett....
Citera
2026-04-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Anjo som ligger och bänkar 10-kiloshantlar är bland det sjukaste jag sett....
Var kan man se det? Låt mig gissa, han tränar med hoddie, för den där löshuden gömmer sig inte.
Citera
2026-04-15, 12:11
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Var kan man se det? Låt mig gissa, han tränar med hoddie, för den där löshuden gömmer sig inte.
På hans instagram och ja det stämmer. Spaghettimannen i Trosa har visst fått motstånd fast armarna är mer som okokta lasagneplattor....
Citera
2026-04-15, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Anjo har ingen som helst vetskap om Hübinettes liv och leverne. Han råkade bara på ett videoklipp om honom när han gjorde en video för att ge igen på Axel.

Anjo är inte intresserad av Hübinette.

Han kanske blir det nu
(FB) Tobias Hübinette åtalas efter trakasserier
Citera
2026-04-15, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kan du inte bara förstå att Anjos följare vill inte att han ska prata om Temu det är ingen som vill lyssna på skiten han kommer nog aldrig nämna någon av dom igen vilket är så skönt.
Nu ljuger du igen. Ifall du har direktkontakt med herr Lundell som du skrivit att du har vet du att han förbjudit Anjo och Rask att nämna deras namn.

Följarna är papegojor, du likaså. Anjo har upprepat att ingen vill höra om Temu tillräckligt många gånger och ni papegojar efter. Viewsen och trender talar sitt tydliga språk: följarna vill att Anjo pratar om Temu.
Citera
2026-04-16, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det står nu klart att det gäller olika regelverk för husse och undersåtarna inom sekten. Undersåtarna har förbjudits att ge någon i Temu uppmärksamhet meanwhile husse gör som han vill och kontaktar Bloggbevakning och media och ger Temu väldans massa uppmärksamhet.

Vågar Anjo visa bollar och gå emot husse och göra mer content om Temu, 400Ben eller falukorvsgubbe *för att motbevisa*? I think not.

De bästa hade ju varit om anjo insåg sitt värde och såg igenom jockes lögner. Deras vänskap började ju precis så som jocke beter sig mot alla med att skrämma dom till tysnad

Anjo hade kunnat sänka jocke och tagit över youtube men tyvärr nöjer han sig med koppel och en sinande 2a plats. Snart är han utbytt och bortglömd.

Han hade ju sagt i ett samtal till cluee att han visste att jocke gaslightade honom men antar han är för rädd för att gå emot jocke och sänka honom 1gång för alla Nu kommer istället temu få ta den platsen och anjo fadear ut.

Trodde anjo hade mer heder, integritet men senaste 2 åren visar att hans tidigare principer inte var värd mer än hundmat.
Citera
2026-04-16, 01:33
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
De bästa hade ju varit om anjo insåg sitt värde och såg igenom jockes lögner. Deras vänskap började ju precis så som jocke beter sig mot alla med att skrämma dom till tysnad .

Helt korrekt.
ANJO och Jockiboi blev vänner i samband med JOZ-dokumentären.
Innan den var ANJO kritisk till Jocke, Slutade med att Jocke hotade med att stämma ANJO.

Bara att lyssna på discordbråket:
https://www.youtube.com/watch?v=ZYCC6iRFI50&t=390s
Citera
2026-04-16, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nu ljuger du igen. Ifall du har direktkontakt med herr Lundell som du skrivit att du har vet du att han förbjudit Anjo och Rask att nämna deras namn.

Följarna är papegojor, du likaså. Anjo har upprepat att ingen vill höra om Temu tillräckligt många gånger och ni papegojar efter. Viewsen och trender talar sitt tydliga språk: följarna vill att Anjo pratar om Temu.

Nej dom vill inte se saker om Temu det har varit extremt tydligt när Anjo haft live eller i hans kommentarsfält att dom inte vill höra mer om Temu, det finns inget intresse.
Citera
2026-04-16, 11:06
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Nej dom vill inte se saker om Temu det har varit extremt tydligt när Anjo haft live eller i hans kommentarsfält att dom inte vill höra mer om Temu, det finns inget intresse.

Anjo pratar inte om paret Medvikt sedan de förlikades i rätten och Anjo fick betala 10k till paret.
Citera
2026-04-16, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Anjo pratar inte om paret Medvikt sedan de förlikades i rätten och Anjo fick betala 10k till paret.

Må så vara men publiken/följare har sagt till flera gånger att dom inte vill att han gör videos om Temu för intresset finns inte.
Måste inte Temu vara tysta om Anjo också?
Citera
2026-04-16, 11:16
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Må så vara men publiken/följare har sagt till flera gånger att dom inte vill att han gör videos om Temu för intresset finns inte.
Måste inte Temu vara tysta om Anjo också?

Nu vet inte jag vilka du räknar in i Temu. Men har paret Medvikt gjort någon video om Anjo sedan förlikningen?
Citera
2026-04-16, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Nu vet inte jag vilka du räknar in i Temu. Men har paret Medvikt gjort någon video om Anjo sedan förlikningen?

Såg något klipp när dom snackade om honom i någon av deras videos antingen i sista eller den innan men det var ju inte någon lång utläggning, jag undrade mest om det gäller båda parter? frågar för att jag inte har koll själv innan folk hoppar på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in