Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Kvinnor har per default bristande omdöme. Kvinnor som inte underkastar sig en man är inte sunda och friska och måste kuvas. Annars förstör de hela samhället, vilket är tydligt enligt topic, som visar på britsfällig reproduktion.
Du är helt uppenbart en enormt skadad individ. Du saknar allt som definierar en bra människa;
Förmåga att känna kärlek, empati och samhörighet. Dessutom är du kass på kommunikation.
Dessvärre är du också helt puckad intelligensmässigt så man undrar ju vad som driver dig att starta dessa trådar om saker som inga håller med dig i förutom en handfull småpojkar som uppenbart aldrig vidrört en kvinna sedan de sög sin mammas bröst efter den mjölk som höll dem vid liv.
Men, det mest förbluffande är när man börjar fundera på vad du tänker dig åstadkomma med dessa eviga, efterblivna trådstarter. Jag börjar faktiskt tro du är världens mest bittra kvinna som verkligen försöker få andra kvinnor att hata män.
Jag tror inte ett uns på historien om att du har en hustru som resonerar som du påstår hon gör. Antingen fabulerar du likt du gör i vartenda inlägg (för att du tycker det känns trevligt att för en gångs skull få lite uppmärksamhet) eller så var jag nyss på rätt spår när jag undrade om du och hon är oerhört svagbegåvade, alltså gravt intellektuellt funktionsnedsatta. Hur du resonerar tyder på det.
Det är ungefär så jag ser det kan vara, eftersom alternativet (som jag rätt ingående preciserat ikväll) är alltför deprimerade. Hur kan en människa liksom annars agera så kontraproduktivt?
Att du hatar hela Sveriges befolkning har du här tydligt deklarerat. Jag fattar inte varför du inte bara lämnar landet? Men visst ja, du kan ju inte. Du har inte förmågan.
Det är för övrigt ingen stor sak bland kvinnor att de väntar för länge med att skaffa barn (bara för att du läst om några på nätet). De flesta kvinnor som vill ha barn gör det och är fullständigt nöjda efter ett par. De som absolut inte vill kommer inte göra det oavsett hur mycket en anonym fåntratt på ett diskussionsforum tycker det. Ett litet fåtal kan inte få barn eller är lesbiska och kommer i de flesta fall fixa det ändå.
Hur kan det vara så otroligt viktigt för dig att svenska kvinnor skaffar barn när du enligt egen utsago hatar svenska folket i sin helhet enligt egen utsago?
Finns ingen logik i ditt svamlande arma lilla människa.