2026-04-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ65
Det naturliga urvalet som gjort att i djurens värld den starkaste överlever och för sina gener vidare, det har vi människor sett till att radera.... och kanske det blir mänsklighetens eller en stor del av mänsklighetens undergång.... autoimmuna sjukdomar, multiresistenta bakterier, gener som inte är de bästa som förs vidare.... och snabbt har det gått, på bara något 100-tals år.... kan ju vara en tanke från ett evolutions perspektiv att fundera kring.
Håller med. Vi har raderat det naturliga för för vi eftersträvat en imbecill perfektion men framför allt välstånd in absurdum.
Som jag skrev tidigare gräver mänskligheten sin egen grav.

Men jag tror inte någon våg av feminism har mycket med denna dystopiska utveckling att göra. Snarare mänsklighetens enorma girighet.
Citera
2026-04-16, 00:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du, din obildade och lågfungerande autist-feminist. Min ganska korta beskrivning av min egen kärnfamilj har i högsta grad koppling till topic, som handlar om nativitet. Ja, jag och sönerna ska pumpa och dumpa. Mina söner ska aldrig någonsin hållas gisslan under kvinnors sexualitet. Varför ska jag vara en förebild för unga tjejer? Vad pratar du om?

Ena stunden ska du och sönerna pumpa och dumpa en massa tjejer med "bristande omdöme".
Nästa stund sitter du och spyr galla över kvinnor med "bristande omdöme".

Vad gör du för att motverka unga kvinnors "bristande omdöme"?

Naturligtvis ser du inte din egen skenhelighet. Som vanligt.
Citera
2026-04-16, 00:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ena stunden ska du och sönerna pumpa och dumpa en massa tjejer med "bristande omdöme".
Nästa stund sitter du och spyr galla över kvinnor med "bristande omdöme".

Vad gör du för att motverka unga kvinnors "bristande omdöme"?

Naturligtvis ser du inte din egen skenhelighet. Som vanligt.

Du är ganska magstark du. Försvarar unga svenska kvinnor trots deras villfarelser som bevisligen är felaktiga gällande politik och reproduktion. Kvinnor är konsensus-betonade och följer mainstream. Vad händer när mainstream angående familjebildning och barnafödande ändras? Du har inte fatta: att knulla en kvinna och att respektera en kvinna behöver inte sammanfalla.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-04-16 kl. 00:15.
Citera
2026-04-16, 00:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ65
Det naturliga urvalet som gjort att i djurens värld den starkaste överlever och för sina gener vidare, det har vi människor sett till att radera.... och kanske det blir mänsklighetens eller en stor del av mänsklighetens undergång.... autoimmuna sjukdomar, multiresistenta bakterier, gener som inte är de bästa som förs vidare.... och snabbt har det gått, på bara något 100-tals år.... kan ju vara en tanke från ett evolutions perspektiv att fundera kring.

Och människor blir lätt 90 år nu. Men det är tydligen fel.

Autoimmunitet kommer från att vissa föds med ett starkt immunförsvar som kan slå fel om man föds i en för steril omgivning. Vissa föds med ett svagt immunförsvar som inte leder till autoimmuna sjukdomar men som inte funkar om omgivningen är full med bakterier och parasiter. Människans art överlever alltid på så sätt.
Citera
2026-04-16, 00:18
Avslutad
Citat:
Du är ganska magstark du. Försvarar unga svenska kvinnor trots deras villfarelser som bevisligen är felaktiga gällande politik och reproduktion. Kvinnor är konsensus-betonade och följer mainstream. Vad händer när mainstream ändras?

I vilka inlägg har jag "försvarat unga svenska kvinnor och deras villfarelser"? Kan du citera?

Bemöt det jag skriver istället fegis.

Varför uppmuntrar du unga kvinnors "bristande omdöme" ena stunden för att i nästa spy galla över kvinnors "bristande omdöme"?

De unga kvinnorna som du köper och de unga kvinnorna som dina söner eventuellt kommer köpa i framtiden - borde de inte satsa på kärnfamiljen under sina bästa och mest reproduktiva år? Det är ju vad du har förespråkat genomgående i tråden.
Citera
2026-04-16, 00:24
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
I vilka inlägg har jag "försvarat unga svenska kvinnor och deras villfarelser"? Kan du citera?

Bemöt det jag skriver istället fegis.

Varför uppmuntrar du unga kvinnors "bristande omdöme" ena stunden för att i nästa spy galla över kvinnors "bristande omdöme"?

De unga kvinnorna som du köper och de unga kvinnorna som dina söner eventuellt kommer köpa i framtiden - borde de inte satsa på kärnfamiljen under sina bästa och mest reproduktiva år? Det är ju vad du har förespråkat genomgående i tråden.

Kvinnor har per default bristande omdöme. Kvinnor som inte underkastar sig en man är inte sunda och friska och måste kuvas. Annars förstör de hela samhället, vilket är tydligt enligt topic, som visar på britsfällig reproduktion.
Citera
2026-04-16, 00:34
Avslutad
Citat:
Kvinnor har per default bristande omdöme. Kvinnor som inte underkastar sig en man är inte sunda och friska och måste kuvas. Annars förstör de hela samhället, vilket är tydligt enligt topic, som visar på britsfällig reproduktion.

Oj, ditt ordbajsande når nya höjder inatt. Du har verkligen talang för att pumpa ut en strid ström av intetsägande floskler.

Men om vi nu återvänder till verkligheten och vad du faktiskt, enträget och genomgående genom hela tråden, hävdat så har jag som sagt en fråga:

De unga kvinnorna som du köper och de unga kvinnorna som dina söner eventuellt kommer köpa i framtiden - borde de inte istället satsa på kärnfamiljen under sina bästa och mest reproduktiva år? Det är ju vad du har förespråkat genomgående i tråden.
Citera
2026-04-16, 00:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Kvinnor har per default bristande omdöme.

Hur ska de då klara av att uppfostra barn?
Citera
2026-04-16, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Hur ska de då klara av att uppfostra barn?

Han har också beskrivit (svenska) kvinnor som det absoluta bottenslammet i världshistorien.

Ändå ska kvinnor i princip ta hand om barnen själva för mannen ska lalla omkring utomlands och köpa prostituerade, satsa på karriären och leva loppan.

Märkligt att ens fundera på att överlåta sin egen avkomma till en kvinna.
Citera
2026-04-16, 00:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
De unga kvinnorna som du köper och de unga kvinnorna som dina söner eventuellt kommer köpa i framtiden - borde de inte istället satsa på kärnfamiljen under sina bästa och mest reproduktiva år? Det är ju vad du har förespråkat genomgående i tråden.

Du ligger på samma nivå som en serietidning i din iver att skapa schabloner av dina meningsmotståndare. Vissa individer är för evigt förlorade. Någon funktion kan de ändå fylla? Håll dig nu för en gångs skull till ämnet kärring!
Citera
2026-04-16, 01:02
Medlem
Citat:
Du är helt uppenbart en enormt skadad individ. Du saknar allt som definierar en bra människa;
Förmåga att känna kärlek, empati och samhörighet. Dessutom är du kass på kommunikation.

Dessvärre är du också helt puckad intelligensmässigt så man undrar ju vad som driver dig att starta dessa trådar om saker som inga håller med dig i förutom en handfull småpojkar som uppenbart aldrig vidrört en kvinna sedan de sög sin mammas bröst efter den mjölk som höll dem vid liv.

Men, det mest förbluffande är när man börjar fundera på vad du tänker dig åstadkomma med dessa eviga, efterblivna trådstarter. Jag börjar faktiskt tro du är världens mest bittra kvinna som verkligen försöker få andra kvinnor att hata män.

Jag tror inte ett uns på historien om att du har en hustru som resonerar som du påstår hon gör. Antingen fabulerar du likt du gör i vartenda inlägg (för att du tycker det känns trevligt att för en gångs skull få lite uppmärksamhet) eller så var jag nyss på rätt spår när jag undrade om du och hon är oerhört svagbegåvade, alltså gravt intellektuellt funktionsnedsatta. Hur du resonerar tyder på det.

Det är ungefär så jag ser det kan vara, eftersom alternativet (som jag rätt ingående preciserat ikväll) är alltför deprimerade. Hur kan en människa liksom annars agera så kontraproduktivt?

Att du hatar hela Sveriges befolkning har du här tydligt deklarerat. Jag fattar inte varför du inte bara lämnar landet? Men visst ja, du kan ju inte. Du har inte förmågan.

Det är för övrigt ingen stor sak bland kvinnor att de väntar för länge med att skaffa barn (bara för att du läst om några på nätet). De flesta kvinnor som vill ha barn gör det och är fullständigt nöjda efter ett par. De som absolut inte vill kommer inte göra det oavsett hur mycket en anonym fåntratt på ett diskussionsforum tycker det. Ett litet fåtal kan inte få barn eller är lesbiska och kommer i de flesta fall fixa det ändå.

Hur kan det vara så otroligt viktigt för dig att svenska kvinnor skaffar barn när du enligt egen utsago hatar svenska folket i sin helhet enligt egen utsago?

Finns ingen logik i ditt svamlande arma lilla människa.
Citera
2026-04-16, 01:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du är helt uppenbart en enormt skadad individ. Du saknar allt som definierar en bra människa;
Förmåga att känna kärlek, empati och samhörighet. Dessutom är du kass på kommunikation.

Dessvärre är du också helt puckad intelligensmässigt så man undrar ju vad som driver dig att starta dessa trådar om saker som inga håller med dig i förutom en handfull småpojkar som uppenbart aldrig vidrört en kvinna sedan de sög sin mammas bröst efter den mjölk som höll dem vid liv.

Men, det mest förbluffande är när man börjar fundera på vad du tänker dig åstadkomma med dessa eviga, efterblivna trådstarter. Jag börjar faktiskt tro du är världens mest bittra kvinna som verkligen försöker få andra kvinnor att hata män.

Jag tror inte ett uns på historien om att du har en hustru som resonerar som du påstår hon gör. Antingen fabulerar du likt du gör i vartenda inlägg (för att du tycker det känns trevligt att för en gångs skull få lite uppmärksamhet) eller så var jag nyss på rätt spår när jag undrade om du och hon är oerhört svagbegåvade, alltså gravt intellektuellt funktionsnedsatta. Hur du resonerar tyder på det.

Det är ungefär så jag ser det kan vara, eftersom alternativet (som jag rätt ingående preciserat ikväll) är alltför deprimerade. Hur kan en människa liksom annars agera så kontraproduktivt?

Att du hatar hela Sveriges befolkning har du här tydligt deklarerat. Jag fattar inte varför du inte bara lämnar landet? Men visst ja, du kan ju inte. Du har inte förmågan.

Det är för övrigt ingen stor sak bland kvinnor att de väntar för länge med att skaffa barn (bara för att du läst om några på nätet). De flesta kvinnor som vill ha barn gör det och är fullständigt nöjda efter ett par. De som absolut inte vill kommer inte göra det oavsett hur mycket en anonym fåntratt på ett diskussionsforum tycker det. Ett litet fåtal kan inte få barn eller är lesbiska och kommer i de flesta fall fixa det ändå.

Hur kan det vara så otroligt viktigt för dig att svenska kvinnor skaffar barn när du enligt egen utsago hatar svenska folket i sin helhet enligt egen utsago?

Finns ingen logik i ditt svamlande arma lilla människa.

Om jag inte berör dig, och om alla vet att jag har fel angående kvinnors sexualitet och reproduktion, varför slösar du då dessa walls of text på mig? Jo, därför att jag träffat jävligt ömma nerver, och punkterar alla motiv för positiv särbehandling av kvinnor just på grund av deras kön. Det ska bli ett slut på alla dessa oförtjänta privilegier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in