Citat:
Ursprungligen postat av
HBTQislamism
Ja, det mest sannolika är som sagt att DA blev ihop med TH för att båda har samma vänsteråsikter + att han är kändis.
Det är ändå lite roligt. För jag tror att hans vänsteråsikter gjorde så att hans livsöde bet han själv i röven.
Dessa vänsterextrema personer som TH och DA, brukar vara väldigt hycklande. De låtsas vara extremt goda människor, men i verkligheten är det totalt tvärtom.
Det var därför DA hade sådant stort behov av att kränka TH. Normala människor har inte sådana stora behov av att kränka andra människor.
Så man kan säga att cirkeln blev sluten.
Jag kan absolut se hur någon kan tycka att han är karismatisk och intressant om man delar ett specialintresse. För när det kommer tills forskning och arbete är han som jag tidigare skrev helt otrolig. Men jag har också svårt att se hur han är i ett förhållande, för mig känns det främmande efter att ha sett hur han är som person.
Jag tror faktiskt inte att DH menade att kränka honom. Av det lilla jag läste nu tolkade jag det som att dom både hade varit med på att skaffa barn med den homosexuella paret. Jag gissar att dom sen tänkte sig att dom skulle ha ett eget barn senare. Men att föräldraskapet heöt enkelt brände ut DH, jag gissar att det är rätt tufft att vara 4 personer om ett barn och det kan säkert vara som TH skriver att pappan till barnen var svår att samarbeta med. Och sedan pga sina egna problem så kunde TH inte hantera och förstå att sambon fick någon sorts kris och att istället för att reda ut saken så ballade han ur, pga att han inte är särskilt stabil.