Citat:
Ganska mycket märkliga saker i det här. Världen är ju märklig, så det kanske stämmer, men jag skulle inte bli alls överraskad om det är Christian som blivit trollad eller själv hittat på hela historien.
Kommer från ingenstans, enda källan är Christians hemsida och där finns inga faktiska källor heller. Hela historien är ju precis vad en random högerextrem skulle fantisera om har hänt.
Mer information bakom betalvägg..
Vi får väl se, men i dessa tider är det ju rimligt att kräva betydligt mer underlag innan man tar nåt för sanning.
Kommer från ingenstans, enda källan är Christians hemsida och där finns inga faktiska källor heller. Hela historien är ju precis vad en random högerextrem skulle fantisera om har hänt.
Mer information bakom betalvägg..
Vi får väl se, men i dessa tider är det ju rimligt att kräva betydligt mer underlag innan man tar nåt för sanning.
Citat:
https://insikt24.se/tobias-hubinette-atalas-for-olaga-hot-och-ofredande/
I polisförhör har Tobias Hübinette bekräftat att det är han som skrivit alla meddelanden, varav många enligt honom också ska stämma i sak. Hübinette beskrev även i förhöret att han fick ett utbrott och ”tappade kontrollen” över sig själv när meddelandena skrevs och att det hela handlade om att han ville värna barnet som de alla tagit hand om. Samtidigt har Hübinette förklarat att hans beteende inte var okej, men trots detta förnekat brott.
Citat:
https://www.friatider.se/din-javla-hora-tobias-hubinette-atalas-hot-mot-vansterkvinna
"Mitt hat mot er är gränslöst och jag har redan så otroligt många domar på mig att jag inte bryr mig längre", skriver den 54-årige profilen i ett meddelande.
"Jag har dessutom en historia av att försöka lägga beslag på och ta andras barn – jag har betett mig så här tidigare mot sådana som er, det vill säga mot föräldrar som ni, och gått över gränsen…"
"Inget kan få stopp på mig annat än våld eller polisen/häktet - jag fortsätter nu att göra mer jävelskap så att livet förstörs även för dig. Ingen av er förtjänar ert barn eller ett lyckligt och lyckat liv."
"Jag har dessutom en historia av att försöka lägga beslag på och ta andras barn – jag har betett mig så här tidigare mot sådana som er, det vill säga mot föräldrar som ni, och gått över gränsen…"
"Inget kan få stopp på mig annat än våld eller polisen/häktet - jag fortsätter nu att göra mer jävelskap så att livet förstörs även för dig. Ingen av er förtjänar ert barn eller ett lyckligt och lyckat liv."