Citat:
Ursprungligen postat av
Potatisodlarmannen
Ja precis, vad i helvete, jag fattar ingenting, varför känner jag en avundsjuka mot den fina kvinna som jag träffat. Vi har och har haft underbart sex, gjort allt möjligt, saker som jag bara drömt om. När vi nu kommit varandra närmre och pratar om våra liv innan vi träffade varandra, så visar det sig att hon varit mycket mer sexuellt aktiv än jag, många fler partners, tidigare start, allt det där.
Hon tycker att vi har det bästa sexet hon någonsin varit med om, så jag borde vara nöjd tycker jag... Men... asså vi har levt olika liv, jag träffade min förra fru när jag var väldigt ung och levt med henne tills för ett år sedan ungefär. Jag har knullat typ 4 innan min kvinna, hon har tappat räkningen efter typ 20... One night stands, vissa som hon ångrar att hon knullat med i efterhand, provat trekant, en del längre förhållanden, osv...
Vad fan ska jag göra, jag har pratat med henne om hur jag känner men, hon kan ju inte göra något åt det, det är som det är liksom, hon ät förtjust i att jag kallar henne hora i sängen, och att jag spottar henne i munnen, så det får jag väl fortsätta med...
Det är bara du själv som kan bestämma vad du ska göra nu, dom känslorna kommer du aldrig bli av med enligt egen erfarenhet, antingen trycker du undan dom nu för att dom senare ska komma fram igen om några månader eller några år. Men det kommer aldrig hålla livet ut för er två, hårt, men sant.