2026-04-14, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket

Apoteken kan man knappast gå på heller utan att bli ” betjänad” av en muslimsk slöja eller mena karl. Inte speciellt kul att diskutera vaginalgel med en Menaman, med den kvinnosyn de har…

Du har inte till dem som klagar på att invandrare inte arbetar, bara är här för bidragen? Har du fått otrevligt bemötande på apoteket?
Citera
2026-04-14, 14:09
Medlem
Finurlig34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Då var det dags för vänster-förnekarna att smutsa ner Sverige ännu mer via tråden.
Era äckliga svin 🧐
Det är säkrare nu… haha

Säg det till skolbarnen som blir utsatta varje dag.
Ungdomarna som blir bög, rån, mördade.

De äldre som blir våldtagna av sin assistent.
Bedrägerierna mot välfärden i 150 plus miljarder klassen.

Den enorma maffia/klan kriminalitet som har tagit sig in bland våra myndigheter och företag.

Att Sverige har blivit en inkörsport av knark från resten av världen.
Bara 2025 beslagtog Sverige 2.8 ton tunga droger.

Listan är för fan enorm.

Precis. Bra att det finns människor som inte är hjärntvättade kvar. Vi får stå upp tillsammans mot den här skiten.
Citera
2026-04-14, 14:11
Medlem
Finurlig34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monsterstalker
Jag dricker starköl.

Ja hade jag inte haft barn att tänka på hade man nog fan hamnat där tyvärr.
Citera
2026-04-14, 17:32
Medlem
Jag kommer att göra som Clint i den fantastiska filmen GRAN TORINO
Citera
2026-04-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Du har inte till dem som klagar på att invandrare inte arbetar, bara är här för bidragen? Har du fått otrevligt bemötande på apoteket?

Mja, på sätt o vis. Flera gånger har man fått vänta länge på att bli expedierad då personalen stått o jiddrat med en landsman och man misstänker att de snarare snackar om allt annat än hur man ska ta sin medicin. Sådant retar gallfeber på mig. Sedan har det hänt tre gånger att peraonalen liksom gått över gränsen, blivit för personlig när jag hämtat ut medicin. De ska var neutrala och professionella .

Värst var när jag skulle hämta ut en hormoniell vaginalsalva, menamannen som expedierade mig började snacka om rent intimt personliga frågor som min intimhygien. Detta är vad en läkare ska tala om, inte en apotekare! Jag blev helt ställd, har aldrig varit med om detta på ett apotek, jag borde ha blivit förbannad o fräst ifrån, nu blev jag bara tyst och betalade men kände mig nästan smutsig. Jag borde ha anmält men ville helst bara glömma bort aset. Så nej, jag vill helst inte ha någon från Mena på ett apotek. Men nu verkar de tagit över alla apotek i landet så hur ska man kunna undvika dem?
Citera
2026-04-15, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storsej
Det är nog snarare du som borde plocka av dig foliehatten. Du har det säkert fantastiskt i din by där bara pizzabagaren är blatte men ta en titt på hur det ser ut i de större städerna.
Man behöver inte gå till de större städerna för att inse att det är nerlusat o förstört av Mena var man än går, små samhällen och köpingar skulle ju minsann också tvingas ta emot ” flyktingar” bestämde kossan Johansson 2015. Sedan dess finns det ingenstans i Sverige man kan undkomma dem.
Citera
2026-04-15, 05:38
Avslutad
Citat:
Man behöver inte gå till de större städerna för att inse att det är nerlusat o förstört av Mena var man än går, små samhällen och köpingar skulle ju minsann också tvingas ta emot ” flyktingar” bestämde kossan Johansson 2015. Sedan dess finns det ingenstans i Sverige man kan undkomma dem.

Små samhällen och köpingar har röstat för massinvandring i decennier, de får vad de röstat på och förtjänar. Härligt.
Citera
2026-04-15, 07:41
Medlem
Citat:
Mja, på sätt o vis. Flera gånger har man fått vänta länge på att bli expedierad då personalen stått o jiddrat med en landsman och man misstänker att de snarare snackar om allt annat än hur man ska ta sin medicin. Sådant retar gallfeber på mig. Sedan har det hänt tre gånger att peraonalen liksom gått över gränsen, blivit för personlig när jag hämtat ut medicin. De ska var neutrala och professionella .

Värst var när jag skulle hämta ut en hormoniell vaginalsalva, menamannen som expedierade mig började snacka om rent intimt personliga frågor som min intimhygien. Detta är vad en läkare ska tala om, inte en apotekare! Jag blev helt ställd, har aldrig varit med om detta på ett apotek, jag borde ha blivit förbannad o fräst ifrån, nu blev jag bara tyst och betalade men kände mig nästan smutsig. Jag borde ha anmält men ville helst bara glömma bort aset. Så nej, jag vill helst inte ha någon från Mena på ett apotek. Men nu verkar de tagit över alla apotek i landet så hur ska man kunna undvika dem?
"Tagit över alla apotek" Alltså arbetar de. För övrigt kunde inte apotekaren veta något om din personliga hygien. Han gav väl råd som hörde till salvan. Liksom en berättade för mig om biverkningar, som också hände.
Senast redigerad av IngridBe 2026-04-15 kl. 07:44.
Citera
2026-04-15, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finurlig34
Precis! Höj kraven. Kom hit om du behöver skydd, men utnyttja inte vårt välfärdssystem. Hur fan kan skattepengar gå till tolk till nån som bott här 45 år t ex? Sätt en gräns på max 5 år. Sen får du själv bekosta tolk. Du får ju gratis svenskundervisning. Begår du grövre brott så tack och hej. Skaffa dig ett arbete och visa svenska folket respekt för deras generositet. Som det är nu kan du komma hit, strunta i att jobba, kalla oss svennehoror och låta bli att lära dig språket. Leva gött på skattepengar. Glömmer aldrig den blatte pappa erbjöd jobb, som sa att han gick bara på intervju för att få behålla sina bidrag. Han hade bott i Sverige några år och hade 18 000 ut efter skatt- då för 20 år sedan. Själv var jag sjukskriven och född svensk och fick ut knappt 6000 kr i sjukpenning. Kommer alltid hata dem som gjorde detta möjligt. Jävla as. Och de är överallt, här i tråden med.
Vad slags bidrag hade denne blatte? Måste haft ett högavlönat jobb och sökte ett likadant.
Citera
2026-04-15, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
"Tagit över alla apotek" Alltså arbetar de. För övrigt kunde inte apotekaren veta något om din personliga hygien. Han gav väl råd som hörde till salvan. Liksom en berättade för mig om biverkningar, som också hände.

Nej, vanliga apoteksråd är ok. Detta gick långt utöver det och var verkligen inte ok. Tycker du att detr ok att en apotekare, som enbart ska expediera och ge råd om läkemedlet, frågar om och hur jag tvättar mig efter sex?
Detta var så obehagligt att jag, som annars inte är rädd att fräsa ifrån, blev alldeles som stum. Urk!
Citera
2026-04-15, 10:32
Medlem
det bästa sverige har redan varit. tänk så många framtida svenskar som aldrig får leva i ett svenskt sverige? det gör ont att tänka så.
Citera
2026-04-15, 10:55
Medlem
kajnuss avatar
Stockholmarna bär det största ansvaret. Hade dessa bara lyssnat på folk i Grums, Sjöbo, Hällefors etc så det knappast behöva se ut såhär. Tyvärr så har den vänsterliberale Stockholmaren bestämt sig för att hata Jimmie en gång för alla (oavsett om han så skulle erkänna Palestina), eftersom dessa endast bryr sig om åsikter. I synnerhet kvinnor. Bara du har ”rätt åsikt” så läser sig resten. Det är deras världsbild. Sveriges sämsta människor hittar du nämligen innanför tullarna. https://www.youtube.com/watch?v=7cR5IZt1ZtM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in