2026-04-13, 16:42
Medlem
Incendios avatar
Hon har en bra pappa och en mamma som inte är sådan och som dessutom påpekar hur galet exempelvis inkvotering är. Det är inga djupa grejer.
Citera
2026-04-15, 07:40
Medlem
adamnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
När ska folk förstå att youtubeklipp som förstärker den egna galenskapen inte är bevis för något?

Spelar ingen roll om man ser 1+1=2 skrivet på en servett på en restaurang eller en 5-åring som säger det. Informatiionen är ändå korrekt.

Skärp dig
Citera
2026-04-15, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adamnow
Spelar ingen roll om man ser 1+1=2 skrivet på en servett på en restaurang eller en 5-åring som säger det. Informatiionen är ändå korrekt.

Skärp dig
Om jag postade en massa länkar till YouTube som stärker mina tester, skulle
1) Du kolla på dem?
2) Få dig att ändra uppfattning?
Citera
2026-04-27, 15:48
Medlem
Om hon inte blir nunna, borde varje flicka tilldelas en make så snart hon börjar puberteten...
Citera
2026-05-06, 21:10
Bannlyst
Citat:
.Hur gör ni för att skydda er dotter från allt manshat, feministtrams och "boss lady göra karriär strong independet-tramset" Vi vet alla att det leder till att de blir ensamma, okompatibla med män, och bittra.

Kvinnor har aldrig varit så ensamma, ägt katter, saknat mening med livet, varit stressade och ätit så mycket lyckopiller som i nutid
Ingenting, njuter själv av egentiden. Har inga katter eller har tagit antidepressiva. Är inte deprimerad. Tror inte min dotter får några problem att ta efter mig
Citera
2026-05-08, 19:56
Medlem
-
Citera
2026-05-09, 09:12
Medlem
adamnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Ingenting, njuter själv av egentiden. Har inga katter eller har tagit antidepressiva. Är inte deprimerad. Tror inte min dotter får några problem att ta efter mig

Alltid samma sak, jag pratar generellt, klart det finns några enskilda gamla tanter som tycker det är helt ok att vara helt ensam.
Men flertalet gör det inte.

Och många kvinnor som förespråkar "egentid" "självförverkligande", som egentligen betyder egoism, och ensamhet låter bra när man är ung. Men efter 50, när kontaktnätet ofta naturligt minskar blir det nindre och mindre roligt.
Citera
2026-05-09, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe4Europeans
Om hon inte blir nunna, borde varje flicka tilldelas en make så snart hon börjar puberteten...

Du menar att barn ska giftas bort? Vet du hur illa det ofta går för barn som hamnar i barnäktenskap? Illa. Ditt förslag är alltså inte att skydda sin dotter, snarare tvärtom.

Däremot är det viktigt att ge bra värderingar till sin barn, både döttrar och söner. Värna kärnfamiljen och vikten av utbildning och god hälsa. Ge barnen kärlek, omsorg och vägledning.
Citera
2026-05-12, 15:02
Medlem
Tonåren är en modern uppfinning. De är INTE barn om de har bröst och/eller östrogeniserade vaginor...

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du menar att barn ska giftas bort? Vet du hur illa det ofta går för barn som hamnar i barnäktenskap? Illa. Ditt förslag är alltså inte att skydda sin dotter, snarare tvärtom.

Däremot är det viktigt att ge bra värderingar till sin barn, både döttrar och söner. Värna kärnfamiljen och vikten av utbildning och god hälsa. Ge barnen kärlek, omsorg och vägledning.
Citera
2026-05-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe4Europeans
Tonåren är en modern uppfinning. De är INTE barn om de har bröst och/eller östrogeniserade vaginor...

Jo, de är barn. Deras hjärnor är under massiv utveckling i tonåren. Och tjejers reproduktiva organ är inte färdigutvecklade förens vid 20 års ålder.
Citera
2026-05-12, 22:32
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
.Hur gör ni för att skydda er dotter från allt manshat, feministtrams och "boss lady göra karriär strong independet-tramset" Vi vet alla att det leder till att de blir ensamma, okompatibla med män, och bittra.

Kvinnor har aldrig varit så ensamma, ägt katter, saknat mening med livet, varit stressade och ätit så mycket lyckopiller som i nutid
Du gör dem starka mentalt för att kunna ta egna beslut. Ibland måste de få ta felsteg och i slutändan är du där som en stöttesten som aldrig viker och aldrig skriker.

Mer vuxna exempel(de kan se upp till) ökar också deras kraft att kunna dra bättre beslut än om de har få.
Citera
2026-05-20, 10:54
Medlem
Agecuck 😡
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jo, de är barn. Deras hjärnor är under massiv utveckling i tonåren. Och tjejers reproduktiva organ är inte färdigutvecklade förens vid 20 års ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in