2026-04-14, 19:42
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Detta "evenemang" kan ha sin plats men inte i en huvudstad och i alla dessa dagar.
Avskild plats, där det inte gnuggas in i ögonen på dem som inte har samma åsikt. Det är jävligt stötande på många sätt och ursprunget till detta kan man grotta i lite.
Det är direkt skadligt för alla svaga individer och definitivt för barn.

Bor du på samma plats där Pride går av stapeln eller? Hindrar dom dig med string och nakenhet när du ska till jobbet?
Citera
2026-04-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Du är ju väl medveten om vad det är. Tillstånd har givits för detta. Du kan väl bara bra ner persiennerna när tåget rullar förbi din tråkiga lägenhet
Din hjärna är oduglig.
Citera
2026-04-14, 19:47
Avstängd
Citat:
Bor du på samma plats där Pride går av stapeln eller? Hindrar dom dig med string och nakenhet när du ska till jobbet?

Jag har jobbat klart. Jag bor mycket nära och vill ej se något av denna skit. Vill kunna åka in till stan och käka, shoppa och dricka konjak, farsans recept. (Annan tråd)
Citera
2026-04-14, 20:05
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Din hjärna är oduglig.
Hur?
Citera
2026-04-14, 20:07
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Jag har jobbat klart. Jag bor mycket nära och vill ej se något av denna skit. Vill kunna åka in till stan och käka, shoppa och dricka konjak, farsans recept. (Annan tråd)
Och du kan inte ge dessa människor en vecka om året? Då är du inte mycket till medmänniska
Citera
2026-04-14, 20:32
Avstängd
Citat:
Och du kan inte ge dessa människor en vecka om året? Då är du inte mycket till medmänniska

De kan få en vecka men inte mitt i city där det lamslår hela stan. Ta Örebro istället eller Eskilstuna.
Då kan de Prida runt hela året. Eller en ö.
Citera
2026-04-14, 20:32
Medlem
orco2s avatar
Fattar inte vitsen varför parad varför inte bara en stor bögklubb där alla kan rövknulla varandra utan att förbipasserande ska behöva se på eländet.
Vill jag gå i latex kan jag göra det hemma med ett altarljus i arslet o fördragna gardiner behöver ju inte gå på stan för det
Citera
2026-04-14, 20:35
Medlem
Ska Kjell Rindar ( pedofilgruppen ) inledningstala ? En gammal fin tradition.
Eller är det någon annan från gruppen ?
Senast redigerad av Djuse 2026-04-14 kl. 20:37.
Citera
2026-04-14, 20:36
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
De kan få en vecka men inte mitt i city där det lamslår hela stan. Ta Örebro istället eller Eskilstuna.
Då kan de Prida runt hela året. Eller en ö.

Eller så åker du till grancan den veckan. Frid och fröjd.
Citera
2026-04-14, 20:41
Medlem
Citat:
Barnen har inget val än att följa med.
Där står deras föräldrar och hejjar på och viftar med denna prideflagga. Barnet tvingas då att se på eländet.
Hur många psykiskt friska föräldrar går dit med sina barn? Jag skulle aldrig komma på tanken.
Citera
2026-04-14, 21:28
Medlem
Threadkillers avatar
Blir det dildo-kubb för barnen även i år? Eller månne undervisning i japansk rep-bondage för 13- till 29-åringar?
Citera
2026-04-14, 21:50
Avslutad
Åh nej, är det dags för pridemånaden igen? Det betyder prideflaggor på jobbet, utdelande av pridearmband och fem artiklar i veckan i Expressen av Jonas Gardell som förklarar hur hemska alla sverigedemokrater är.

Varför detta megajippo bara för att du älskar att ta den i tvåan? Ni har alla rättigheter som vanliga människor har, vad vill ni uppnå?
Senast redigerad av Stormivattenglas 2026-04-14 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in