Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Det skall faktiskt firas. Jag känner inte M*gnus men att han ljuger och knullar en stackars flicka så förtjänar han allt ont. Hoppas verkligen inte frugan stannar, barnens mamma hoppas jag flyttar och att han inte får träffa dom mer.
Är mest synd om barnen i det här. De ska ju inte behöva komma i kläm. Tyvärr kan man ju undra hur barnen egentligen har det och sambon och exet. De har det nog inte lätt. Barnen är så pass stora att de borde förstå att de själva kan ta avstånd från sin pappa. Synd att förlora sin pappa egentligen, men nej, han borde inte få träffa dem på ett bra tag iaf. Det borde barnen få bestämma själva hur de vill göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
katastrofaltbra
Undrar om sambon kommer ha råd att bo kvar i huset. Köpte huset nyligen och har renoverat. Flera bilar har de också. Och hon jobbar också som rektor i samma kommun. Får se om hon klarar av att vara kvar. Och ännu mer intressant om hon stannar hos honom. Det gör hon förhoppningsvis inte.
Ja, huset köptes förra året och det var ju ingen liten köpesumma. Nu vet jag inte hur stor andel av huset var och en äger, men 4,9 miljoner...
Fordon äger de 4 stycken, alla rätt nya. 3 bilar och ett släp. En bil är hennes.
Hon är iaf fortfarande folkbokförd i huset tillsammans med M*gn*s.