2026-04-14, 19:33
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Samma person som i målet? Finns ingen i stämningsansökan med det namnet.
Förstår din förvirring. O*a är idrottsledaren som också v*ldtagit ett barn. Finns att läsa om på kkuriren.se
Citera
2026-04-14, 20:24
  #326
Medlem
Maulcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är du blind? Scrolla upp
Jag är inte blind, har läst stämningsansökan och gjort egna efterforskningar, om ex och exfruar och tidigare barn. En sorgesam historia. Tacksam om vi kan hålla en god ton, du behöver inte hetsa upp dig för jag ställer en fråga.
Citera
2026-04-14, 20:28
  #327
Medlem
Maulcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdrake4477
Förstår din förvirring. O*a är idrottsledaren som också v*ldtagit ett barn. Finns att läsa om på kkuriren.se
Tycker den storyn borde få en egen tråd! Kan lätt bli att personer och ärenden blandas ihop.
Citera
2026-04-14, 21:30
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Jag är inte blind, har läst stämningsansökan och gjort egna efterforskningar, om ex och exfruar och tidigare barn. En sorgesam historia. Tacksam om vi kan hålla en god ton, du behöver inte hetsa upp dig för jag ställer en fråga.
M@gnus 0lov Karlss0n (19770711-1618)
Var de så svårt?
Citera
2026-04-14, 22:04
  #329
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Samma person som i målet? Finns ingen i stämningsansökan med det namnet.


Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
M@gnus 0lov Karlss0n (19770711-1618)
Var de så svårt?

Precis, M*gn*s *l*v K*rlss*n, född 77, boende i Katrineholm. Skitsvårt tydligen när namnet varit uppe och även står klart och tydligt i stämningsansökan, uppladdat senast idag...
Citera
2026-04-14, 22:14
  #330
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Nu söker Vingåkers kommun en ny rektor till den aktuella skolan. Platsannons kom ut på Arbetsförmedlingen idag. Då stämmer det att M*gn*s inte kommer tillbaka oavsett utgång.
Citera
2026-04-14, 23:08
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Nu söker Vingåkers kommun en ny rektor till den aktuella skolan. Platsannons kom ut på Arbetsförmedlingen idag. Då stämmer det att M*gn*s inte kommer tillbaka oavsett utgång.
Det skall faktiskt firas. Jag känner inte M*gnus men att han ljuger och knullar en stackars flicka så förtjänar han allt ont. Hoppas verkligen inte frugan stannar, barnens mamma hoppas jag flyttar och att han inte får träffa dom mer.
Citera
2026-04-15, 00:59
  #332
Medlem
Maulcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det skall faktiskt firas. Jag känner inte M*gnus men att han ljuger och knullar en stackars flicka så förtjänar han allt ont. Hoppas verkligen inte frugan stannar, barnens mamma hoppas jag flyttar och att han inte får träffa dom mer.

Du har verkligen sunda värderingar. Barnen och anhöriga är alltid de som kommer i kläm i sådana här tragiska ärenden. Men något äktenskap förekommer inte. Sambo är en helt annan relation. Tragiskt är hur han kunnat dupera sin familj. Det finns alltid en anledning till varför glöm aldrig det.
Citera
2026-04-15, 06:02
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maulca
Du har verkligen sunda värderingar. Barnen och anhöriga är alltid de som kommer i kläm i sådana här tragiska ärenden. Men något äktenskap förekommer inte. Sambo är en helt annan relation. Tragiskt är hur han kunnat dupera sin familj. Det finns alltid en anledning till varför glöm aldrig det.

Undrar om sambon kommer ha råd att bo kvar i huset. Köpte huset nyligen och har renoverat. Flera bilar har de också. Och hon jobbar också som rektor i samma kommun. Får se om hon klarar av att vara kvar. Och ännu mer intressant om hon stannar hos honom. Det gör hon förhoppningsvis inte.
Citera
2026-04-15, 06:25
  #334
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det skall faktiskt firas. Jag känner inte M*gnus men att han ljuger och knullar en stackars flicka så förtjänar han allt ont. Hoppas verkligen inte frugan stannar, barnens mamma hoppas jag flyttar och att han inte får träffa dom mer.

Är mest synd om barnen i det här. De ska ju inte behöva komma i kläm. Tyvärr kan man ju undra hur barnen egentligen har det och sambon och exet. De har det nog inte lätt. Barnen är så pass stora att de borde förstå att de själva kan ta avstånd från sin pappa. Synd att förlora sin pappa egentligen, men nej, han borde inte få träffa dem på ett bra tag iaf. Det borde barnen få bestämma själva hur de vill göra.



Citat:
Ursprungligen postat av katastrofaltbra
Undrar om sambon kommer ha råd att bo kvar i huset. Köpte huset nyligen och har renoverat. Flera bilar har de också. Och hon jobbar också som rektor i samma kommun. Får se om hon klarar av att vara kvar. Och ännu mer intressant om hon stannar hos honom. Det gör hon förhoppningsvis inte.

Ja, huset köptes förra året och det var ju ingen liten köpesumma. Nu vet jag inte hur stor andel av huset var och en äger, men 4,9 miljoner...

Fordon äger de 4 stycken, alla rätt nya. 3 bilar och ett släp. En bil är hennes.

Hon är iaf fortfarande folkbokförd i huset tillsammans med M*gn*s.
Citera
2026-04-15, 11:27
  #335
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Är mest synd om barnen i det här. De ska ju inte behöva komma i kläm. Tyvärr kan man ju undra hur barnen egentligen har det och sambon och exet. De har det nog inte lätt. Barnen är så pass stora att de borde förstå att de själva kan ta avstånd från sin pappa. Synd att förlora sin pappa egentligen, men nej, han borde inte få träffa dem på ett bra tag iaf. Det borde barnen få bestämma själva hur de vill göra.





Ja, huset köptes förra året och det var ju ingen liten köpesumma. Nu vet jag inte hur stor andel av huset var och en äger, men 4,9 miljoner...

Fordon äger de 4 stycken, alla rätt nya. 3 bilar och ett släp. En bil är hennes.

Hon är iaf fortfarande folkbokförd i huset tillsammans med M*gn*s.

Usch vilken soppa..
Blir nog ändå illa tvingad att sälja hennes del sen när hans ena halva kommer läggas ut för tvångsförsäljning.
Det är mycket pengar som ska läggas på böter/skadestånd/advokatkostnader sen....
Eller har hon råd att bo kvar tror ni?

Han sabbar ju för så många fler än sig själv.
Citera
2026-04-15, 11:43
  #336
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Usch vilken soppa..
Blir nog ändå illa tvingad att sälja hennes del sen när hans ena halva kommer läggas ut för tvångsförsäljning.
Det är mycket pengar som ska läggas på böter/skadestånd/advokatkostnader sen....
Eller har hon råd att bo kvar tror ni?

Han sabbar ju för så många fler än sig själv.


Ja, det är det verkligen. Är hon en normalt funtad människa lär hon inte vilja bo kvar i huset alls, både efter det som hänt och med tanke på alla kostnader. Hon borde dra lilla kvickt och se till att bli av med sin del av huset. Trots alla pengar de lagt ner på köpet och renoveringar och all tid man lagt ner på bostaden. Ingen av dem borde ha råd med huset på egen hand och köpa ut den andra och betala av på lån och alla regelbundna kostnader huset medför. Det lär bli en försäljning av huset, har svårt att se att någon av dem kan behålla det.
Blev så förvånad att de kunde ha 3 relativt nya bilar och en villa för närmare 5 miljoner. Visserligen ligger medellönen för en rektor i Sörmland på ca 57000 kr/mån och då är de (eller har varit) rektorer båda två. Men ändå. Blir oerhört förvånad om det visar sig att hon skulle stanna kvar hos honom och/eller behålla huset.

Han har definitivt sabbat för alla i hans närhet genom hans äckliga beteende att inte kunna hålla fingrarna borta från en tonåring. Finns nog ingen i hans närhet som inte berörts av detta på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in