2026-04-09, 17:57
Medlem
Hej hej! Varför pratar inte Lemarc svenska egentligen?
Säkert fler som ställt frågan men äh 😐
Citera
2026-04-10, 20:43
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Maximalt två procent av den svenska befolkningen är homosexuella men om man ser på Gift vid första ögonkastet kan man lätt få intryck att det handlar om 25 procent.

Ja det är lite överdrivet. Det kan gå en säsong utan att ha med homo. Hade varit nice!
Citera
2026-04-11, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash

Ja det är lite överdrivet. Det kan gå en säsong utan att ha med homo. Hade varit nice!

Castingen har ju dessutom alltid varit under all kritik vad gäller de honomsexuella. Verkar som de tagit första bästa bara för att få in gaysen. Jag minns särskilt getabocken som inte vågade hålla sin partner i handen, samt förra säsongens två sexmissbrukare som hade så skadade hjärnor att de var bortom räddning.
Citera
2026-04-12, 04:21
Medlem
Ja precis. Håller med.
Citat:
Castingen har ju dessutom alltid varit under all kritik vad gäller de honomsexuella. Verkar som de tagit första bästa bara för att få in gaysen. Jag minns särskilt getabocken som inte vågade hålla sin partner i handen, samt förra säsongens två sexmissbrukare som hade så skadade hjärnor att de var bortom räddning.
Citera
2026-04-14, 09:57
Medlem
Citat:
Det finns vad jag har förstått inte ett enda samkönat par som hållit efter Gift vid första ögonkastet i hela världen. Paret i den senaste svenska säsongen är ju första i världen att vara två kvinnor.
Citera
2026-04-14, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det finns vad jag har förstått inte ett enda samkönat par som hållit efter Gift vid första ögonkastet i hela världen. Paret i den senaste svenska säsongen är ju första i världen att vara två kvinnor.

Båda påståendena är fel.

Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Stämmer inte. Ett lesbiskt par håller ihop i den engelska versionen:

Are Jenna and Zoe still together?
Fans were buzzing to see both Jenna and Zoe rock up to the reunion dinner together, declaring their love for each other. After two years of sharing cute photos together on social media, showing they are very much in love, their June 2024 announcement proved the experiment most certainly worked for them - as the pair are now happily engaged!

https://hellorayo.co.uk/hits-radio//entertainment/celebrity/mafs-uk-jenna-zoe-engaged/

Även ett bögpar håller troligtvis ihop i den engelska versionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in