Citat:
Ursprungligen postat av
Xenonen
Du tycker inte möjligen det är USA som har ansvaret här om de för krig mot Irans civilbefolkning?
Nej. Usa och Israel bedriver ett försvarskrig mot Iran. det är därför ingen i praktiken heller agerar som om de gjorde något annat.
Det du såg i slutet med hitler i bunkern som styrde förintade eller ihoprafsade styrkor av inte sällan, civila.. är den naturliga följden av att vägra en framförndlat och friviligt avslut på sitt anfalskrig.
Citat:
Bara du får vara "fri" så struntar du med andra ord i hur många lik du har under fötterna.
om du pratar om den extra promillen som läggs till den historiska högen som skulle vara ett par miljoner iranier så , ja jag har inget problem med att mullorna väljer den vägen , lika lite som jag reflekterar och ondgör mig över hitlers val att offra tyskar.
Citat:
Folk som du får mig att inse att länder som Iran måste skaffa kärnvapen som skydd.
det är verkligen att önska 10 tals miljoner iraniers död, utöver då de miljoner som mutant-jihadisternas nya samhällsbygge i region skulle orsaka...