2026-04-12, 19:37
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Ditt svar på vad du citerade och mitt svar på detsamma i länken nedan.

Fortsätt grina.

(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2025
Så du tycker fortfarande Siltanen är bättre än Lahdo? Kan inte du beskriva känslan när Ståhl kvitterade höstderbyt igen och ni firade andra raka säsongen utan en enda derbyseger?

Så kan vi jämföra känslan med när Paulos skickade ut er ur cupen i 91a. Ni är gåvan som aldrig slutar ge. Nästan så man börjar tycka om er med tanke på alla fina minnen ni gett oss.
Citera
2026-04-12, 20:13
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Så du tycker fortfarande Siltanen är bättre än Lahdo? Kan inte du beskriva känslan när Ståhl kvitterade höstderbyt igen och ni firade andra raka säsongen utan en enda derbyseger?

Så kan vi jämföra känslan med när Paulos skickade ut er ur cupen i 91a. Ni är gåvan som aldrig slutar ge. Nästan så man börjar tycka om er med tanke på alla fina minnen ni gett oss.

Alltså helvete vad du bölar.

Eftersom inte kan läsa innantill så får vi försöka ta det igen. Länken i länken var en lista där ”CIES_Football” statiska modell värderade allsvenska spelare. Läser du första meningen så står det ordagrant: ”Är återigen inte jag som gjort listan”. Betydelse; inte jag som gör värderingen.

Därefter började du en diskussion med dig själv om Lahdo som du fortfarande tydligen fastnat i.

Små hundar skäller högst. Fortsätt lipa.
Citera
2026-04-12, 23:26
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Alltså helvete vad du bölar.

Eftersom inte kan läsa innantill så får vi försöka ta det igen. Länken i länken var en lista där ”CIES_Football” statiska modell värderade allsvenska spelare. Läser du första meningen så står det ordagrant: ”Är återigen inte jag som gjort listan”. Betydelse; inte jag som gör värderingen.

Därefter började du en diskussion med dig själv om Lahdo som du fortfarande tydligen fastnat i.

Små hundar skäller högst. Fortsätt lipa.
Jag tror du har missförstått vad böla betyder.
Citera
2026-04-13, 15:34
Medlem
Londons avatar
Citat:
Jag tror du har missförstått vad böla betyder.

Kanske har vi olika syn på vad böla betyder.

Axplock från senaste diskussionsutbyte med länkar:

”Offside på Lien. Turgården”
”Domarskandal i Göteborg”
”Kosugi håller inte allsvensk nivå”
”Siltanen håller inte allsvensk nivå”

När du kombinerar sådana exempel med citat som”vi har inget att vara oroliga över” och diverse skojsigt försök till banter blir det bara sorgligt.

För din kännedom; ingen kommer någonsin ta åt sig av banter från vrak. Räkna titlar under Bosse enbart och jämför med ert pokalskåp. Eller publik för all del jämför med Solna. Eller ekonomi jämfört med oss. Ni är och kommer alltid vara mindre vad du än vill titta på.

Sista ledtråd; har du sett någon DIF eller Solna grina över handsituationen med Paulos? Nej. Har du sett mig göra det? Nej. Har du kommenterat den? Nej. Har jag problem med att säga att tjockisen på linjen var fel ute med vad som borde resulterat i kvittering för Gais? Nej.
Citera
2026-04-14, 06:53
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Kanske har vi olika syn på vad böla betyder.

Axplock från senaste diskussionsutbyte med länkar:

”Offside på Lien. Turgården”
”Domarskandal i Göteborg”
”Kosugi håller inte allsvensk nivå”
”Siltanen håller inte allsvensk nivå”

När du kombinerar sådana exempel med citat som”vi har inget att vara oroliga över” och diverse skojsigt försök till banter blir det bara sorgligt.

För din kännedom; ingen kommer någonsin ta åt sig av banter från vrak. Räkna titlar under Bosse enbart och jämför med ert pokalskåp. Eller publik för all del jämför med Solna. Eller ekonomi jämfört med oss. Ni är och kommer alltid vara mindre vad du än vill titta på.

Sista ledtråd; har du sett någon DIF eller Solna grina över handsituationen med Paulos? Nej. Har du sett mig göra det? Nej. Har du kommenterat den? Nej. Har jag problem med att säga att tjockisen på linjen var fel ute med vad som borde resulterat i kvittering för Gais? Nej.
Drog du precis in Gnagets publiksiffror i diskussionen?

Ska jag jämföra era SM-guld med Malmös då?

Du kan väl slå ihop era och Gnagets derbysegrar så kanske ni inte ens är ett dåligt derbylag?

Det är för övrigt rätt uppenbart att du tar åt dig.
Citera
2026-04-14, 08:04
Medlem
Londons avatar
Citat:
Drog du precis in Gnagets publiksiffror i diskussionen?

Ska jag jämföra era SM-guld med Malmös då?

Du kan väl slå ihop era och Gnagets derbysegrar så kanske ni inte ens är ett dåligt derbylag?

Det är för övrigt rätt uppenbart att du tar åt dig.

Ja - det är väl ni två som gillar att prata om publiksiffror? Inte så mycket ni längre iof sedan det visade sig att ni fuskade med siffrorna och att Solna är fler.

Jämför gärna våra titlar med Malmös. Eller era med vilket lag som helst för den delen till att börja med. Du kan börja med GAIS, Fässbergs, Sleipner och Brynäs.

Och nej - din banter biter överhuvudtaget inte. Inte ens när du skriver med fler smileys än professor Lunkan.
Citera
2026-04-18, 16:03
Medlem
a.e.gs avatar
AIK har av naturliga orsaker koll i Spanien så och så.

Har en nordkorean någonsin spelat i allsvenskan?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal,
Citera
2026-04-22, 22:49
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Som sagt.

Max Larsson.

Västerås skrattar hela vägen till banken. Det fanns såklart anledningar till varför Kalle Karlsson duckade den värvningen.
Citera
2026-05-05, 09:38
Medlem
Citat:
Eller är det Alfred Johansson man försöker köpa loss och att det går trögt pga förhandlingar med RBK?
Han er ledig nå.

RBK bekrefter: Alfred Johansson ferdig som hovedtrener

https://www.nrk.no/sport/alfred-johansson-har-fatt-sparken-i-rosenborg-_-disse-overtar-midlertidig-1.17871422
Citera
2026-05-09, 23:38
Medlem
eternussermos avatar
Philip Berglund ny sportchef i Malmö enligt Anel.
Citera
2026-05-09, 23:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Har vi några gamla spelare som kan ta också? Åstrand John typ…
Citera
2026-05-09, 23:55
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Han letar sig alltid bort från bajern. Tror du de kan bli en bra värvning? Gjorde det bra med BP iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in