2026-04-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Nicci är inte med när Chiara träffar sin pappa, det är en kontaktperson som är med.

Det vore såklart gulligt men......
det absolut bästa för henne är att inte Andreas också börjar hålla på att ta bilder.

Nu när de har kontaktperson så kommer den personen att se hur de interagerar med varandra och umgås, kommer inte se bra ut om han prioriterar foton före lek med henne.
Nä jag vet det !

Var bara en tankte inget illa menat . Hade bara varit roligt att se då A börja öppna upp sig lite mera .
Jag vet hur dessa träffar går till . Dom är en länk mellan A och C . Ser till att träffarna känns naturligt för båda dom kollar även upp om det funkar el ej .
Åh självklart är lek och att dom kan fina ett band mellan sig viktigare än foton
Citera
2026-04-13, 18:58
Avstängd
Märkligt att det alltid är mormor som tar upp C på morgonen och är med henne ute
Citera
2026-04-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Finns ju absolut ingen anledning heller för N att lägga upp bilder på C och A tillsammans. Varför skulle hon göra det?
Hon har ju en man (som flickan kallar för pappa dessutom) som hon fotar tillsammans och lägger upp.

Men eftersom A kör en ”Nicci” nu så kommer det garanterat upp nån bild på dom tillsammans även om N måste godkänna det först så länge han inte har någon form av vårdnad.
Han verkar dock irritera dom flesta på sina sidor just nu
Okej det är din uppfattning! Jag ser och hör precis tvärtom.
Att man är glad att han äntligen får träffa C och han är glad att får träffa och lära känna C sin dotter som han älskar 🫶
Och att han är modig som går ut efter så lång tid och vill ge sin historia av det hela .

Varför är det okej när N gör det men inte A .
Senast redigerad av Famlove 2026-04-13 kl. 19:06.
Citera
2026-04-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du vet sen innan att jag tycker att man ska få gå ut med sin historia. Det var liksom inte det jag syftade på.
Jag syftade på att folk är riktigt irriterade på honom nu av olika anledningar. Den mest irriterande för flertalet är att han bara tuggar men svarar inte på något.
Okej. Det var en billig sak att bli irriterad över bara löjligt.
Vet inte var du hittar dessa irriterande människor då jag bara läst och hört så positiva saker
Citera
2026-04-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Okej. Det var en billig sak att bli irriterad över bara löjligt.
Vet inte var du hittar dessa irriterande människor då jag bara läst och hört så positiva saker
Ja det är säkert billigt, det brukar det vara när folk stör sig på andra.

Kanske lika bra att du inte ser sånt för det är mycket som inte är så vackert heller så att säga. Varför det nu är det på hans sida…

Dock lär du aldrig få se att N lägger upp bilder på A och C. Det finns ju ingen anledning för henne att göra det.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-13 kl. 19:17.
Citera
2026-04-13, 19:20
Medlem
Nån som vet om V ff ligger på sjukhus? M tanke på att N, ff verkar vara hemma hos mamma.. Hursom så borde man väl vilja "ta hand" om sin man!? Har tyvärr känslan av att hon inte klarar av att ta hand om två små barn samt sköta ett hushåll m allt det innebär...

En annan sak, V sa ju att N är duktig på att laga mat men att det, nästan bara eller bara bara (kommer inte ihåg vilket) är vegetariskt.. Innebär detta att C också bara får det??
Citera
2026-04-13, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Vad yrar du om ??!!

Jag delar inte din uppfattning över det du läst visst det kan finnas någon enstaka kommentar om det . Men det är absolut ingenting vad som skrivs om N just nu .
Om vi nu ändå ska gå in på vad folk skriver menar jag .
Han raderar nog en del då men är väldigt mycket ändå. Lite förvånad faktiskt, men är nog mycket för att han inte svarar på det dom frågar om fast han ber om det. Kommer kanske
Citera
2026-04-13, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Nån som vet om V ff ligger på sjukhus? M tanke på att N, ff verkar vara hemma hos mamma.. Hursom så borde man väl vilja "ta hand" om sin man!? Har tyvärr känslan av att hon inte klarar av att ta hand om två små barn samt sköta ett hushåll m allt det innebär...

En annan sak, V sa ju att N är duktig på att laga mat men att det, nästan bara eller bara bara (kommer inte ihåg vilket) är vegetariskt.. Innebär detta att C också bara får det??

Ingen aning om vart V tagit vägen faktiskt eller vad som händer .
Du har rätt i att N inte kan ta hand om sina barn själv
Citera
2026-04-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Vem har bett N lägga upp en bild ?
Ingen vad jag sett !
O folk har nog mer åsikter om N faktiskt än om A så vet inte vad du svamlar om
Då kan du kanske inte se det inlägget heller då, vad vet jag
Citera
2026-04-13, 19:31
Medlem
Citat:

Nä vet faktiskt. Tycker det är märkligt alltihop .
Håller med ,man är väl hemma och stöttar sin man .
Men är väl hemma hos J då hon skulle börja med något stor projekt som dom hintat om ett tag.
Förstår inte varför man skaffar ett barn till när man inte kan ta hand om det barn man har utan låter andra ta hand om dom
Citera
2026-04-13, 19:31
Medlem
Citat:

Delar samma uppfattning. Antingen så har hon lilla c eller så har hon stora c, de går inte ha båda tydligen & majoriteten av gångerna är de lilla c hon har.
Man kanske skulle väntat med ett till barn tills man faktiskt kände sig bekväm i sin mammaroll istället för att försöka göra som sin mamma och ha täta barn.
Citera
2026-04-13, 19:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Delar samma uppfattning. Antingen så har hon lilla c eller så har hon stora c, de går inte ha båda tydligen & majoriteten av gångerna är de lilla c hon har.
Man kanske skulle väntat med ett till barn tills man faktiskt kände sig bekväm i sin mammaroll istället för att försöka göra som sin mamma och ha täta barn.

Hon ville ju köra på en till direkt sa hon ju i podden 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in