2026-04-13, 12:46
Medlem
Authixs avatar
Jag behöver ta ut mina krypto pga skulder, nu har jag sålt så har euro på kontot. hur får jag ut dom? de har redan ändrats i värde och jag är orolig. de vill att jag skickar 2euro innan de ger mig pengarna
Citera
2026-04-13, 12:56
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
Jag behöver ta ut mina krypto pga skulder, nu har jag sålt så har euro på kontot. hur får jag ut dom? de har redan ändrats i värde och jag är orolig. de vill att jag skickar 2euro innan de ger mig pengarna
Det är för att bekräfta ditt konto. Varit med förr, sätt skiten så att säga. Skicka nu innan det är försent
Citera
2026-04-13, 17:56
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Det är för att bekräfta ditt konto. Varit med förr, sätt skiten så att säga. Skicka nu innan det är försent
tänker du på situationen i Ungern?
Citera
2026-04-13, 18:49
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
tänker du på situationen i Ungern?
Nej. Du ska göra en överföring så dom kan bekräfta ditt konto.
Citera
2026-04-13, 21:15
Medlem
Citat:

Du klickar på withdraw Binance. Sedan dyker massa alternativ upp. Om du inte hittar någon tjänst att göra det via så kan du alltid göra en utlandsbetalning till ditt Svenska bankkonto.

Rör det sig om stora mängder pengar så räkna med frågor från banken, gäller då att du kan uppvisa var pengarna kommer ifrån.
Citera
2026-04-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Nej. Du ska göra en överföring så dom kan bekräfta ditt konto.

Lite kul ändå att Binance har samma modus operandi som alla scammers från öststaterna som ringer upp en i stup och minut. Vem kunde tänka sig.
Citera
2026-04-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barf
Lite kul ändå att Binance har samma modus operandi som alla scammers från öststaterna som ringer upp en i stup och minut. Vem kunde tänka sig.

Det är scammers som uppger sig för att vara från Binance. Ungefär som bedragare som ringer gamlingar och säger att dom kommer från Handelsbanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in