Resultat: Vem tror du vinner valet?
Viktor Orbán
18,93%
85 röster
Péter Magyar
81,07%
364 röster
2026-04-13, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Att jag inte hitta en enda artikel i svensk MSM som säger att Orban är "fullständigt diktatorisk" eller "diktator". Mattias Karlsson påstod att det ska ha publicerats sådant i flera decennier. Och fler skribenter har hållit med honom. Men ingen har kunnat ge ett enda exempel.

Blev det klarare för dig nu?

Det beror nog mer på din egna oföråga att använda såväl sökmotorer som språkmodeller.

Du har redan fått en mängd exempel
2026-04-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Vad i hela friden har detta med vad jag skrev att göra?

Rena rama Löfven
Ganska mycket, Ungern har under Orbans styre gått från en kass demokrati till flawed democracy… men ordet ”diktator” verkar ju viktigare än något annat… faktum kvarstår, Ungern har varit ett sluttande plan under Orbans tid, lite samma resa som USA är på.

Att du hänger upp din argumentation på ett ord är ju bara löjligt.
2026-04-13, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Vad har Urban gjort för dåligt för Ungern och det ungerska folket? Jag är dåligt insatt i ungersk politik. Trodde han var populär där och gjort massa bra för sitt land. Han har ju lyckats hålla borta utomeuropeisk invandring, vilket är jättebra eftersom de inte vill ha det.

Kan du redogöra lite kort varför han är så dålig för Ungern?

Har du bott under en sten de senaste 16 åren? Orban är bland annat känd för att montera ned demokratin i Ungern samt agera Putinhora. Finns säkert mer "meriter" på hans CV.
2026-04-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Du får lära dig att citera rätt post vatnik. Seriöst om du var anti-Putin hade dina svar varit annorlunda, så tyvärr, du får grina mer folk bryr sig inte varken i Sverige eller i Ungern om korkade ryssar

Ok bra då lämnar vi Ryssland.

Seriöst nu. Redogör kortfattat varför Urban är så dålig… tack på förhud…
2026-04-13, 18:32
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ok bra då lämnar vi Ryssland.

Seriöst nu. Redogör kortfattat varför Urban är så dålig… tack på förhud…

Urban, vem är det?
2026-04-13, 18:35
Medlem
Citat:
Urban, vem är det?

Menade Orban, men kom igen nu. Bara gör det.
2026-04-13, 18:38
Medlem
guderis avatar
Citat:
Menade Orban, men kom igen nu. Bara gör det.

Du menar att Ungerska folket har fel? Borde Orban vunnit? Péter Magyar vann alltså en supermajoritet, men det var fel?
2026-04-13, 18:47
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Ganska mycket, Ungern har under Orbans styre gått från en kass demokrati till flawed democracy… men ordet ”diktator” verkar ju viktigare än något annat… faktum kvarstår, Ungern har varit ett sluttande plan under Orbans tid, lite samma resa som USA är på.

Att du hänger upp din argumentation på ett ord är ju bara löjligt.

Berätta med dina egna ord vad du föreställer dig att jag diskuterar i tråden. För jag tror inte du har en aning om vad jag skriver om.
2026-04-13, 18:49
Medlem
Citat:
Du menar att Ungerska folket har fel? Borde Orban vunnit? Péter Magyar vann alltså en supermajoritet, men det var fel?

Jag har som sagt ingen aning. Men det verkar inte du heller ha, eftersom du aldrig kan svara.

Du har fått 10 chanser nu att redogöra dina argument. Men du har inga. Du är ett tomt skal utan egna åsikter.

Som dessutom är sjukligt besatt av Ryssland. Verkar nästan vara en fetisch du har. Det är ju du som är Vatnik snarare haha.

Hörru Vatnik… hur skiner solen i Kreml idag Vatnik?
2026-04-13, 18:51
Medlem
guderis avatar
Citat:
Jag har som sagt ingen aning. Men det verkar inte du heller ha, eftersom du aldrig kan svara.

Du har fått 10 chanser nu att redogöra dina argument. Men du har inga. Du är ett tomt skal utan egna åsikter.

Som dessutom är sjukligt besatt av Ryssland. Verkar nästan vara en fetisch du har. Det är ju du som är Vatnik snarare haha.

Hörru Vatnik… hur skiner solen i Kreml idag Vatnik?

Svara på frågorna istället, vatnik:

Citat:
2026-04-13, 18:57
Medlem
Citat:
Svara på frågorna istället, vatnik:

Snälla Vatnik, du går omkring i cirklar. Du verkar inte ens förstå vad jag frågar om Vatnik. Du verkar bara vara insatt i Ryssland Vatnik.

Vi tar det igen Vatnik:

Jag menar ingenting Vatnik. Kan du redogöra varför ungrarna har valt fel och varför Orban är dålig. Jag är inte insatt i ungersk politik som jag försökt förklara för dig Vatnik nu säkert 11 gånger.

Men det är inte käre Vatnik heller. Du kan bara rysk politik.
2026-04-13, 18:59
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
SD?? Varför då? Nästan alla från SD ser ryssland som fiender.
SD har hyllat Orban många gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in