Citat:
Fetalt alkoholsyndrom. Alkohol under graviditeten leder till att fostret får en reducerand känslighet för tillväxthormon. Greta har subklinisk FAS som med flit är feldiagnosticerat som autism eftersom subklinisk FAS normalt inte har samma handikappnivå som autism och därmed inte heller samma rätt till stöd under LSS-lagen. Det är inte helt ovanligt att man gör så med invider som uppenbarligen är muppiga men som inte är autister. Du kan se att hon inte har autism/aspergers syndrom när hon talar, inget fel på minspel och kroppsspråk där. Du kan också se FAS-drag i hennes ansikte.
Greta hoppade av grundskolan i femte klass på grund av att hon var hopplöst efter och bytte efter ett tag till en grundskola för drägelmongon. Såvitt jag vet har hon inte gått gymnasiet så hennes "usk-studier" är troligen komvux. Jag uppskattar hennes IQ till cirka 80. Hon är helt och hållet ett klappmongo som styrs av sina föräldrar. Med modern medicinsk teknik hade det faktiskt varit möjligt att i viss mån behandla hennes FAS under puberteten genom att ge henne tillväxthormonfrisättande mediciner men kunskap om sådant finns inte i Sverige. Ironiskt nog genom det samhällsundergrävande arbetet hennes salongskriminella föräldrar bedrivit.
Greta hoppade av grundskolan i femte klass på grund av att hon var hopplöst efter och bytte efter ett tag till en grundskola för drägelmongon. Såvitt jag vet har hon inte gått gymnasiet så hennes "usk-studier" är troligen komvux. Jag uppskattar hennes IQ till cirka 80. Hon är helt och hållet ett klappmongo som styrs av sina föräldrar. Med modern medicinsk teknik hade det faktiskt varit möjligt att i viss mån behandla hennes FAS under puberteten genom att ge henne tillväxthormonfrisättande mediciner men kunskap om sådant finns inte i Sverige. Ironiskt nog genom det samhällsundergrävande arbetet hennes salongskriminella föräldrar bedrivit.
Men hon hoppade inte av skolan i femte klass, utan gick ut grundskolan våren 2019 med extremt höga betyg (A i 14 av 17 ämnen). Vidare stämmer inte påståendet om utebliven gymnasieutbildning; hon tog studenten från sin gymnasieutbildning i Stockholm sommaren 2023. De goda studieresultaten motbevisar i sig teorin om en begränsad kognitiv förmåga eller lågt IQ.
Idén om att läkare medvetet skulle "feldiagnosticera" barn för att runda LSS-lagstiftningen är en grundlös konspirationsteori som inte har något stöd i hur svensk vård fungerar. Att dessutom hävda att man kan utesluta autism genom att titta på en persons ansiktsuttryck i TV visar på en total okunnighet om hur autismspektrumet fungerar, då variationen i kroppsspråk och mimik är enorm.