2026-04-13, 02:08
Medlem
Onanikrems avatar
Vid 23 år hade man sitt tredje jobb. tredje-fjärde tjej, första lägenheten, bil och livet lekte.
Hon har ingenting, absolut ingenting.
Citera
2026-04-13, 02:10
Medlem
If she dies, she dies, skulle faktiskt inte bry mig alls.
Citera
2026-04-13, 02:21
Medlem
orco2s avatar
Ja jävlar alltid är det nåt,
Utbränd ickebinär hm hört den förut
Klart försäkringskassan lär stötta aktiviströrelsen när inte aktivismen får gåvor så det räcker till latte o fika mellan demonstrationerna.

Upp o hoppa Jan o ge dom banan
Citera
2026-04-13, 02:26
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vid 23 år hade man sitt tredje jobb. tredje-fjärde tjej, första lägenheten, bil och livet lekte.

Fast alla vet vem hon är.

Hon kan skriva sina memoarer om några decennier.

Ingen vill läsa dina.

Jag pluggade på universitet på den tiden, levde på studielån, inte mycket att hurra för. Jag hade kunnat bli känd, men inte på det bra sättet.
Citera
2026-04-13, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Att hon bestämde sig för att lägga sig i Gaza-konflikten var ett stort snedsteg. Hon borde ha fokuserat på miljön istället.

Snedsteg? Du menar för hennes egen säkerhet? Ja i så fall håller jag med. Det är en sak att tramsa om miljön, men en annan sak att vända sig mot folkmördare med makt och enormt inflytande. Greta bör inte oroa sig för s.k. högerextremister, utan snarare för sionister. Det senare har faktiskt makt och är kallblodiga monster. Hennes aktivism för Gaza är väl typ det enda vettiga som hon gjort politiskt.
Citera
2026-04-13, 02:59
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Fast alla vet vem hon är.

Hon kan skriva sina memoarer om några decennier.

Ingen vill läsa dina.

Jag pluggade på universitet på den tiden, levde på studielån, inte mycket att hurra för. Jag hade kunnat bli känd, men inte på det bra sättet.
Vet inte om jag skulle tycka det var positivt att alla vet vem jag är. Är ganska privat av mig även fast det inte alltid märks här när jag skriver i trådarna.
Offentligheten har sitt pris

Skulle gärna läsa dina memoarer
Citera
2026-04-13, 03:11
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Om målet i livet är tredje jobbet och en bil vid 23 så förstår jag att Greta Thunberg känns obegriplig. Inte många här som hunnit påverka global politik, tala inför FN och bli en av världens mest kända klimataktivister.
Citera
2026-04-13, 03:22
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Om målet i livet är tredje jobbet och en bil vid 23 så förstår jag att Greta Thunberg känns obegriplig. Inte många här som hunnit påverka global politik, tala inför FN och bli en av världens mest kända klimataktivister.
Tycker jag var mer lyckad vid 23 år men det är ju en definitionsfråga. Hon har ju autism och förmodligen inte högfungerade sådan.

Tycker mest synd om henne nu. Hennes 15 minuter i rampljuset är slut, enda som återstår är några haters som ev. hotar henne.
Citera
2026-04-13, 03:56
Medlem
pn222jws avatar
Hon blir bra som undersköterska på Nya Karolinska i Huddinge - kanske träffar en trevlig läkarkille.
Citera
2026-04-13, 04:12
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Vet inte om jag skulle tycka det var positivt att alla vet vem jag är. Är ganska privat av mig även fast det inte alltid märks här när jag skriver i trådarna.
Offentligheten har sitt pris

Skulle gärna läsa dina memoarer

Klart det finns avigsidor med att vara känd, som mordhot. Men samtidigt får man ofta chanser man inte skulle fått annars.

Jag ska ge ut mina memoarer när jag blivit dement, och så är det bara tomma sidor.
Citera
2026-04-13, 04:20
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Ingen är trygg längre i sverige med alla babianer som springer runt i pack med skjutvapen
Citera
2026-04-13, 04:51
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Hon blir bra som undersköterska på Nya Karolinska i Huddinge - kanske träffar en trevlig läkarkille.

Att hennes PR-byrå sagt åt henne att läsa till undersköterska innebär inte att hon planerar att faktiskt jobba.

Hon kan om hon vill dra in mer pengar på att hålla ett föredrag än en uska gör på ett år. Ingendera är förstås nödvändigt, med tanke på familjens pengar behöver hon inte göra någondera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in