Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Allt är relativt. Orban är ändå Ungerns Åkesson och nu har de blivit av med honom, så det är stort steg i rätt riktning.
Orban är en svartePetter i Putins knä
Orban blockade Sveriges Natointräde ihop med Turkarna
Orban har blockat hjälp till Ukraina
Orban har mottagit stora EU bidrag.. men ändå förstört EU s avsikter kring mycket.
Nu hoppas jag att Orban pensionerar sig i Sibirien