Citat:
Ursprungligen postat av
Putinhater
Du ska nog inte snacka så mycket, allt jag backar upp är med fakta tillskillnad från dig som bara högljutt skriker att alla män är skyldiga och alla kvinnor oskyldig prinsessor du är en hyperfeminist immun mot fakta, jag är övertygad om att folk som läser tråden och klarar av att tänka logiskt inser att jag har rätt, man kan inte våldta någon på en bar full av folk, det är bara att låta bli att följa med eller skrika inifrån toaletten om man inte vill, den enklaste förklaringen till att hon inte gjorde detta är att de var ett helt frivilligt knull, denna tesen kräver inga krystade förklaringar till varför hon inte bad om hjälp med mera, förutom detta fanns det inte tillstymmelse till våld hot tvång eller särskilt utsatt position, det räcker att tänka logiskt så inser man att han är oskyldig, något du bevisligen inte klarar av, "våldtagen" på en bar inför 50 vittnen, man måste vara radikalfeminist för att inte inse hur orimligt det hela låter
Jo hon hade över en timme på sig att hinka vatten det räcker och är också den enklaste förklaringen till att hennes kreatinin var lågt även om du försöker hitta krystade bortförklaringar till det också
Fast det har du ju inte, inga källhänvisningar till dina påhitt, inga sidhänvisningar till FUP. Ingenting dom på något sätt styrker dina påhittade "fakta".
Och nej du är allt annat än objektiv då du uppenbarligen inte på något sätt hänvisar till kända fakta i fallet.
Hur menar du att hon under 1 timme och 8 minuter hunnit med att dricka dessa enorma mängder vatten som krävs för att påverka provresultaten? Under denna tid har hon talat med vänner, vakter och ett inledande förhör i samband med polisanälan. Blivit skjutsad till lasarettet och lämnat prover.
Skulle inte polisen reagera om någon hällde i sig litervis med vatten medans målsägandes utsaga tas upp?
Hur stora mängder vatten behövs för att på 1 timme och 8 minuter "hinna späda ut" blod/urin?
Fast uppenbart har även du korta stunder av klart tänkande.
(FB) Våldtäkt på restaurang i Visby (2025-09-28)