2026-04-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Det är helt orimligt att man skulle kunna våldta någon på en bar det är bara be någon om hjälp och inte följa med till toan om hon absolut inte ville, den enklaste förklaringen är att hon ville då men ångra sig när han bara stack börja efterhandskonstruera i sitt huvud ville jag verkligen? Nej det gjorde jag nog inte " tjejen borde lära sig ta ansvar och killen också,låt bli att bara sticka såfort du fått utlösning för är kvinnan missnöjd efter är det mycket troligare att hon efterhandskonstruerar att hon inte ville egen. Killen skulle stannat kvar vid hennes sida efteråt då hade hon aldrig upplevt sig våldtagen och vi hade inte hört om fallet

Exakt så är det, hade hon inte velat hade hon inte följt med till toan så enkelt är det baren var full av folk så något tvång fanns inte med i bilden
2026-04-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Objektiv som alltid. Du vet iaf väldigt lite hur tjejer reagerar under våldtäkt. Väldigt få tjejer skriker i samband med våldtäkt. Läs en bok, helst många, så kanske du lär dig något.
Hade hon inte velat hade hon inte följt med till toan så enkelt är det, hon ville då men sen ångra hon sig och kände sig billig men det blir inte våldtäkt för det
2026-04-11, 14:42
Medlem
Citat:
Du ska nog inte snacka så mycket, allt jag backar upp är med fakta tillskillnad från dig som bara högljutt skriker att alla män är skyldiga och alla kvinnor oskyldig prinsessor du är en hyperfeminist immun mot fakta, jag är övertygad om att folk som läser tråden och klarar av att tänka logiskt inser att jag har rätt, man kan inte våldta någon på en bar full av folk, det är bara att låta bli att följa med eller skrika inifrån toaletten om man inte vill, den enklaste förklaringen till att hon inte gjorde detta är att de var ett helt frivilligt knull, denna tesen kräver inga krystade förklaringar till varför hon inte bad om hjälp med mera, förutom detta fanns det inte tillstymmelse till våld hot tvång eller särskilt utsatt position, det räcker att tänka logiskt så inser man att han är oskyldig, något du bevisligen inte klarar av, "våldtagen" på en bar inför 50 vittnen, man måste vara radikalfeminist för att inte inse hur orimligt det hela låter

Jo hon hade över en timme på sig att hinka vatten det räcker och är också den enklaste förklaringen till att hennes kreatinin var lågt även om du försöker hitta krystade bortförklaringar till det också

Härligt att se hur du gör så hyperfeministerna står med rumpan bar, kan bara instämma i det du skriver det är ställt bortom rimligt tvivel att hon inte blivit våldtagen och han lär frias i hovrätten tesen att hon blivit våldtagen är helt orimlig och kräver minst sagt krystade förklaringar
2026-04-11, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Härligt att se hur du gör så hyperfeministerna står med rumpan bar, kan bara instämma i det du skriver det är ställt bortom rimligt tvivel att hon inte blivit våldtagen och han lär frias i hovrätten tesen att hon blivit våldtagen är helt orimlig och kräver minst sagt krystade förklaringar

Han är dömd i tingsrätten och kommer sannolikt även dömas i hovrätten. Ni trillingnötter mfl sa att han skulle frias i tingsrätten.. När han även döms i hovrätten kommer ni klaga på rättsystemet så som ni tidigare gjort. Ni har helgarderat er.
2026-04-11, 16:58
Medlem
Citat:
Han är dömd i tingsrätten och kommer sannolikt även dömas i hovrätten. Ni trillingnötter mfl sa att han skulle frias i tingsrätten.. När han även döms i hovrätten kommer ni klaga på rättsystemet så som ni tidigare gjort. Ni har helgarderat er.

Ja döms han i hovrätten är det ett justitiemord eftersom det är uppenbart att han är oskyldig det inser man om man inte är radikalfeminist
2026-04-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larstreiber
Ja döms han i hovrätten är det ett justitiemord eftersom det är uppenbart att han är oskyldig det inser man om man inte är radikalfeminist

Så du menar att en pundare med psykiska besvär som du har större koll på rättsystemet än ubildade och erfarna jurister ?
2026-04-11, 17:39
Medlem
Citat:
Killen skulle stannat kvar vid hennes sida efteråt då hade hon aldrig upplevt sig våldtagen och vi hade inte hört om fallet

Bra att du kan förstå att hon upplevde sig våldtagen. Vilket jag kan hålla med om. Såklart så skall ju inte enbart någons upplevelse, påstådd eller verklig, leda till någon annans fängelsedom. I detta fall finns det ju även många andra omständigheter som skall vägas in.

Fortfarande är den stora frågan, borde J förstått att hon inte ville, oavsett att hon följde med.
Det är denna fråga som kommer fälla eller fria J.

Jag läser din retorik som om J vore en slags grottmänniska. OK hon följer med, då kan jag pumpa på bäst jag vill, då är det inte våldtäkt. Endast om jag klubbar ner henne och drar henne med mig i håret, då är det våldtäkt.

Kan du utveckla ditt resonemang lite mer gällande om J borde förstått att hon inte ville?
2026-04-12, 10:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica
Bra att du kan förstå att hon upplevde sig våldtagen. Vilket jag kan hålla med om. Såklart så skall ju inte enbart någons upplevelse, påstådd eller verklig, leda till någon annans fängelsedom. I detta fall finns det ju även många andra omständigheter som skall vägas in.

Fortfarande är den stora frågan, borde J förstått att hon inte ville, oavsett att hon följde med.

Jag läser din retorik som om J vore en slags grottmänniska. OK hon följer med, då kan jag pumpa på bäst jag vill, då är det inte våldtäkt. Endast om jag klubbar ner henne och drar henne med mig i håret, då är det våldtäkt.

Kan du utveckla ditt resonemang lite mer gällande om J borde förstått att hon inte ville?

Eftersom hon följde med frivilligt utan tillstymmelse till våld hot eller tvång så hade han all anledning att anta att hon var med på det, liksom de var på en bar full med folk och hon ville bevisligen, annars hade hon inte följt med, hon visste ju vad syftet var med att besöka toaletten
2026-04-12, 10:34
Avstängd
Citat:
Så du menar att en pundare med psykiska besvär som du har större koll på rättsystemet än ubildade och erfarna jurister ?

I detta fallet räcker det med sunt förnuft för att fatta att han är oskyldig
2026-04-12, 13:11
Medlem
Citat:

I detta fallet räcker det med sunt förnuft för att inse att det ej skett någon våldtäkt men vi lever i ett feministiskt land så domstolarna har press på sig att döma folk för våldtäkt det innebär inte att dem är dumma nog att tro att han är skyldig
2026-04-12, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ficuscarica

Hon följde med på toa trots att hon visste syftet och hon sög kuk två handlingar som tydligt indikerar frivillighet
2026-04-12, 17:16
Medlem
Citat:
Du ska nog inte snacka så mycket, allt jag backar upp är med fakta tillskillnad från dig som bara högljutt skriker att alla män är skyldiga och alla kvinnor oskyldig prinsessor du är en hyperfeminist immun mot fakta, jag är övertygad om att folk som läser tråden och klarar av att tänka logiskt inser att jag har rätt, man kan inte våldta någon på en bar full av folk, det är bara att låta bli att följa med eller skrika inifrån toaletten om man inte vill, den enklaste förklaringen till att hon inte gjorde detta är att de var ett helt frivilligt knull, denna tesen kräver inga krystade förklaringar till varför hon inte bad om hjälp med mera, förutom detta fanns det inte tillstymmelse till våld hot tvång eller särskilt utsatt position, det räcker att tänka logiskt så inser man att han är oskyldig, något du bevisligen inte klarar av, "våldtagen" på en bar inför 50 vittnen, man måste vara radikalfeminist för att inte inse hur orimligt det hela låter

Jo hon hade över en timme på sig att hinka vatten det räcker och är också den enklaste förklaringen till att hennes kreatinin var lågt även om du försöker hitta krystade bortförklaringar till det också

Fast det har du ju inte, inga källhänvisningar till dina påhitt, inga sidhänvisningar till FUP. Ingenting dom på något sätt styrker dina påhittade "fakta".

Och nej du är allt annat än objektiv då du uppenbarligen inte på något sätt hänvisar till kända fakta i fallet.

Hur menar du att hon under 1 timme och 8 minuter hunnit med att dricka dessa enorma mängder vatten som krävs för att påverka provresultaten? Under denna tid har hon talat med vänner, vakter och ett inledande förhör i samband med polisanälan. Blivit skjutsad till lasarettet och lämnat prover.

Skulle inte polisen reagera om någon hällde i sig litervis med vatten medans målsägandes utsaga tas upp?

Hur stora mängder vatten behövs för att på 1 timme och 8 minuter "hinna späda ut" blod/urin?

Fast uppenbart har även du korta stunder av klart tänkande.

(FB) Våldtäkt på restaurang i Visby (2025-09-28)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in