2026-04-12, 10:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
sändningstid??

Du skriver grabbar nu är alla veckans avsnitt ute på plus.

Väldigt ot och uppvigling

Sluta tjafsa mot mig om ett fel som jag inte begått, är du missnöjd får du som sagt istället rapportera till moderatorerna.
Citera
2026-04-12, 11:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Fel, hon lovade att inte skicka honom direkt till gränslandet. Det blev Aza. Om örådet lovade hon inte ett skvatt.

N lovade att INTE skicka NÅGON av de som släppte och sa så även till C-O ... 'bara hon fick komma in i Robinson"
Citera
2026-04-12, 11:03
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
N lovade att INTE skicka NÅGON av de som släppte och sa så även till C-O ... 'bara hon fick komma in i Robinson"

Ja, hon lovade att inte skicka någon av dem som släppte till gränslandet, vilket hon också höll.
Citera
2026-04-12, 11:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Undrar om vi sett samma Öråd.

Det vet du väl att vi har gjort.

Jag bara påminde lite om vad som lovats hit och dit mellan deltagarna.
Citera
2026-04-12, 11:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ja, hon lovade att inte skicka någon av dem som släppte till gränslandet, vilket hon också höll.

Exakt. Nathalie höll INTE sitt löfte till C,O.
C-O höll SITT löfte till Caroline att skydda henne, hon lovade honom då (C-O,Carro & Melina pratade om det på stranden tillsammans att de 3 skulle hålla ihop!);OCH vad gav DE tillbaka? De röstade ut honom så fort han gett bort sitt immunitetshalsband. ALLA 4 *Lema, Nathalie, Caroline och Melina* - "kärringarna"!!! 🫩
Senast redigerad av CS128 2026-04-12 kl. 11:37.
Citera
2026-04-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nej, bara för att det annars brukar släppas på måndagar så ville jag informera om det. Förstår inte varför du diskuterar spoiler med när jag aldrig spoilat, det är som sagt till moderatorer du ska framföra ditt missnöje.
Det har släppts på söndagar hela tiden, även förra säsongen!
Citera
2026-04-12, 11:27
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Exakt. Nathalie höll INTE sitt löfte till C,O.
C-O höll SITT löfte till Caroline att skydda henne, hon lovade honom då (C-O,Carro & Melina pratade om det på stranden tillsammans) OCH vad gav DE tillbaka? De röstade ut honom så fort han gett bort sitt immunitetshalsband. ALLA 4 *Lema, Nathalie, Caroline och Melina* - "kärringarna"!!! 🫩

Knäppskalle! Du fattar ju inte vad du ser eller så vill du bara trolla. Hej med dig!
Citera
2026-04-12, 11:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Knäppskalle! Du fattar ju inte vad du ser eller så vill du bara trolla. Hej med dig!

Du har tydligen förträngt dessa löften. Upp till dig!
Citera
2026-04-12, 11:43
Medlem
Citat:
Du har tydligen förträngt dessa löften. Upp till dig!

Natalie skickade Aza till Gränslandet så hon höll sitt ord till C-O, hon lovade ingenting om hur hon skulle rösta på örådet.
Citera
2026-04-12, 12:23
Medlem
Puma006s avatar
Carl-Oscar hade rejält med hybris och svävade bland molnen, han lyckades krascha snabbare än en meteorit.

Av de säsonger som jag har sett, så är detta öråd det bästa som jag har sett.
Citera
2026-04-12, 12:29
Medlem
Citat:
Fel, hon lovade att inte skicka honom direkt till gränslandet. Det blev Aza. Om örådet lovade hon inte ett skvatt.
Lema brände C-O när hon inte kunde hålla käften och vara solidarisk med den som var hennes starkasre stöd.
Hon kunde ju sagt till C-O vilka ideer hon inte var med på istället för att skvallra för tjejgänget.
Har hon sett några tidigare säsonger borde hon veta att Robinson är planer och bondeoffer för att rädda sig själv.
Antar att hon kommer att lämna frivilligt eller bli bränd av "sina tjejer" om hon fortsätter att tro att hon är omgiven av söndagsskoleelever och kan avstå från (ful)spel.
Citera
2026-04-12, 12:30
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Carl-Oscars försök att leka svensk George har totalhavererat, men vilken teve det kan bli av honom och Aza tillsammans på gränslandet.

Utgången vart ju nästan för bra annars. Nathalie in och Aza och Oscar ut.
Går inte jämföra Carl-Oscar och George, blir som dag och natt. Carl-Oscar spelar korkat. George spelar smart.

Blir intressant se om det blir drama mellan Aza och Carl-Oscar på Gränslandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in