Citat:
Ursprungligen postat av
EngelbertEggfjert
Skönt att dagcenter öppnar imorgon igen så du får något att göra. "Oavsett om Iran ger upp eller tvingas ge upp". Ja, eller inte ger upp. Vilket är vad som har hänt så här långt. Det förhandlades för första gången sen 1979 igår. Det pekar inte mot att det är nära att vinnas något krig från amerikanskt håll.
Ytterligare en dålig natt för team "coup-iran", amerikanska krigsfartyg glider fritt fram och iran fick inget gehör, kanske dumt att inte göra allvar av sina hot, eller ja, de kan kanske inte...
Citat:
Dessa var och varannan kotte som seglar igenom sundet, vilka är dom? Berätta mer.
Oj. så här "top of mind" är det bla följande, men det är naturligtvis långt fler (det är inte precis något jag lagt större vikt vid, annat än att konstatera att somaliska pirater är jämbördiga med iranska när det kommer till att hindra sjöfart i praktiken (nåja, somaliska bordade ju något 50 tal oxo)...
USS Frank E. Petersen, USS Michael Murphy, Artman, Kiazand, Lenore, Jasmin, Newvoyager, Bright Gold, Pine Gas, Jag Vasant, Christianna, NJ Jupiter, Niba, Shenlong, Smyrni, Sohar LNG, Karachi, Shivalik, Jag Ladki, Nanda Devi, Mayuree Naree, Safeen Prestige, MKD Vyom, Hercules Star, Skylight, NJ Earth, Daytona Beach, Sino Ocean, Bogazici, Iron Maiden, Kribi, Mombasa B, Agios Fanourios I, Shalamar, Hirong Hai
Citat:
Slutligen - skriv gärna ner allt det här briljanta på en liten lapp som du pillar upp rumpan. Skit ska skit ha!
tror inte du har rätt strategi för att "copa" med de kommande dagarnas alitoyya smetande och hezzbollah sprängande....
kanske logga av internet, ta en promenad, be mamma om varm choklad är en bättre väg frammåt?