2026-04-11, 15:37
Medlem
Nån som har koll på om upgradenaturals produkter är legit?
Citera
2026-04-11, 19:39
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lur3faxen
dom känns jävligt legit, iallafall deras vapes. Missbrukat spice för många år sen så jag tycker jag borde känna igen.
Citera
2026-04-11, 20:06
Medlem
Fantens avatar
Jag har egentligen inte direkt massvis av erfarenhet av spice, jag testat några tidigare JWH-varianter. Sen för kanske.. 13 år sen eller något sånt så testade jag några andra varianter som var ännu mer skapade eller hur man ska säga - dom var liksom ännu längre bort från cannabinoider som man kände till.

Ingen av dom kändes som något jag har rökt som har saluförts som THCA.
Citera
2026-04-11, 21:22
Medlem
Någon som vet om vet om H*ro V*pes el gr*n*go eller h*g* life är okej? Har använt dom i flera månader och har honestly inte sett att dom är annorlunda från vanligt THC rus (dock pågrund av styrkan av THC-a't så känns det starkare). Känns inte direkt som om det vore spice.
Senast redigerad av KomplexVandring 2026-04-11 kl. 21:26.
Citera
2026-04-11, 22:45
Medlem
BalduinGrollers avatar
Citat:
Jag köpte deras grinded bös för några veckor sedan och jag kan inte särskilja från the real deal mer än att det är väldigt svagt. Ska testa hela buds nästa gång.
Citera
2026-04-11, 22:52
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Någon som vet om vet om H*ro V*pes el gr*n*go eller h*g* life är okej? Har använt dom i flera månader och har honestly inte sett att dom är annorlunda från vanligt THC rus (dock pågrund av styrkan av THC-a't så känns det starkare). Känns inte direkt som om det vore spice.
Sist jag handlade från Hero Vapes skickade dom produkten från Spanien. Fastnade i tullen i Tyskland. Dom skickade en ny som också fastnade. Sedan slutade dom svara. Nu är jag misstänkt för två fall av ringa narkotikasmuggling.
Citera
2026-04-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Sist jag handlade från Hero Vapes skickade dom produkten från Spanien. Fastnade i tullen i Tyskland. Dom skickade en ny som också fastnade. Sedan slutade dom svara. Nu är jag misstänkt för två fall av ringa narkotikasmuggling.

Wtf, har aldrig haft det problemet.
Citera
2026-04-12, 00:35
Medlem
Har prövat deras vapes (Indica & Hybrid) och de är "legit", och med "legit" så menar jag att jag inte kunde urskilja ruset från THC-Vapes jag rökt, förutom att Cookies THC-Vapes som jag själv becknade ett tag var ljusare i färgen och smakade lite mer men de är också ett otroligt etablerat high-grade företag som använder high-grade cali-weed till sina vape-carts. De THC-Vapes jag beställt från darknet för 2-3 år sedan hade samma färg och smak.

Har alltså inte utfört några andra tester än att röka skiten, vilket var som vilken THC-Vape som helst. 1ml räckte att vara stenad på från att jag vaknade tills att jag somnade i 4 dygn, väldigt prisvärt enligt mig. Hade garanterat rökt zutt för 5-600kr för samma BÄNG-FOR-BUCK, och slapp tobaken.

Vill tillägga att jag rökt dagligen sen 2010/2011 och sporadiskt i 2-3 år innan dess. DOCK hade jag haft uppehåll från alla sinnesförändrade substanser i 4 månader så toleransen var nollad.

Citat:
Citera
2026-04-12, 12:28
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Wtf, har aldrig haft det problemet.
Nu har jag haft förhöret. GSC THCNM från Hero Vapes innehöll ett olagligt ämne som tydligt är narkotikaklassat. ADB-4EN-PINACA. Det lags i alla fall ner nu eftersom att jag blivit bedragen av företaget. Har dom skickat något olagligt får det stå för dom.
Citera
2026-04-12, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Nu har jag haft förhöret. GSC THCNM från Hero Vapes innehöll ett olagligt ämne som tydligt är narkotikaklassat. ADB-4EN-PINACA. Det lags i alla fall ner nu eftersom att jag blivit bedragen av företaget. Har dom skickat något olagligt får det stå för dom.

Så ännu en shop som säljer Spice och marknadsför som annat? Otippat
Senast redigerad av savecannabis 2026-04-12 kl. 13:23.
Citera
2026-04-12, 13:33
Avslutad
Vore ju bra om dom som fått utslag för Spice men vägrar skriva vilka butiker det gäller gör sig hörda snart.
Är Hero Vapes en utav dom två butikerna? Eller är det en helt tredje nu som folk borde undvika?
Citera
2026-04-12, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
När thca värms så blir det thc. Då ska det väl ge utslag på ett ez-test som screenar thc, men det gör det inte. Det är det konstigaste för mig.

I övrigt tycker jag, till skillnad från fg, alla R0b0ts inlägg varit relevanta i tråden och tyder på kunnighet.

Labbtest är bokat nu iaf. Kommer få iväg paketet förhoppningsvis på måndag.

Här går att spekulera massvis. EZ-testet reagerar ju på indol verkar det som, så "säkert någon analog/något semisyntetiskt snarare än straight up indole/indazole noider." kan säkert passa bra här.

Förstår inte hur du ens fortfarande tvekar.
Du testade för THC efter uppvärmning och fick inget utslag.
Du testade samma produkt för Spice och fick så tydligt utslag det går att få.

Utöver det har du själv skrivit att du därefter gjort samma research som andra redan skrivit i tråden, att äkta THC-A är snordyrt även i länder där det är reglerat och får säljas lagligt och säljs dyrare än Riktigt cannabis.

Bara det borde ju varit en hint för dig och kanske något du skulle forskat kring Innan du påbörjade ditt rökande av dessa produkter som jag dock hoppas du inte rökt alltför mycket utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in