2026-03-30, 21:07
Avslutad
Jag undrar varför Erik Dahlin aldrig är med på Riks? Han poddade ju med Dick Erixon och Linus Bylund under en lång tid och nu poddar han med Carl Eos som ofta är med i Riks och även Victor Klämming som också har varit med i Riks några gånger. Även han killen med rakat hår som Erik poddar med ibland är också med i Riks. Erik Dahlin har bara varit med en endaste gång i Riks och det var flera år sedan.

Jag undrar varför? Riks är lättsamt och passar Erik perfekt. Han kanske bara inte har tid?
Citera
2026-03-31, 16:13
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavlaUpp
Jag undrar varför Erik Dahlin aldrig är med på Riks? Han poddade ju med Dick Erixon och Linus Bylund under en lång tid och nu poddar han med Carl Eos som ofta är med i Riks och även Victor Klämming som också har varit med i Riks några gånger. Även han killen med rakat hår som Erik poddar med ibland är också med i Riks. Erik Dahlin har bara varit med en endaste gång i Riks och det var flera år sedan.

Jag undrar varför? Riks är lättsamt och passar Erik perfekt. Han kanske bara inte har tid?

Kul att du gillar Sverigedemokrater.
Citera
2026-04-07, 15:52
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Morgongänget har blivit SÅ tråkigt efter att Riks börjat ta in massa folk man inte bryr sig om. Sörman, Elias eller Jacob behöver vara med, annars blir det ointressant, med vissa få undantag.

Maria Rosander idag. Gäsp.
Citera
2026-04-07, 15:58
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Morgongänget har blivit SÅ tråkigt efter att Riks börjat ta in massa folk man inte bryr sig om. Sörman, Elias eller Jacob behöver vara med, annars blir det ointressant, med vissa få undantag.

Jag såg på det ibland förut men nu tittar jag aldrig på det. Lite långt och långrandigt men jag kanske bara har tröttnat också.
Citera
2026-04-07, 18:49
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:

Tittar varje dag. Intressant med nya gäster som ofta har politiska uppdrag eller erfaren polis som Maria.
Citera
2026-04-07, 19:12
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Så klart att du som är anti-SD inte vill titta på en SD-kanal. Ingen tvingar dig. Håll dig till Nordiska motståndsrörelsen.
Citera
2026-04-07, 20:09
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så klart att du som är anti-SD inte vill titta på en SD-kanal. Ingen tvingar dig. Håll dig till Nordiska motståndsrörelsen.

Du har så jävla risig attityd. Hur vore det om man kunde tänka sig att vidga sina vyer, oavsett vilka man hejar på?
Citera
2026-04-09, 20:59
Medlem
glockenreins avatar
Vad är det för tant och farbror som hållit intervjuer i några av de senaste avsnitten?
Citera
2026-04-10, 19:14
Avslutad
Helvete vad Melina är sexig i dagens "fredagsmys"
Citera
2026-04-18, 21:07
Medlem
Denice Westerberg: Min generation blev bestulen på Sverige

https://www.youtube.com/watch?v=77rv3yPQFDo

Detta inslaget träffade mig och det stämmer, men jag växte upp i ett sånt här område på 90 och början 2000 talet och fick känna på hur det var redan då. Det var hemskt i det bostadsområdet. Kändes någorlunda tryggt på dagtid med vaktmästare, folk som städade och folk som skulle till och från jobbet. Kvällar och helger var hemskt. Mycket skit och folk gjorde som dom ville liksom, många som inte vågade anmäla till polisen om man blev utsatt för brott eller säga till hyresvärden för rädsla av repressalier. Var mycket albaner och araber på tiden. Många svenskar som knöt näven i fickan och höll tand för tunga. Jag vek mig många gånger tyvärr.
Citera
2026-04-22, 14:25
Avslutad
Varför anställer Riks endast tjejer som har NOLL koll på svensk politik? I dagens morgongäng så läste Hannah upp en artikel ur Riks egna nyhetssida där något råkat skriva Margon Wallström i stället för Margot men eftersom Hannah är så otroligt dåligt insatt så läste hon bara innantill utan att lägga till "det ska nog stå Margot där" eftersom hon förmodligen aldrig hört det namnet förut.

Börjar bli tröttsamt med dessa kvinnor som endast läser innantill från sina papper utan att själv veta något om Sverige och svensk politik.

Daniella är undantaget. Denice och Emmie var också bra.
Citera
2026-04-22, 16:08
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormivattenglas
Varför anställer Riks endast tjejer som har NOLL koll på svensk politik? I dagens morgongäng så läste Hannah upp en artikel ur Riks egna nyhetssida där något råkat skriva Margon Wallström i stället för Margot men eftersom Hannah är så otroligt dåligt insatt så läste hon bara innantill utan att lägga till "det ska nog stå Margot där" eftersom hon förmodligen aldrig hört det namnet förut.

Börjar bli tröttsamt med dessa kvinnor som endast läser innantill från sina papper utan att själv veta något om Sverige och svensk politik.

Daniella är undantaget. Denice och Emmie var också bra.

Melina är den klart bästa kvinnan på Riks just nu. Inte bara att hon är snygg som sjutton, utan också att hon är kunnig och gör roliga videor. Man märker att hon har egna åsikter till skillnad från Hannah och den lilla tonåringen Maja. Denice är ju också väldigt bra, men hon är väl inte fast anställd på Riks utan istället ständig gäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in