2025-03-30, 11:40
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kan inte det vara skäl för att utvisa Camilla Hamid också? Borde vara straffbart att ta hit sin ex.svåger på så lösa grunder - ett "hittepå jobb".
Så - utvisa henne och hennes barn också. Vi har tillräckligt med svenskar som kan baka.

han jobbade ju där
så vad är problemet?
vilka Svensson är det som bakar
Josef Fares eller 😂
Citera
2025-03-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
han jobbade ju där
så vad är problemet?
vilka Svensson är det som bakar
Josef Fares eller 😂

Ditt inlägg är så pinsamt så det borde stå oemotsvarat......
Hade fanskapet ett högkvalitativt jobb som motiverade att han skulle få uppehållstillstånd i Sverige? Svar nej - han var "allt i allo". En sådan hade nog Camilla kunnat finna ändå bland alla i Sverige. Att hon tog hit sin f d svåger på så lösa grunder borde till och med rendera henne utvisning. Slår vad om att så hade skett i Danmark.
Jag menar bara att. Det finns tillräckligt med svenskar som bakar, vi behöver inte behålla huckle-kärringar för att göra det på youtube.
Vet ej hur duktig Jesef Fares är på att baka, han skapar väl mest dataspel. Men vist - det har vi många duktiga svenskar som gör också, så utvisa gärna honom tillbaka till Libanon.
Citera
2026-04-10, 10:10
Bannlyst
Är det hennes man som tvingar henne ha påskkäringsduken över håret?
Citera
2026-04-10, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerati6565
Är det hennes man som tvingar henne ha påskkäringsduken över håret?

Nej. Hon är skild. Hon tror på islam. Blev bortgift.
Citera
2026-04-10, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nej. Hon är skild. Hon tror på islam. Blev bortgift.
Usch!
Citera
2026-04-10, 10:24
Medlem
Citat:
Usch!

Nja, hon verkar ju ha varit med på det. Tog med mannen till Sverige. Skilde sig. Tog hit hans bror som spöade henne och sen utvisades. Men inte har hon tagit av sig slöjan och verkar leva som en glad muslim. Stöttar en homofob religion tex.
Citera
2026-04-10, 11:16
Bannlyst
Citat:
Nja, hon verkar ju ha varit med på det. Tog med mannen till Sverige. Skilde sig. Tog hit hans bror som spöade henne och sen utvisades. Men inte har hon tagit av sig slöjan och verkar leva som en glad muslim. Stöttar en homofob religion tex.
De vill att tjocka kvinnan ska stå i köket och bli spöad hela dagarna
Citera
2026-04-10, 11:42
Medlem
Citat:
De vill att tjocka kvinnan ska stå i köket och bli spöad hela dagarna

Nej. Jag vill att hon ska säga att hennes mamma handlade fel och att hennes religion och kultur förtrycker kvinnor och bögar och att det är djupt problematiskt. Och att islam verkligen måste ta itu med det. Annars vill jag att hon offentligt ska svara på frågan om varför hon väljer att bekänna trohet till en sån djupt diskriminerande religion. Tror hon på hela Koranen, bokstavligen? Vad är hennes inställning till homosexuella äktenskap inom islam.
Citera
2026-04-10, 11:49
Bannlyst
Citat:
Nej. Jag vill att hon ska säga att hennes mamma handlade fel och att hennes religion och kultur förtrycker kvinnor och bögar och att det är djupt problematiskt. Och att islam verkligen måste ta itu med det. Annars vill jag att hon offentligt ska svara på frågan om varför hon väljer att bekänna trohet till en sån djupt diskriminerande religion. Tror hon på hela Koranen, bokstavligen? Vad är hennes inställning till homosexuella äktenskap inom islam.
Varför väljer man en sådan religion?! Och bögen Anders Pihlblad är kompis med henne
Citera
2026-04-10, 11:55
Medlem
Citat:
Varför väljer man en sådan religion?! Och bögen Anders Pihlblad är kompis med henne
Hyckleri. Och vet att det böghat hon privat utövar och stöttar inte säljer. Så ljuger i offentligheten
Citera
2026-04-10, 15:48
Medlem
Harry_s avatar
Citat:

när man retar sig på någon på donken som har beställt mat som man själv inte tycker om
låt folk äta ,sk*ta o va som dom vill
Citera
2026-04-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

när man retar sig på någon på donken som har beställt mat som man själv inte tycker om
låt folk äta ,sk*ta o va som dom vill

Jag stör mig rent allmänt på onda homofoba kvinnofientliga hycklare. Vare sig de är på Donken eller på TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in