Citat:
Ursprungligen postat av
Angeliqa
Musikern kan ha blivit knäckt igår. Kommentarerna på hans instagram om att han hängts ut på Flashback som anhållen för dubbelmordet i Brattås står fortfarande kvar. Några personer är definitivt skyldig honom en ursäkt. Det är en levande människa det handlar om.
Tänker snarare att han måste ha känt en otroligt stor lättnad igår när GM var gripen och att alla snart får veta att det inte är han som är GM trots år av spekulationer. Att några beter sig illa i hans kommentarsfält är så klart inget att stå bakom men det hade enkelt kunnat avstyras. Hans tystnad är för mig mer ett tecken på att han inte bryr sig för den riktige GM är snart outad. Men här jag utgår från mig själv så klart för det är vad jag hade gjort.