2026-04-09, 18:56
Medlem
stickan888s avatar
Är inte Amadeus Harrysson lite lik Peter Harrysson? 🤓
Citera
2026-04-09, 19:22
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Vilket jäkla tjat på C-O om amuletten hit och amuletten dit. Vilken amulett? Det är ett immunitetshalsband alternativt en immunitet.

Vaddå? Ser ni som har plus-medlemskap Örådsavsnittet innan torsdagar? För jag känner inte igen det du skrivit här.
Citera
2026-04-09, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Är inte Amadeus Harrysson lite lik Peter Harrysson? 🤓
Kan så vara men Peter är inte hans pappa.
Citera
2026-04-09, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vaddå? Ser ni som har plus-medlemskap Örådsavsnittet innan torsdagar? För jag känner inte igen det du skrivit här.
Örådsavsnittet släpps på plus på torsdagar.
Citera
2026-04-09, 20:21
Medlem
Citat:

Ja, det var ute idag. Trodde även på vanliga play som tidigare år? Linjärt verkar det vara lite hursomhelst?! 😅
Citera
2026-04-09, 20:26
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Örådsavsnittet släpps på plus på torsdagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, det var ute idag. Trodde även på vanliga play som tidigare år? Linjärt verkar det vara lite hursomhelst?! 😅

Ni säger olika saker, vem säger sanningen?
Citera
2026-04-09, 21:02
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ni säger olika saker, vem säger sanningen?
Det är tydliugen tillåtet spoila fritt i tråden nu, jag påpekade regeln och blev påhoppad med allt möjligt som gnällkuk och låtasas polis, av den 1% mongona som förstör för allihopa.
Citera
2026-04-09, 21:04
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Gissar att dom tycker det gör bra tv.
nej ex antal babbar bögar och flator måste vara med på alla dokusåperor, det kallas kvotering
Citera
2026-04-09, 21:09
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Det är tydliugen tillåtet spoila fritt i tråden nu, jag påpekade regeln och blev påhoppad med allt möjligt som gnällkuk och låtasas polis, av den 1% mongona som förstör för allihopa.

Det jag inte förstår är att de diskuterar något som Carl-Oscar ska ha gjort på Örådsavsnittet, vilket är ett avsnitt som man inte kan se innan torsdagen även om har plus-medlemskap.
Citera
2026-04-09, 21:15
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Det jag inte förstår är att de diskuterar något som Carl-Oscar ska ha gjort på Örådsavsnittet, vilket är ett avsnitt som man inte kan se innan torsdagen även om har plus-medlemskap.
Den skribenten du citerade är väldigt känd här i tråden för att vara efterbliven och spoila fast den inte ens förstår den gjort det själv.

Med det sagt ingen anning hur det där gick till han kanske bara vill sabotera på något sätt för oss som sagt han är utvecklingstörd på riktigt
Citera
2026-04-09, 21:38
Medlem
Örådsavsnittet går att se på play plus nu.

Citat:
Citera
2026-04-09, 21:49
Medlem
fonders avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Örådsavsnittet går att se på play plus nu.

Det måste i så fall vara ett misstag av TV4, i vanliga fall kan man inte se Örådsavsnittet förrän på torsdagen även om man har plus-medlemskap.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in