2026-04-09, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fukimdead
Anna Book är inblandad i vårdnadstvisten enligt papprena, garanterat därför uppgifterna har läckt. Det existerar många Anna Book-hatare i landet ska ni veta.

Intressant spaning! Ja, av oklar anledning så flödar det av Anna Book-haters så det förvånar nog ingen att någon på SOC blir lack på Chrippa när de får läsa (eller höra av kollegor) att Chrippa och Julia låter Anna Book få insyn i deras omvårdnad av Chloé.
Citera
2026-04-09, 10:38
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mihon
Intressant spaning! Ja, av oklar anledning så flödar det av Anna Book-haters så det förvånar nog ingen att någon på SOC blir lack på Chrippa när de får läsa (eller höra av kollegor) att Chrippa och Julia låter Anna Book få insyn i deras omvårdnad av Chloé.

Teorin håller inte och är redan motbevisad.

Men det är otroligt dumt att ge människor insyn i ett ärende annat än yrkesverksamma i relevanta professioner.

Ska vi ta skvaller i rätt trådar?
Citera
2026-04-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Har du läst FUP?

Det har läckt uppgifter som enbart soc kände till och föräldrarna hade känt till om uppgifter lämnats ut till någon annan även om det finns en fullmakt. Uppgifter lämnas inte frikostigt ut hur som helst och om de lämnas ut ska det antecknas i journalen.

Att åtalet inte omfattar spridning beror på det höga beviskravet. Det går inte att bevisa vem som läckt uppgifterna som spridits på Flashback.

Att uppgifter läckt till Anjo och Jocke är fakta men det går inte att styrka i bevis vem som läckt.
Tyvärr verkar det ju vara så att de inte gått igenom hennes telefon? men deet kan ju också vara de 23 andra som inte hade med ärendet att göra som också var inne i journalen...
Citera
2026-04-09, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
https://www.facebook.com/michaelasvanberg

Facebook till det nyfikna kräket. Givetvis har hon kapat andras kamper och gjort sig själv till frontfigur, Maskrosbarnen exempelvis.

Jävla as som anser att nyfikenhet ska gå före personlig integritet.

Därför kan jag knappast tänka mig att hon misstycker att jag backat upp alla hennes bilder eftersom hon lär ta bort sin FB inom kort. Med hennes syn på andras privatliv borde det vara helt kosher, så att säga.

Ett sånt här jävla ärkekräk bör man veta utseendet på för att hålla sig så långt borta det bara går från.

Fyfan vilket svin.

https://filebin.net/av7dmb2mttbaz5kr

Världen är liten, jag känner M - kvinna som fått sparken. På sätt o vis, vi är ytligt bekanta, jag har henne bland annat som vän på facebook iom att vi har gemensamma vänner och bekanta.

Hon har några diagnoser kan man säga. Kan berätta att hon är såld anti-SD'are och torsk på draman på internet, tuggar i sig TikTik-draman i timtals dygnet runt.

Hon älskar tydligen Christoffer Berg och följer allt han gör har jag hört, hon har nog en crush på honom typ som mycket yngre tjejer kan ha på kända manliga sångare. Det låter inte som att hon skulle förstöra för honom medvetet. Hon har diagnoser som jag sa så kan inte veta hon kanske har kappvänt.
Citera
2026-04-09, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TatueratAnsikte
Världen är liten, jag känner M - kvinna som fått sparken. På sätt o vis, vi är ytligt bekanta, jag har henne bland annat som vän på facebook iom att vi har gemensamma vänner och bekanta.

Hon har några diagnoser kan man säga. Kan berätta att hon är såld anti-SD'are och torsk på draman på internet, tuggar i sig TikTik-draman i timtals dygnet runt.

Hon älskar tydligen Christoffer Berg och följer allt han gör har jag hört, hon har nog en crush på honom typ som mycket yngre tjejer kan ha på kända manliga sångare. Det låter inte som att hon skulle förstöra för honom medvetet. Hon har diagnoser som jag sa så kan inte veta hon kanske har kappvänt.

Finns en del riktigt fina sammanträffanden.
Gräv så finner du
Citera
2026-04-09, 16:33
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:

Vem fan har inte diagnoser? Man blir inte automatiskt till ett respektlöst svin för det. 💃
Citera
2026-04-09, 16:34
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Fel - hon är såld på Jockiboi och därmed hans hund Anjo. Du får helt enkelt gräva lite bättre.
Citera
2026-04-09, 16:47
Avslutad
Citat:
Fel - hon är såld på Jockiboi och därmed hans hund Anjo. Du får helt enkelt gräva lite bättre.

Du kan inte skydda när dom har gjort tömningar både här och där.
Även på joakim & Anjo tror du snuten är dumma i skallen eller.
Här har du upprinnelsen till varför Christofer ville skicka folk.
Bara för han trodde det ; De finns en enkel förklaring
personen är kär i Christofer och förmodligen har han redan fått ett par brev ifrån henne
Kolla runt lite på hennes bekantskapskrets både på Fb O instagram
Den som söker den finner.
Senast redigerad av Skattesskulder 2026-04-09 kl. 16:49.
Citera
2026-04-09, 16:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Du kan inte skydda när dom har gjort tömningar både här och där.
Även på joakim & Anjo tror du snuten är dumma i skallen eller.
Här har du upprinnelsen till varför Christofer ville skicka folk.
Bara för han trodde det ; De finns en enkel förklaring
personen är kär i Christofer och förmodligen har han redan fått ett par brev ifrån henne
Kolla runt lite på hennes bekantskapskrets både på Fb O instagram
Den som söker finner.

Så varför lämnade hon då information till Jockiboi och Anjo?
Citera
2026-04-09, 17:14
Avslutad
Citat:
Så varför lämnade hon då information till Jockiboi och Anjo?

Vart framkommer det ?
Hon nekar att hon har kontakt med dom
De ända som framkommer är att joakim o Anna Book & julias morsa var med på det mötet.
Som dom båda hänvisar till inget annat.
Men som sagt kolla runt lite så finner du intressant info som jag personligen har skickat vidare.
Citera
2026-04-09, 18:12
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Vart framkommer det ?
Hon nekar att hon har kontakt med dom
De ända som framkommer är att joakim o Anna Book & julias morsa var med på det mötet.
Som dom båda hänvisar till inget annat.
Men som sagt kolla runt lite så finner du intressant info som jag personligen har skickat vidare.

Du är ju en av de som får information direkt från Jocke/Anjo-sidan och läcker ut i framförallt Chrippas skvallertråd.

Du är icke trovärdig och har framfört hot mot framförallt Chrippas fru Linnea.
Citera
2026-04-09, 18:22
Medlem
Dataintrång sticker ut lite i statistiken, där kvinnor är lika förekommande som män. Eller ännu vanligare.

Min gissning:
Det är många kvinnor i vårdyrken eller socialtjänst med lätt tillgång till journaler.
Frestelsen blir för stor att gå in och läsa lite skvaller om kändisar eller bekanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in