2026-04-09, 15:35
Medlem
Jag får känslan av att 762 är oskyldig och bilderna ser ut och vara AI-manipulerade. Jag tror att dumpen börjar gå ut på väldigt djupt vatten iom AIs framfart och det står säkert inte på förens åtal väcks om förtal.
Citera
2026-04-09, 15:50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag får känslan av att 762 är oskyldig och bilderna ser ut och vara AI-manipulerade. Jag tror att dumpen börjar gå ut på väldigt djupt vatten iom AIs framfart och det står säkert inte på förens åtal väcks om förtal.

Det som taler emot det är buttpluggen som är dekorerad med en fejk ädelsten. Ingen skulle kunna komma på nåt sånt...
Citera
2026-04-09, 16:09
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Kolla kommuntoppen.

Tack!
Citera
2026-04-09, 16:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Snygg detalj fångad! Alltid lika intressant att se när gäddorna störtdyker mentalt rätt ner i extremångest under en konfrontation.
Får mig att tänka på Hank #292 när han inser att S&P kommer kontakta hans familj, FYFAN man kan ta på ångesten genom skärmen.

Mitt liv kan vara fullt av diverse problem i tid och otid men det är fan INGENTING jämfört med hur det måste vara att bli publicerad på dumpen.

Har du tidstämpel på när det händer i videon?

#292 Hank ”2 dm”
Citera
2026-04-09, 16:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Snubben som florerar på Facebook och gastar bland annat om att han polisanmält Dumpen, har han något nummer?

Hade du länk till inlägget på Facebook?
Citera
2026-04-09, 16:39
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Livebilden kan ju knappast vara manipulerad. Dessutom har han ju bevisligen haft Snapchatkontot eftersom han tar upp luren när han får meddelandet. Har han AI-manipulerat sina egna bilder då eller?
Citera
2026-04-09, 16:50
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Inte dåligt av gädda 762 att visa upp företagets logotyp på tröjan när han anländet till hotellet där han enligt chatten ska möta upp ett barn för märkliga sexövningar.

Det vore kul att få veta mer om företagets unika kultur dom skriver om på sin hemsida.

"We work together towards a common goal, driven by the unique Mantsinen culture. This reflects, everyday, in all of our activities".

Tror inte trans fasoner och barn jagande ingår i deras gemensamma mål i alla fall. Sen har jag absolut inget mot HBTQ personer folk får hålla på med vad för snusk dom vill men ge fan i barn för att citera 242, men just för denna Gädda blev transandet grädde på det härskna moset.

762
Citera
2026-04-09, 16:55
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12cm
Livebilden kan ju knappast vara manipulerad. Dessutom har han ju bevisligen haft Snapchatkontot eftersom han tar upp luren när han får meddelandet. Har han AI-manipulerat sina egna bilder då eller?

Det är klart att han är skyldig, men han förnekade trovärdigt måste jag säga

762
Citera
2026-04-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12cm
Det går utmärkt och skicka "live bilder" genom en app som man laddar ner till telefonen. Bilderna kan alltså ai-manipuleras och sparas i galleriet på telefonen för att sedan skickas som en livebild på kik/snapchat genom appen man laddat ner.
Citera
2026-04-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är klart att han är skyldig, men han förnekade trovärdigt måste jag säga

762

Jag tror att han hade lyckats snacka sig ur situationen om fiskaren inte hade skickat iväg ett meddelande där hans notisfunktion avslöjade honom. Det är därför han är så angelägen att få se loggarna, men eftersom han redan är avslöjad blir hans argument "att det bara kan finnas en person som har bilderna", rent av oanvändbart
Senast redigerad av kastenhof 2026-04-09 kl. 18:20.
Citera
2026-04-09, 18:34
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Men vilka självmord uppskattas mest?

Är det freaksen eller de mer välanpassade? Är det härligare när ett riktigt servo tar livet av sig eller mer njutbart när någon person med "högre fallhöjd" tar sig av daga?
Min uppfattning baserat på glädjen som väcks i tråden är att man nog gläds mer om en så kallad välanpassad individ begår självmord. På något vis anses nog förbrytelsen värre från någon med fallhöjd, villa, chefsjobb och familj att hålla på och snuskchatta med en fjortis. Det blir lite som att det är en av de egna, alltså en representant från ”rediga medborgare” som sviker gruppen. Som #289 Pappa Stor och #361 Besiktningsmannen. #446 Minidildomannen väckte också stor glädje. Högt uppsatt chef för fastighetsbolag som greps på flygplatsen inför allas åsyn och åkte i häkte. Han tog livet av sig direkt när han släpptes. Det väckte stor munterhet och skadeglädje.

Att då jämföra med någon som inte alls passar in där, någon bindgalen knarkdåre som helt saknar kompass i livet. Loners, konstiga typer och perversa galningar väcker andra känslor där enstaka till och med blir omtyckta, som Candyman Kent.

Det är åtminstone min känsla baserat på några år av trådläsning.
Citera
2026-04-09, 18:42
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Men du följer noggrant med ändå?

Jag (och säkert de flesta) tycker de värsta, dvs de i gäddcon 1 och 2, gör rätt i att ta sig av daga och inte vandra på denna planet längre.

#alla
Ja precis, detta är inget jag brukar få gehör för. Men dem du nämner, där är det faktiskt någon störning på riktigt och dom är även per definition farliga. Blanda in djur är nästan standard, så även återfall m.m.

Däremot Gäddcon 4,5 som snarare är "gubbsjuk" och pratar med en fjortis - skulle inte ens vara intresserad av det gäddcon 1,2 föredrar. Dessa tror jag starkt kan sköta sig för evigt och allt med Dumpen räcker nog för råda bot på gubbsjukan.

Men, nu är vi tillbaka till mamma, småbarn, hästar, får & hela paketet. Vilket för övrigt stämmer väl in med det jag skrev ovan.

Senast redigerad av rallykalle69 2026-04-09 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in