Citat:
Nej, för det handlar inte om "teorier" för Julia. Hon är fullt medveten om vilka uppgifter de har tillgång till utöver de hon själv tillhandahållit.
Julia är på Jockibois sida och skulle inte ljuga eller spekulera negativt för Chrippas skull - tvärtom är däremot vad som pågått i över två års tid.
Att hon hänger ut Anjo och påstår att han hängt ut henne - är ju så komiskt så man saknar ord.
Kvinnan har redan fått sparken och hanteras av rättsväsendet -det finns alltså inget att rädda barnet ifrån i det avseendet. Hon är redan borta ur bilden - och såvitt jag kan se är det Chrippas förtjänst att det uppdagades.
De börjar självklart göra kontroll så samtliga slagningar i alla ärendet som varit de sista åren .. För jag tror inte heller denna kvinna är enda läckan. Det läcker ju fortfarande faktiskt.
Julia är på Jockibois sida och skulle inte ljuga eller spekulera negativt för Chrippas skull - tvärtom är däremot vad som pågått i över två års tid.
Att hon hänger ut Anjo och påstår att han hängt ut henne - är ju så komiskt så man saknar ord.
Kvinnan har redan fått sparken och hanteras av rättsväsendet -det finns alltså inget att rädda barnet ifrån i det avseendet. Hon är redan borta ur bilden - och såvitt jag kan se är det Chrippas förtjänst att det uppdagades.
De börjar självklart göra kontroll så samtliga slagningar i alla ärendet som varit de sista åren .. För jag tror inte heller denna kvinna är enda läckan. Det läcker ju fortfarande faktiskt.
Du har delvis rätt!
Som jag precis förklarade i tråden om Anjo:
Citat:
Tiden är linjär. Julia nämner i förhöret att Anjo har pratat om uppgifterna som ursprungligen kommer därifrån.
Händelseförloppet ser ut så här:
Chrippa och Julia är på möte hos SOC.
Slagningar från 30 st. olika personer, varav 24 personer är okända för Chrippa och Julia, har gjorts på akten hos SOC.
Uppgifterna från SOC sprids runt bland okänt antal individer.
Uppgifterna läcker på flashback, och når även Anjo.
Anjo pratar om det på sin Youtube-kanal.
Händelseförloppet ser ut så här:
Chrippa och Julia är på möte hos SOC.
Slagningar från 30 st. olika personer, varav 24 personer är okända för Chrippa och Julia, har gjorts på akten hos SOC.
Uppgifterna från SOC sprids runt bland okänt antal individer.
Uppgifterna läcker på flashback, och når även Anjo.
Anjo pratar om det på sin Youtube-kanal.