2026-04-07, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det du beskriver är ju Anjos specialitet.

Vad ska Anjo satsa på nu?

Fråga Stalker istället, hen som påstår att Anjo har fullt upp med att göra Chrippa-videos.
Jag har ingen aning.
Citera
2026-04-07, 17:04
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jo fast 30 videos var väl för att alla gapade om att chatten skulle UT!! Och vi skulle bli chockade på en ny nivå. Annars hade ju inte dessa 30 videos spelats in antar jag.

Det spekulerades tidigare i tråden att Anjo fick bråttom med att lägga upp videos om Chatten när han fick veta att Skilleras/Jacke var på väg att gå igenom chatten tillsammans. Det är andras ord och inte mina, men det låter inte helt orimligt. Anjo ville väl styra narrativet.

Jag vet inte riktigt vilken sida du står på i dramat, men oavsett så är du en av få som går att skriva med som håller god ton även om du kanske inte håller med mig och det uppskattar jag.
Citera
2026-04-07, 17:40
Avslutad
Citat:
Jo fast 30 videos var väl för att alla gapade om att chatten skulle UT!! Och vi skulle bli chockade på en ny nivå. Annars hade ju inte dessa 30 videos spelats in antar jag.

Nej det hade han inte gjort men nu fick vi hela och det var bra.
Citera
2026-04-07, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är Chrippa som kallar Julia för det - i den berömda chatten.
Om sedan Linnea använt det om Chrippa så handlar det nog om en skämtsam blinkning till att han tyckte Julia var det.

Inte svårare än så.

Sa Linnea om Chrippa att han borde babytrapa? Eller vad menar du?

Linnea tipsade Gustavs tjej att hon kunde babytrapa honom om hon ville ha honom kvar.

Illa av en pappa som har ett litet barn att säga att mamman babytrapade honom. Tror han är jätteglad över sitt barn. Ta inte det ifrån honom bara för att......
Citera
2026-04-07, 18:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Det spekulerades tidigare i tråden att Anjo fick bråttom med att lägga upp videos om Chatten när han fick veta att Skilleras/Jacke var på väg att gå igenom chatten tillsammans. Det är andras ord och inte mina, men det låter inte helt orimligt. Anjo ville väl styra narrativet.

Jag vet inte riktigt vilken sida du står på i dramat, men oavsett så är du en av få som går att skriva med som håller god ton även om du kanske inte håller med mig och det uppskattar jag.

Står inte på nån sida alls, ser folk för vad de är och försöker vara och vad de har gjort. Och vissa gillar jag inte helt enkelt.
Men tack att du tycker jag håller god ton. Jag är för gammal, fast yngre än vissa här, för att bara försöka sprida skit. Fast ibland tappar jag det oxå ;-)
Citera
2026-04-07, 18:09
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ja, det är ju klart att det inte är Anjos fel. Stackarn ville inte göra de videorna. Han ville hellre göra familjevloggar och enbart icke-drama! Precis som när han sa att Linnea är en psykopat för hon tar inte livet av sig. Det ville han inte heller säga men var tvungen!

Rimligt!
Citera
2026-04-07, 18:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ja, det är ju klart att det inte är Anjos fel. Stackarn ville inte göra de videorna. Han ville hellre göra familjevloggar och enbart icke-drama! Precis som när han sa att Linnea är en psykopat för hon tar inte livet av sig. Det ville han inte heller säga men var tvungen!

Rimligt!

Tror absolut att Anjo skulle göra fler Chrippa-videos, om material funnits.
Det är ju lixom vad han sysslar med, dramavideos. Familjevloggar tror jag ärligt att han absolut inte vill hålla på med.
Men han lär väl hitta nåt nytt att göra videos om.
Vem vet, han kanske gräver just nu, både här och där ;-) Det får vi väl se.

Min poäng är att det inte finns så mkt mer just nu att lägga ut om. Förutom chatten då som alla ville ha ut.
Chrippa håller på att falla i glömska och är helt ointressant nu.
Citera
2026-04-07, 18:55
Medlem
Citat:
Tror absolut att Anjo skulle göra fler Chrippa-videos, om material funnits.
Det är ju lixom vad han sysslar med, dramavideos. Familjevloggar tror jag ärligt att han absolut inte vill hålla på med.
Men han lär väl hitta nåt nytt att göra videos om.
Vem vet, han kanske gräver just nu, både här och där ;-) Det får vi väl se.

Min poäng är att det inte finns så mkt mer just nu att lägga ut om. Förutom chatten då som alla ville ha ut.
Chrippa håller på att falla i glömska och är helt ointressant nu.

Nu återstår bara att se om Anjo vågar träffa Bo-Göran och bemöta kritiken på riktigt den 23/4, när Publicistklubben är i Norrköping.

Förtroendet för Anjo är redan skadat och om han inte törs möta BG när han får chansen kommer förtroendet för honom raseras totalt, även för hans mer trogna följare.

Poppa en benso och dra lite tjack så kanske du vågar dig dit Anjo, kämpa!
Citera
2026-04-07, 20:10
Medlem
Citat:
Sa Linnea om Chrippa att han borde babytrapa? Eller vad menar du?

Linnea tipsade Gustavs tjej att hon kunde babytrapa honom om hon ville ha honom kvar.

Illa av en pappa som har ett litet barn att säga att mamman babytrapade honom. Tror han är jätteglad över sitt barn. Ta inte det ifrån honom bara för att......
Chrippa hade uttryckt sig att Julia babytrapade honom.
Citera
2026-04-07, 20:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Nu återstår bara att se om Anjo vågar träffa Bo-Göran och bemöta kritiken på riktigt den 23/4, när Publicistklubben är i Norrköping.

Förtroendet för Anjo är redan skadat och om han inte törs möta BG när han får chansen kommer förtroendet för honom raseras totalt, även för hans mer trogna följare.

Poppa en benso och dra lite tjack så kanske du vågar dig dit Anjo, kämpa!

Ingen bryr sig om Anjo går dit eller inte. Ingen bryr sig om BGB.
Vad ska Anjo göra där? Käbbla med Skillerass, som kämpar i motvind men tycker att han själv är supersmart?
Alla har gått vidare i sitt liv, förutom Temu och tydligen oxå BGB som kämpar på och försöker ställa upp här och där. De enda ställen jag ser nåt om honom är när man kollar minikonton på Youtube och Insta. Annars hade jag inte haft en aning om var han dyker upp och "debatterar".
Ser inga rubriker längre alls om honom.

Lite motsägelsefullt att säga att Anjos "förtroende" är skadat, från folk som tycker att han är lowlife.Vilket förtroende?
Citera
2026-04-07, 20:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Chrippa hade uttryckt sig att Julia babytrapade honom.

Och det tycker du är charmigt? Och vill fortsätta påpeka?
Att Chrippas barn är oönskat för att mamman blev gravid för att babytrapa honom?
Precis min poäng du bevisade nu. Vad fint av dig.

Linnea har också pratat om att man kan babytrapa en karl, som tips till Gustavs dåvarande flickvän.
Det var med i chatten. Det andra, det missade jag.
Hur många gånger ska jag påpeka det? Innan nån fler orch stormar in och försöker fläcka ner Chrippas rykte som kärleksfull pappa?
Citera
2026-04-07, 20:58
Medlem
Citat:
Och det tycker du är charmigt? Och vill fortsätta påpeka?
Att Chrippas barn är oönskat för att mamman blev gravid för att babytrapa honom?
Precis min poäng du bevisade nu. Vad fint av dig.

Linnea har också pratat om att man kan babytrapa en karl, som tips till Gustavs dåvarande flickvän.
Det var med i chatten. Det andra, det missade jag.
Hur många gånger ska jag påpeka det? Innan nån fler orch stormar in och försöker fläcka ner Chrippas rykte som kärleksfull pappa?

Vart har jag uttryckt mig att det är charmigt? Du gjorde en frågeställning och jag besvarade den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in