Citat:
Ursprungligen postat av
trompetfia
Produksjonen sa jo Clara var ute for godt? Takler de ikke sine egne regler?
Nej, det sa de inte. De sa att hon och Neo skulle få komma tillbaka om Stefan och Felicia lyckades peka ut mördaren, men om de inte lyckades skulle de inte få komma tillbaka (underförstått: den veckan). Men då de har betalat henne för att få vara med igen så kommer hon nog få komma tillbaka både en och två gånger, likt Moa i förra säsongen.