2026-04-07, 18:26
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Trump, Trump, Trump... Är det inte någon som begriper att Trump inte har en blekaste aning om vad som försiggår? Han är en marionettdocka för Zionister. Iran är Israels problem men det är USA som står för kostnaden med både material och liv. Så går det när man låter Zionister kollationera ett system.

Sen går det rykten om att att Israel läkt innehåll från Epstein filerna där Trump har tillbringat flera timmar med en minderårig tjej. Om han inte anfaller Iran så kommer allting att visas upp för allmänheten och han riskerar grova konsekvenser.
Men var inte mullorna också frekventa besökare på Epsteins ö?
Om inte så kan man ju bara ljuga och skapa AI filmer.
Folk tror på det dom vill tro på.
Citera
2026-04-07, 18:28
Medlem
Vitiss avatar
Hans ära inför sina anhängare hänger nu på en mycket skör tråd.
Han måste "vinna".
Vad vinst i detta fallet är är högst oklart.
Att bomba Iran sönder och samman kommer han förmodligen internt att hindras från.
Citera
2026-04-07, 18:29
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
Svårt att veta vad herr. Trump menar men jag antar att vi får svaret runt 02:00 svensk tid inatt

Undertecknad kommer att febrilt övervaka situationen på X under natten 🍿

Förmodligen kommer ingenting att hända.
Citera
2026-04-07, 18:29
Medlem
VoktorDodkas avatar
Dom som hatar Trump kan inte hata honom mer än dom gör ändå, och vi som förstår hur mycket han förändrar världen till det bättre applåderar redan så mycket vi kan. Det är bara att köra lite skarpa live-tester av deras kärnvapen så dom ser att dom fungerar, ingen kommer att sakna någon iranier i vart fall, bara svt.
Citera
2026-04-07, 18:30
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Förmodligen kommer ingenting att hända.
Glädjedödare.
Varför ska du alltid vara så negativ?
Citera
2026-04-07, 18:32
Medlem
Svavelbryggas avatar
Man får förhoppningsvis ta det med en nypa salt. Har svårt att se hur USA ska kunna utplåna en civilisation med styrkorna de har inom räckhåll.
Citera
2026-04-07, 18:32
Medlem
Finns inget jag avskyr så mycket som den islamistiska regimen i Iran, MEN snart ställer jag mig på regimens sida om Trump ska fortsätta med dessa efterblivna hot. Bomba kärnkraftverk, radera ut en hel civilisation iranier osv? Vad fan är det med det orangea psykfallet?

Kan inte någon sätta en kulla i pannbenet på fanskapet snart?
Senast redigerad av Kimma7 2026-04-07 kl. 18:38.
Citera
2026-04-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Finns inget jag avskyr så mycket som den islamistiska regimen i Iran, MEN snart ställer jag mig på regimens sida om Trump ska fortsätta med dessa efterblivna hot. Bomba kärnkraftverk osv? Vad fan är det med det orangea psykfallet?

Kan inte någon sätta en kulla i pannbenet på fanskapet snart?

Det är så det blir när man styrs av Israel.
Det enda som kommer från det är destruktion och död.
Citera
2026-04-07, 18:36
Medlem
På med ev röda make America great kepsar, eller gröna No oil t-shirts och invänta 2 slaget. Tanka bilen kan va klokt oxå. Nu smäller det. Sälj er lägenhet i Dubai också. Den blir inte värd mycket.
Citera
2026-04-07, 18:41
Medlem
Det enda som rimligen kan betraktas som en "civilisation" i området är den Muhammedanska vilket är betydligt mer än Iran. Jag tror att han kommer att misslyckas (igen).
Citera
2026-04-07, 18:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Donald, säg till när jag ska köpa i dippen.

Undrar om Infantino kan gravera in dessa ord i sitt fredspris till Trump?

“A whole civilization will die tonight, never to be brought back again,”

Trump har ingen aning. Är det möjligen usa som kan bli obligerated?

Underskatta sin fiende är ytterst farligt. Behövs inte mycket för få usa på knäna, sundet är ett exempel sedan kan iran göra sabotage i usa som knäcker deras infrastruktur på lång sikt.

Trump är i partär. Bomba iran resulterar bara i fler gropar i marken. Visserligen en massa civila som dör. Men det mesta går återuppbygga.

Men. Iran kommer hålla sundet länge till.

Risk för topplocket ryker på den oranga clownen.
Citera
2026-04-07, 18:42
Medlem
brukstjacks avatar
TACO - Trump always chickens out

9/10 sannolikhet att Trump kommer fega ur och påstått sig nått något luddigt avtal som mullorna inte vill kännas vid.

Skulle USA dock bestämma sig för att sätta in marktrupper skulle striderna vara över för Irans del innan de ens hann skrika Allahu Akbar, men även om Trump mot all förmodan inte skulle fega ur så kommer det väl sluta med lite sporadiska bombanfall på sin höjd.
Senast redigerad av brukstjack 2026-04-07 kl. 18:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in