2024-11-17, 09:39
Medlem
Jonas Gardell - han har ju även böghorat på klara norra
Citera
2026-04-06, 14:35
Medlem
Carola Häggkvist har jag inte sett bland kommentarerna i denna tråd, och enligt en gammal kollega så är hon bokstavligt en stormvind i sängkammaren👊🏼
Citera
2026-04-06, 20:14
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Vet inte om hon nämnts tidigare men Linda Skugge kommer raskt på yttern också. Skyltar friskt med hur många kilometer stock hon avverkar nuförtiden.

Hon är så jäkla äcklig och ful men har väl slutat nu?
Citera
2026-04-07, 14:58
Medlem
Har skummat igenom tråden, och kan inte kommentera samtliga nämnda personer, varav flera var aktiva före min tid. Har dock sett Zara Larsson nämnas i tråden, men jag tror inte hon är "knullgalen". Hon särar säkert på benen för rätt personer inom showbusiness branschen för att få kontrakt och dylikt och sitter sedan frustrerad och omformar sina frustrationer till ideologi, men det är inte samma sak som hög sexdrift. Har faktiskt aldrig fått de vibbarna från Zara, även om jag ogillar henne som person.
Citera
2026-04-07, 15:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
En som inte fått mest ”genom tiderna” men verkar vara på väg upp är Jackie Ferm. Hon är ju bara 34. Men hon skriver ju om hur mycket hon och P knullar, om hur han vaknar och det första han säger är ”åh, vad jag älskar din fitta” eller ”nu är det länge sedan jag slickade din fitta” eller en notis där hon skrev att de ”knullade järnet” i en park. Plus alla gånger en bild lysts upp med ordet nyknullad. Hon tycks sakna en spärr. Och i Paradis Hotel knullade hon väl i bild redan första kvällen.
Frågan är då... hur mycket kuk mycket kuk? Alltså talar vi om instoppade meter eller talar vi om antal partners? Lill-Babs hade nog bra och regelbunden sex men var dock gift många gånger och därmed höll ju hennes antal partners nere i antal. Även om hon var gift ett antal gånger. Bianca har nog knullat fler killar på en månad än antalet Lill-Babs var gift med.

Ferm vet jag inte så mycket om hennes sexliv, mer än att hon vikt ut sig och är frispråkig. Samtidigt är hon mentalt instabil och så ofräsch att jag tror många presumtiva partners drar öronen åt sig.

Nej, Agneta Sjödin tror jag ligger absolut i toppen. Hon verkar fortfarande vara aktiv och har ju dessutom knullat halva AIK (och säkert flera andra hockeyklubbar också). Hon är arketypen av kvinna som inte tycker om att vakna upp ensam, eller gå och lägga sig. Hennes förhållanden är också i regel väldigt korta varför hon haft gott om tid på sig att ligga både mycket och med många.
Citera
2026-04-07, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dårhushjon
I jämnlikhetens namn bör vi väl också diskutera detta ämne.

Alltså: Vilken svensk tror ni har fått mest kuk genom tiderna?
Britt Ekland berättade om sitt liv i radioprogrammet Sommar. Hon var fantastiskt bra och talade obehindrat om
hur hon knullat flera gånger om dagen i hela sitt vuxna liv
Citera
2026-04-07, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Britt Ekland berättade om sitt liv i radioprogrammet Sommar. Hon var fantastiskt bra och talade obehindrat om
hur hon knullat flera gånger om dagen i hela sitt vuxna liv
Om detta stämmer kan hon med all säkerhet koras till vinnare, men frågan i trådstarten avser troligen olika kukar. Då är frågan, låg hon med samma partner eller var det olika varje gång- som Fidel Castro?
Citera
2026-04-07, 18:54
Medlem
Känns väl dock som dagens generation har sex på ett helt annat sätt än förr? Var det så vanligt att en 19-åring hade 100 i bodycount förr i tiden? Därför tror jag Bianca Ingrosso tar hem det då hon ”bara” är 30 men varit med över hundra redan nu…
Citera
2026-04-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Frågan är då... hur mycket kuk mycket kuk? Alltså talar vi om instoppade meter eller talar vi om antal partners? Lill-Babs hade nog bra och regelbunden sex men var dock gift många gånger och därmed höll ju hennes antal partners nere i antal. Även om hon var gift ett antal gånger. Bianca har nog knullat fler killar på en månad än antalet Lill-Babs var gift med.

Ferm vet jag inte så mycket om hennes sexliv, mer än att hon vikt ut sig och är frispråkig. Samtidigt är hon mentalt instabil och så ofräsch att jag tror många presumtiva partners drar öronen åt sig.

Nej, Agneta Sjödin tror jag ligger absolut i toppen. Hon verkar fortfarande vara aktiv och har ju dessutom knullat halva AIK (och säkert flera andra hockeyklubbar också). Hon är arketypen av kvinna som inte tycker om att vakna upp ensam, eller gå och lägga sig. Hennes förhållanden är också i regel väldigt korta varför hon haft gott om tid på sig att ligga både mycket och med många.
Lill-Babs var gift två gånger och vad får dig att tro att hon var den trogna typen?
Citera
2026-04-07, 20:44
Medlem
Om vi kör omvända roller? Tror vi att det är Måns Zelmerlöw som fått mest fitta genom tiderna eller vad har vi för kandidater där då?
Citera
2026-04-07, 21:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Lill-Babs var gift två gånger och vad får dig att tro att hon var den trogna typen?
Dels tror jag hon hade någon slags moral och inte var den otrogna typen. Dels var hon ju en megakändis så det skulle rätt mycket till för att hon skulle kunna vara otrogen utan att det märktes. Hon gillade nog sina män hon var med. Hon hade ju kända relationer med ett tiotal män över rätt lång tid. Så blev väl inte så mycket tid över att knulla runt mellan dessa män.
Citera
2026-04-08, 08:07
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Dels tror jag hon hade någon slags moral och inte var den otrogna typen. Dels var hon ju en megakändis så det skulle rätt mycket till för att hon skulle kunna vara otrogen utan att det märktes. Hon gillade nog sina män hon var med. Hon hade ju kända relationer med ett tiotal män över rätt lång tid. Så blev väl inte så mycket tid över att knulla runt mellan dessa män.

Haha, Lill-Babs var nog en av Sveriges största riksmadrasser och aldrig trogen någon hon var ihop med. Synd bara att den generationen är mer eller mindre död nu som kan berätta om hennes eskapader (de är många och underhållande).
Är ytterst förvånad att det fortfarande är locket på om henne från alla som vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in