Citat:
Ursprungligen postat av
flashy
En som inte fått mest ”genom tiderna” men verkar vara på väg upp är Jackie Ferm. Hon är ju bara 34. Men hon skriver ju om hur mycket hon och P knullar, om hur han vaknar och det första han säger är ”åh, vad jag älskar din fitta” eller ”nu är det länge sedan jag slickade din fitta” eller en notis där hon skrev att de ”knullade järnet” i en park. Plus alla gånger en bild lysts upp med ordet nyknullad. Hon tycks sakna en spärr. Och i Paradis Hotel knullade hon väl i bild redan första kvällen.
Frågan är då... hur mycket kuk mycket kuk? Alltså talar vi om instoppade meter eller talar vi om antal partners? Lill-Babs hade nog bra och regelbunden sex men var dock gift många gånger och därmed höll ju hennes antal partners nere i antal. Även om hon var gift ett antal gånger. Bianca har nog knullat fler killar på en månad än antalet Lill-Babs var gift med.
Ferm vet jag inte så mycket om hennes sexliv, mer än att hon vikt ut sig och är frispråkig. Samtidigt är hon mentalt instabil och så ofräsch att jag tror många presumtiva partners drar öronen åt sig.
Nej, Agneta Sjödin tror jag ligger absolut i toppen. Hon verkar fortfarande vara aktiv och har ju dessutom knullat halva AIK (och säkert flera andra hockeyklubbar också). Hon är arketypen av kvinna som inte tycker om att vakna upp ensam, eller gå och lägga sig. Hennes förhållanden är också i regel väldigt korta varför hon haft gott om tid på sig att ligga både mycket och med många.