2026-04-07, 14:21
Medlem
okok1s avatar
Låter som han ska nuka hela Iran.
Citera
2026-04-07, 14:22
Medlem
tjallepetters avatar
Supportade Trump under 2016, 2020 och 2024 då jag ansåg att Hillary Clinton, Joe Biden och Kamala Harris var 3 korrupta libtards som enbart skulle propagera för den fortsatta dekadensen av väst.

Men Trump är nog djävulen själv, eller iaf djävulens sändebud (man kan säga att Netanyahu nog är satan själv).

Sätter han skriver på (där han klart ich tydligt propagerar för krigsbrott) är helt sjukt om jag ska vara ärlig. Det verkar som om USA har anammat Israels krigsstrategier i att bomba skolor, sjukhus och övrig civil infrastruktur ohämmat.

Det är synd att sionisterna fått sådant starkt grepp om väst på det här sättet.

Man slutar aldrig förundras över dem som säger att det finns judekristna värderingar...
Citera
2026-04-07, 14:26
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Supportade Trump under 2016, 2020 och 2024 då jag ansåg att Hillary Clinton, Joe Biden och Kamala Harris var 3 korrupta libtards som enbart skulle propagera för den fortsatta dekadensen av väst.

Men Trump är nog djävulen själv, eller iaf djävulens sändebud (man kan säga att Netanyahu nog är satan själv).

Sätter han skriver på (där han klart ich tydligt propagerar för krigsbrott) är helt sjukt om jag ska vara ärlig. Det verkar som om USA har anammat Israels krigsstrategier i att bomba skolor, sjukhus och övrig civil infrastruktur ohämmat.

Man slutar aldrig förundras över dem som säger att det finns judekristna värderingar...

Finns nästan 90 miljoner amerikanare som inte kunde bry sig att gå och rösta 2024
Dom där sitter idag och ångrar sig , säger min magkänsla
Citera
2026-04-07, 14:29
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Är alla hangarfartyg framme nu?
Bra fråga. Jag vill också veta.

++++

Har USA någon ny slags bomb som de vill testa? (appropå Trumps ulitmatum som löper ut i natt)
Citera
2026-04-07, 14:29
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag pratar om detta krig!

USA angrep Kharg også tidligere i mars

https://www.vg.no/nyheter/i/Pd4OR7/krigen-i-midtoesten-siste-nytt?pinnedEntry=73415

Jag tror annars att det är för sent att stoppa det nu. Det kommer att köra igång, och hur det slutar så vette tusan. Mycket elände som väntar i Iran, och dess globala ekonomsika återverkningar.

Läste annars igår en artikel, med en "sakkunnig" italienare som utalade sig. Två saker stod ut.

1) Den här nya ayathollan (som visst skall vara i koma eller mycket sjuk), har ingen reel makt bakom sig. Utan det var det republikanska gardet som gav/rösta honom till makten. Så..det är i verkligheten gardet som sitter på makten, dvs "hardliners". Det i sin tur går ju "stick i stäv" med vad Trump talar om.., att han nu "förhandlar" med vettigare typer.

2) Samma italienare var rädd för att irainierna skulle dra iväg en "skitig bomb", om de får chansen. Mot Israel. Då med sitt 60 % uran. Som man i sak inte vet var ligger..
Senast redigerad av Snapcount 2026-04-07 kl. 14:34.
Citera
2026-04-07, 14:31
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror oljekrisen har kulminerat.
Vi får hoppas du har rätt, men jag är inte lika säker. Snart har vi icke-Taco-mys....
Citera
2026-04-07, 14:37
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja han verkar gå all in nu
https://www.fxstreet.com/news/us-president-trump-a-whole-civilization-will-die-tonight-never-to-be-brought-back-again-202604071214 ?utm_source=chatgpt.com

Mitt under Vances o Orbans presskonferens (valsupport för Orban) i Budapest lägger han ut det - hm....
Nu tala Vance om irankriget och deadline i natt - hoppas på att mullorna ska ta sitt förnuft till fånga

Samtidigt säger Iran att dom har två helt nya ramper färdiga som ska användas mot infrastruktur i grannländerna. Dom kommer även rikta sig mot mål utanför regionen.
Citera
2026-04-07, 14:41
Medlem
jhww82s avatar
Hotar Trump med kärnvapen?

Han hotar om att utplåna en civilisation. Eller snackar han om att bomba ett kärnkraftverk möjligtvis?
Citera
2026-04-07, 14:44
Medlem
Tuors avatar
Så om Iran inte går med på en villkorslös kapitulation så kommer den internationella judemaffian med Trump i spetsen att utplåna Iran?

Då kan vi alltså räkna med att typ 40-50 miljoner människor snart knackar på Europas dörr.
Citera
2026-04-07, 14:45
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter

Hitler hade starkt stöd i Sverige under 30-talet. Varenda gång en fascist söker världsherravälde finns det dem som stödjer det tyvärr. Jag tror han är beredd att använda kärnvapen. Gör han det så kommer han avsättas.
Citera
2026-04-07, 14:52
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Hitler hade starkt stöd i Sverige under 30-talet. Varenda gång en fascist söker världsherravälde finns det dem som stödjer det tyvärr. Jag tror han är beredd att använda kärnvapen. Gör han det så kommer han avsättas.

Varför skulle han avsättas när det inte är Trump som drar i de viktiga trådarna?

Iran har liksom stått på USraels "utplåningslista" i 50 år.

Trump skulle bli avsatt om han INTE attackerade Iran.
Citera
2026-04-07, 14:54
Avslutad
Spännande ....
Donald Trump ska nu utplåna hela civilisationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in