2026-04-06, 16:34
Medlem
Tipsa mig !
Bästa och mysigaste stället !
Citera
2026-04-06, 16:39
Medlem
Riksreptilens avatar
Pizza Hut och om möjligt den på Klarabergsgatan.

https://maps.app.goo.gl/bNiRFZv6ZkYegcWs7
Citera
2026-04-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Pizza Hut och om möjligt den på Klarabergsgatan.

https://maps.app.goo.gl/bNiRFZv6ZkYegcWs7

Det är inte 1:a april längre.

Du kunde lika gärna ge han tips på fakepizzor som kebabpizza med giftiga glutamatsåser eller bananpizza.
Citera
2026-04-06, 17:31
Medlem
Negreritvs avatar
Vet inte om restaurangen finns kvar, men förr fanns en Italiensk direkt i början av gamla stan när man gått förbi Kungliga slottet. Där arbetade Italienarna och det är dom som ska baka dina pizzor, inte någon jävla turk eller arab.
Citera
2026-04-06, 18:36
Medlem
Clint.Ruins avatar
https://800grader.se/
Citera
2026-04-06, 19:34
Medlem
grungewhores avatar
Italian Cousins, utan tvekan. Välj fyra olika slicer och alla är magiska.

Jesper Blomkvists pang på Lidingö är bra, men överprisat
Citera
2026-04-06, 20:52
Medlem
Killgissar att den här tråden inte är unik utan att frågeställningen redan finns.
Citera
2026-04-07, 09:31
Medlem
DylanRieders avatar
Ristorante Villa Romana på Odengatan är den bästa napolitanska jag testat hittills, och pizzerian intill farsta strands tunnelbana för den bästa kvarterspizzan.
Citera
2026-04-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DylanRieder
Ristorante Villa Romana på Odengatan är den bästa napolitanska jag testat hittills, och pizzerian intill farsta strands tunnelbana för den bästa kvarterspizzan.

Tar dom fortfarande ut avgifter för exakt ALLT där? äta där kostar extra, även toalettbesök, dela pizzan och gud vet vad. Att dricka vatten också?
Citera
2026-04-07, 11:00
Medlem
DylanRieders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibland...
Tar dom fortfarande ut avgifter för exakt ALLT där? äta där kostar extra, även toalettbesök, dela pizzan och gud vet vad. Att dricka vatten också?

Oj, detta har jag ingen aning om. Jag har en vän i Farsta, och när jag är där brukar jag passa på att ta en pizza, men jag har aldrig varit med om att de tar extra betalt för något.

Jag har varit där då och då från och med 2014, och har aldrig upplevt detta. Skumt.
Citera
2026-04-07, 13:00
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Killgissar att den här tråden inte är unik utan att frågeställningen redan finns.

(FB) Bästa pizzerian i Stockholm den tråden firar snart 20-år, men den lever och har nya inlägg från mars 2026. Den här tråden håller tyvärr inte samma nivå:
"Bästa pizzan i Stockholm" namnet på den här tråden syftar ju på själva pizzan men sen visar det sig att det är själva platsen som TS är ute efter inte pizzan.

Förvirrande trådstart, men ungefär vad man kan förvänta sig av dagens nytillskott till forumet 'Dansandemusen' registrerad 2026-04-02 och redan på god väg att bli en spamartist.

Mitt eget inlägg där från 2013 kan jag stå för än idag med några mindre justeringar: (FB) Bästa pizzerian i Stockholm

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in