2026-04-06, 19:41
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Totalt blir det 45 möten – och jag inleder i Karlstad och Örebro redan den 1 maj! Dagen därpå är jag i Katrineholm, Strängnäs och Uppsala!
https://x.com/gustavkassel/status/2040400559618789656

Mer information kommer såklart att komma ut om Alternativ för Sveriges torgmöten på 1 maj på deras hemsida senare. Vad tycker ni om deras val av städer? Är Karlstad och Örebro bra städer att hålla torgmöten i för deras del? Tror ni att torgmötena kommer att bli välbesökta?
Citera
2026-04-06, 19:44
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Trodde AfS hade lagt ner. Liket lever!
Citera
2026-04-06, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Hög energi! Exaaaaakt!
Citera
2026-04-06, 19:50
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
Hög energi! Exaaaaakt!

Kul ironi. Frågan är om Afs kommer lägga ner i höst efter att de för tredje valet i rad misslyckats med att få antingen riksdagsplats eller kommunala mandat.
Citera
2026-04-06, 19:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Kul ironi. Frågan är om Afs kommer lägga ner i höst efter att de för tredje valet i rad misslyckats med att få antingen riksdagsplats eller kommunala mandat.

De kör på så länge det finns pengar kvar i kassan tror jag.
Citera
2026-04-06, 19:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
De kör på så länge det finns pengar kvar i kassan tror jag.

Såvida inte de kvarvarande medlemmarna i fjantpartiet går med i SD eller Örebropartiet som entrism. Dsv det som många MED'are gör i Liberalerna nu.
Citera
2026-04-06, 19:57
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Tack för tipset!
Citera
2026-04-06, 20:04
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Alternativ för Sverige har verkligen inte lagt ner. Gustav Kasselstrand lägger upp nya klipp på en massa olika sidor varenda eviga dag, vilka enligt mig är det absolut mest intressanta inom den nationella rörelsen just nu. Jag skulle vilja påstå att partiet är mer aktiva än någonsin. Nyligen krossade ju Gustav sionisten Aron Flam i en debatt också. Vad har du för tankar om torgmötena på 1 maj?
Citera
2026-04-06, 20:05
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Tack för tipset!
Jag ska till Uppsala och lyssna på Gustav Kasselstrand dagen efter 1 maj. Han är så jävla cool och bra!
Citera
2026-04-06, 20:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Alternativ för Sverige har verkligen inte lagt ner. Gustav Kasselstrand lägger upp nya klipp på en massa olika sidor varenda eviga dag, vilka enligt mig är det absolut mest intressanta inom den nationella rörelsen just nu. Jag skulle vilja påstå att partiet är mer aktiva än någonsin. Nyligen krossade ju Gustav sionisten Aron Flam i en debatt också. Vad har du för tankar om torgmötena på 1 maj?

Intressant att det var en afrikansk man (Victor De Almeida) som ordnade debatten, medan alternativmedia som Riks, Swebbtv, Samnytt osv skulle vägra att ha en sådan debatt.
Citera
2026-04-06, 20:23
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Blir det lika mycket action som detta torgmöte så är det underhållning på hög nivå!

https://www.youtube.com/watch?v=sFP84fl9IeY
Citera
2026-04-06, 21:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Blir det lika mycket action som detta torgmöte så är det underhållning på hög nivå!

https://www.youtube.com/watch?v=sFP84fl9IeY
Verkade mest bara en massa spännblattar och några småtjejer som var där och tittade på, inte så spännande?

Skulle jag kasta bort min röst, javisst då skulle jag rösta på dem, inte annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in