Citat:
Ingen valomräkning är klar på valnatten
Haha.
Du har tydligen inte fått med dig att Hillary blev den första presidentkandidaten i amerikansk historia som ej talade till folket på valnatten, efter att hon hade förlorat valet? Hon blev även den presidentkandidat i historien som vänstade längst med att tala tll folket där hon accepterade valförkusten.
Och när under valnatten var det Kamala accepterade valförlusten..?
Du har tydligen inte fått med dig att Hillary blev den första presidentkandidaten i amerikansk historia som ej talade till folket på valnatten, efter att hon hade förlorat valet? Hon blev även den presidentkandidat i historien som vänstade längst med att tala tll folket där hon accepterade valförkusten.
Och när under valnatten var det Kamala accepterade valförlusten..?
Och donalds har inte än erkänt sig besegrad, så igen dåliga projiceringar.
Du börjar bli sorglig och när du försöker inbilla dig att inte Hillary erkände sig besegrad kort efter.
Och varför ska man inte få hålla tal till sina väljare som förlorare, donalds fick ju, är du bara en sketen hycklare eller vad är detta för konstigheter?
Och sure, hade fel om Kamala valnatten, men det var kort efter valet även det.
Och donalds har inte än erkänt sin valförlust, så varför dessa extremt mediokra projiceringarna för?
Och du kan även titta på valtrådarna här på FB och hur skillnaden är mellan en republikan vinner och en Demokrat vinner.
För när R inte vinner så ropas det valfusk, och när D vinner och med extremt få undantag så så säger vi ja, det var valreslutatet.
Dessa svårt mediokra projiceringarna är tragiska att se, och donalds har inte än erkänt sig att förlora och ropar valfusk då och då fast inte ett endaste bevis för systematiskt valfusk existerar, mer än donalds egna försök.
Facit kommer och jag kommer ha rätt vet jag reda nu, vinner R så kommer det låta som någon har vunnit en fotbollsmatch och ja, det är demokrati.
Vinner D så kommer det typ sägas ja, en D vinst är bra för USA medborgare och sån saklighet.
Och såna som du kommer ropa valfusk ända in i Konspirationsforumsdelen på FB.
Facit kommer och detta ser jag fram emot, för jag kommer ha samma reaktion som vanligt, inte direkt kommentera om D vinner, och inte heller om R vinner, förutom bäbisar som tror politik är en fotbollsmatch som kommer fråga om man gråter, och samma svart som alla andra ggr, nope, det är demokrati.
Och vet hur det retar folk som dig, varför vet jag inte, är det så att demokrati är inte er sak?
De / ni har ännu inte kommit över att Trump vann presidentvalet 2016.