Citat:
Ursprungligen postat av
kubun

Prydligt parkerade

Lyckades väl ta sig ner skadeskjutna utan att störta! Ja och då inräknar iranierna såklart det som att de orsakade amerikanerna att obliterejta dem.
Ja eller helt enkelt beskjutna på marken så de inte kunde lyfta.
Du har ju all möjlighet att bekräfta dina påståenden men väljer att undvika det genom säga saker förtäckt och kalla det ironi.
Hur blir dina inlägg relevanta?
Om du vill säga att USA inte nödvändigtvis ger ut all information så säg det, men känns lite som att slå in öppna dörrar, speciellt när Irans lögner avslöjas på löpande band.
Det är rätt många som har åsikten att planen står prydligt parkerade men dessa personer diskuterar inte utifrån bias utan gör en bedömning av objektiv fakta.
Lord Bebo som antagligen väldigt gärna hade sett ett katastrofalt misslyckande för USA tex har en genomgång utifrån vad som kan antas utifrån de fakta som ligger på bordet.
Citat:
How do you randomly crash like that?
Looks like a perfect parking job … before the fire.
Genomgång i fyra delar här och nedåt:
https://t.me/myLordBebo/112817